quote:Op zondag 27 maart 2011 00:41 schreef Stability het volgende:
[..]
bollokus kijkt toch ook vanuit frankrijk?
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:41 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Dat is mijn persoonlijke favoriet..:)
Wel met de nodige storing in je toetsenbordquote:Op zondag 27 maart 2011 00:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
ikke wel hoorvani la France kan ik het via een omweg gewoon kihjken
Trusten mop!!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:40 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Raar is t inderdaad wel maar tegelijkertijd ook erg grappig. Ik ga slapen truste allemaal!
misschien heeft gerebeer daarom wel weinig vriendenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zo onbeschoft zeg.
Gerard zal er toch wel aan gewend zijn dat er van die wannabee vriendjes zijn, maar soms door zijn uitspraken begin ik er licht aan te twijfelen
Droom fijn.en dat de weken maar snel om mogen gaan en je je mannetje weer in armen kan sluiten.Hij doet het goed en veel fansquote:Op zondag 27 maart 2011 00:40 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Raar is t inderdaad wel maar tegelijkertijd ook erg grappig. Ik ga slapen truste allemaal!
Van mij ook. Jij dacht dat Alex de enige was met wie die geknuffeld had? Ik laat de Gereberenput verder maar dichtzitten anders worden er teveel geheimen geraden.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:41 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Dat is mijn persoonlijke favoriet..:)
Die moeten de stekker er es in stoppen en verder kan iedereen ergens anders jankenquote:
Hij heeft te veel lol met Joanna gehad.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:43 schreef Ifa het volgende:
Mootje tegen Maik, pruilend: "je doet ssstommm". Wat nou weer?
Hey meissiequote:Op zondag 27 maart 2011 00:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind vooral Gerard een bofkont met zo'n vrouw...
Pm dat even naar Eric zodat Syl ook kan kijken 24/7quote:Op zondag 27 maart 2011 00:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
ikke wel hoorvani la France kan ik het via een omweg gewoon kihjken
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Die moeten de stekker er es in stoppen en verder kan iedereen ergens anders janken
hij kan echt weinig goed doen bij haar he. zo vaak commetaar op hem.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:43 schreef Ifa het volgende:
laat ze een PM of DM dturen dan help ik ze verderquote:Op zondag 27 maart 2011 00:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan weet ik nog wel 2 rls die-hards die willen weten hoe hij dat doet
Ze heeft gelijk, mister badjas is meestal ssssstommquote:Op zondag 27 maart 2011 00:43 schreef Ifa het volgende:
Wat zeg jij nu?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Die moeten de stekker er es in stoppen en verder kan iedereen ergens anders janken
trusten en succes voor gerard ! top ! En leuk dat je langs komt hierquote:Op zondag 27 maart 2011 00:40 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven daarquote:Op zondag 27 maart 2011 00:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
laat ze een PM of DM dturen dan help ik ze verder
Dat noemen volwassenen nou een relatie!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij kan echt weinig goed doen bij haar he. zo vaak commetaar op hem.
dan moet ze hem gewoon dumpen en niet zo irriterend doenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk, mister badjas is meestal ssssstomm
Wow jij luistert te vaak naar Joquote:Op zondag 27 maart 2011 00:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Van een Italiaanse gecastreerde 1000%zekerwetenzwerendevlekkentyfuskat
Wat een kunst op zich is.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij heeft te veel lol met Joanna gehad.
Jank hier dat je streams het niet doen. # 2quote:Op zondag 27 maart 2011 00:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
er is een 'jank hier dat je streams het niet doen topic '
Truste Fennekequote:Op zondag 27 maart 2011 00:40 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
In de SC ben je meer te genieten, doe hier ook eens aardigquote:Op zondag 27 maart 2011 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
trusten, wij houden wel een oogje op je manquote:Op zondag 27 maart 2011 00:40 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
Piet, vraagje aan je, dat account van de vrouw van Gerard, fenneke, was dat een kloon of was het echt, of weten jullie het nog niet?
of is het een Secret?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was een kloon. Verder weet ik er echt niks van, Gert heeft 't opgepakt. Heb 't rustig aan gedaan laatste 2 dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |