Wel spraakmakend en een ergernis factor voor vele en die moet ook in een rls zitten dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Joanna irl tot mijn vriendenkring zou behoren, maar ik vind haar van de betere personages in Secter Story!Dusss...ze mag wel genomineerd worden, maar hoeft van mij voorlopig nog niet naar huis. Ik ga stuk om dat meissie!
Ik zing ook meequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het ging meer over het zure gezeik hier....en dan ga jij dat zeggen![]()
Seks en ruzie is ook leuk...feest is leuk, ruzie is beter
lijkt wel een kroegenfeestquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:50 schreef Stability het volgende:
men ow men wat een kudt muziek ! dit is toch geen feest? of wat
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:50 schreef shomila het volgende:
Speciaal voor Mo vandaag is rood de kleur van je lippen. Kom er maar in Maik.
Hoi, welkom op laura haar kinder partijtje.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Goedenavond fokkers.
Mijn dank voor alle caps weer
Waren er een hoop vanavond...
Het is al bekent dat de kamer niet opengaat tot maandag, dus je kan lekker lang slapenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:50 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik verwacht dat de kamer van de waarheid vandaag niet meer open gaat. Ik ga nu lekker slapen en dan morgen vroeg op en in de gaten houden of hij dan eindelijk wel opengaat, maar dat zal wel want ze gaan hem natuurlijk niet 5 dagen dichthouden, dat zou niet normaal zijn!
Weltrusten allemaal
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:50 schreef shomila het volgende:
Speciaal voor Mo vandaag is rood de kleur van je lippen. Kom er maar in Maik.
Drr komen er nog meer ....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Goedenavond fokkers.
Mijn dank voor alle caps weer
Waren er een hoop vanavond...
Ooooooohw okequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Van de stem die stonden al op tafel.
Tja, als ze het ook steeds weer verdomme om er wat anders in te gooien dan bier en wijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoi, welkom op laura haar kinder partijtje.
Ik heb opdracht gegeven om de kamer van de waarheid dicht te laten timmeren. Die gaat niet meer open. Alles zal voortaan rechtstreeks vanaf de rode bank in het openbaar besproken worden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:50 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik verwacht dat de kamer van de waarheid vandaag niet meer open gaat. Ik ga nu lekker slapen en dan morgen vroeg op en in de gaten houden of hij dan eindelijk wel opengaat, maar dat zal wel want ze gaan hem natuurlijk niet 5 dagen dichthouden, dat zou niet normaal zijn!
Weltrusten allemaal
Ze heb passoa gehad he...wel een glaasje met het diner.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:52 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Tja, als ze het ook steeds weer verdomme om er wat anders in te gooien dan bier en wijn
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:52 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Tja, als ze het ook steeds weer verdomme om er wat anders in te gooien dan bier en wijn
ga ff naar spixtv klik daar op browserkeuzequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff off-topic vraagje: Kan iemand mij via een PM van die reclame op spixtv/browsers via google chrome afhelpen?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb opdracht gegeven om de kamer van de waarheid dicht te laten timmeren. Die gaat niet meer open. Alles zal voortaan rechtstreeks vanaf de rode bank in het openbaar besproken worden.
+11111111111quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb opdracht gegeven om de kamer van de waarheid dicht te laten timmeren. Die gaat niet meer open. Alles zal voortaan rechtstreeks vanaf de rode bank in het openbaar besproken worden.
1 passoa jus..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:52 schreef Darklight het volgende:
Heeft Laura al gedronekn? Zet net pas de streams aan
God, konden ze het missen bij net 5 ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze heb passoa gehad he...wel een glaasje met het diner.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoi, welkom op laura haar kinder partijtje.
ik zeg doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Nu heb ik zin om op te staan en te gaan dansen als een baviaan
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:50 schreef meneertje1972 het volgende:
Weltrusten allemaal
Weet jij of Fenneke ook Fokt? Ik dacht van wel hč?quote:
Ja daarna wilde ze thee, kan net5 dan ook niks aan doen hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
God, konden ze het missen bij net 5 ?
Ja want ze is en blijft Lauraquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:53 schreef Injetta het volgende:
Gaat ze nu de hele tijd met die bos bloemen in haar handen staan??
Dat dus!quote:
Ja nieuwe situatie he, moet ze effe denken hoe ze daarmee moet omgaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:53 schreef Injetta het volgende:
Gaat ze nu de hele tijd met die bos bloemen in haar handen staan??
kheb mn eigen muziek maar opgezet, hun muziek is niksaan en wat ze zeggen lees ik hier dan wel..is toch niet te verstaan hahahaquote:
uitlokken en dan de verdere avond ennacht voor Maik verpestenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:54 schreef mspoez het volgende:
Mo 'Ik heb echt teveel gedronken' Maik 'Dan drink je toch niets meer?' Mo 'Jawel! er is nog wodka!'
Idd Net 5 deed zijn best, nu nog afwachten of Laura gebruik gaat maken van het condoom dat Net5 cadeau deedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:54 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja daarna wilde ze thee, kan net5 dan ook niks aan doen he
Hey PoezeligDing, it is I, F.......quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet jij of Fenneke ook Fokt? Ik dacht van wel hč?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh ja, COS#750! Jubileum!
Wij vieren ook een feestje!
Waarschijnlijk vind ze de sex met Maaike nou niet zoveel, en drank is dan een goede manier om eronderuit te komenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:54 schreef mspoez het volgende:
Mo 'Ik heb echt teveel gedronken' Maik 'Dan drink je toch niets meer?' Mo 'Jawel! er is nog wodka!'
Nou ben benieuwd hahahaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Idd Net 5 deed zijn best, nu nog afwachten of Laura gebruik gaat maken van het condoom dat Net5 cadeau deed
En we zitten op de helft van SST dus uiteidelijk 1500! zou mooi zijn....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hoezo? Beweegt ie? Die heb ik nog niet meer zien doen dan heen en weer wiegen met een flesje in zijn handen (en bij die nederlandse meebler nummers 1 arm in de lucht zien steken, die zonder flesje dus..)quote:
Wie mee gaat vannacht ik betaalquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
hahahaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:56 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Hey PoezeligDing, it is I, F.......
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:56 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:55 schreef iBenny het volgende:
http://twitter.com/#!/SST_Karim/status/51778800102539264
LOL!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet jij of Fenneke ook Fokt? Ik dacht van wel hč?
Hij Retweeten je!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:55 schreef iBenny het volgende:
http://twitter.com/#!/SST_Karim/status/51778800102539264
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:56 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:58 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ach mijn oma kan iig ook veilig kijken zo
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:58 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Mensenkennisquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
LOL!![]()
![]()
![]()
Jij kan zo meedoen aan Secret StoryJij snapt mijn clou
heul veul drank en een karaokeset pleasequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:58 schreef iBenny het volgende:
De stem: "Er staat iets klaar in het labyrinth"
Doe het dan.... nuuuuuuuuuhuuuuuuu!
Amenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:59 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
heul veul drank en een karaokeset please
huh? is fenneke hier ook dan? welke naam dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fenneke in tha house, sorry dat ik je man zo leuk vindt... don't be afraid, ben getrouwd
Sinds wanneer luisteren ze niet meer naar jouquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:58 schreef iBenny het volgende:
De stem: "Er staat iets klaar in het labyrinth"
Doe het dan.... nuuuuuuuuuhuuuuuuu!
pablolaatjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:59 schreef Stability het volgende:
[..]
huh? is fenneke hier ook dan? welke naam dan?
Gefeliciteert met je nichtje (toch?)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:58 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Niks sorry, vooral zo doorgaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fenneke in tha house, sorry dat ik je man zo leuk vindt... don't be afraid, ben getrouwd
Oja, ook namens mij!quote:
hey wat leuk !!! hoi vrouw van de leukste man van secret storyquote:
Belachelijk he.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:59 schreef Zixon het volgende:
[..]
Sinds wanneer luisteren ze niet meer naar jou![]()
dat dus!quote:
Ook goedquote:Op zondag 27 maart 2011 00:01 schreef dimi1972 het volgende:
karaokeset is helemaal niet nodig
ze hebben een tv in de woonkamer waar de regie
de meezingers op kan laten zien
ze hebben allemaal een zender dus is wel makkelijk te realiseren.
Piet zei dat pablolaatje een kloon was en geen Fenneke. Gert heeft met hem/haar afgehandeld.quote:
Hier nog eennnnnnnnnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Piet zei dat pablolaatje een kloon was en geen Fenneke. Gert heeft met hem/haar afgehandeld.
Bloos, senkjoe!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:01 schreef Stability het volgende:
[..]
hey wat leuk !!! hoi vrouw van de leukste man van secret story
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Piet zei dat pablolaatje een kloon was en geen Fenneke. Gert heeft met hem/haar afgehandeld.
stabbie is vrij gezel (lig ) oh oh !quote:Op zondag 27 maart 2011 00:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hier nog eennnnnnnnn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ook erg gelukkig thuis hoor![]()
Ik hoop dat Gerardjeeeeuuhhhh gaat winnennnnnn!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Whahahahhahaaa ja steeds fakking hetzelfde, wat een mens zegquote:Op zondag 27 maart 2011 00:03 schreef AYLI het volgende:
Laura doe alsjeblieft eens één ander danspasje.
Wat lief, laat ik dat nou ook hopenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hier nog eennnnnnnnn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ook erg gelukkig thuis hoor![]()
Ik hoop dat Gerardjeeeeuuhhhh gaat winnennnnnn!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Pablolaatje IS Fenneke! Kan ik hoogstpersoonlijk bevestigen!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Finale, Gerard, Karim en Sharonquote:Op zondag 27 maart 2011 00:05 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Wat lief, laat ik dat nou ook hopen
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
Laura gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Ik doe ook maar mee, niet dat ze het kan lezen ofzo
1 minuut later post Pablo hier weer, goeie timing.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hoe dan ? nu ga ik twijfelenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Pablolaatje IS Fenneke! Kan ik hoogstpersoonlijk bevestigen!
Musschien op de account van Gerardquote:Op zondag 27 maart 2011 00:05 schreef Stability het volgende:
maar, pablo dinges, fenneke, je hebt wel een mannetje voor je naam staan
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:05 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Yolanthequote:Op zondag 27 maart 2011 00:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, als yolanthe sneijder cabau op tv is dan kan die stream wel wachten!
kan jij regelen dat ze een geverifeerd account krijgt? ( of hoe noem je dat )quote:Op zondag 27 maart 2011 00:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
ok dat kan....quote:Op zondag 27 maart 2011 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Musschien op de account van Gerard
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:06 schreef noddy1 het volgende:
"Heb nog nooooit zo'n fijne verjaardag gehad"
Nou "Erotisch Wonder":
van harte hoor!
Laat je maar niet opFOKken.
Moet Eric me maar ff mee helpen om dit aan te passen..quote:Op zondag 27 maart 2011 00:05 schreef Stability het volgende:
maar, pablo dinges, fenneke, je hebt wel een mannetje voor je naam staan
O jij bent de schanulleke van Gerard?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:05 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Verifieer dan effe haar accountquote:Op zondag 27 maart 2011 00:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
echt ? GAAF !!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
hahahahaha en Lau wil eerst een watertje pakkenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
Sharon gaat proosten op het laatste half uurtje 25jaar Laura :p
doet ie wel , eric is lief !quote:Op zondag 27 maart 2011 00:07 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Moet Eric me maar ff mee helpen om dit aan te passen..
Nou ik hoop voor haar niet dat er nog 25 jaar saaiheid bijkomtquote:Op zondag 27 maart 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
alsof dat nog wat uit maaktquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doen we morgen ff!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
kan jij regelen dat ze een geverifeerd account krijgt? ( of hoe noem je dat )
Dan is het toch goed dat ze voor een gnoom gekozen heeft? Bij Harry Potter hebben die ook de meeste centjes!quote:
ja vreemd he, een miljonairesse die forumt ;pquote:Op zondag 27 maart 2011 00:09 schreef Stability het volgende:
fenneke, ik heb echt respect voor jullie, dat jullie zo gewoon zijn gebleven ondanks zoveel geld !!! love u !!!
De beste manier tegen een kater is een poes!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:09 schreef Laysa het volgende:
De beste manier tegen een kater is water en alcohol om en om
Ja, dat is zeker fantastisch!! Dank voor ieders support!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:05 schreef suzi1 het volgende:
moet toch geweldig zijn om te lezen dat je man zoveel fans (aanbidders) heeft
Maar die krijsen dan zoquote:Op zondag 27 maart 2011 00:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De beste manier tegen een kater is een poes!
duh, ik bedoelde mijn uitsprakenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee geloof ik ook niet, Geer weet heel goed wat ie thuis heeft zitten
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:10 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker fantastisch!! Dank voor ieders support!
Dat dan weer wel maar voor de rest is het een vreselijk nepkindquote:Op zondag 27 maart 2011 00:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan is het toch goed dat ze voor een gnoom gekozen heeft? Bij Harry Potter hebben die ook de meeste centjes!
Ik vind het een schat van een meid! Wat heb ik een groot hart hč?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat da weer wl maar vor de rest is het een vreselijk nepkind
ik vind Jo ook mooiquote:Op zondag 27 maart 2011 00:11 schreef Stability het volgende:
pff laura net tegen jo: je bent de mooiste vrouw die ik ooit heb ontmoet
Ik zou zeggen op naar de meerdere miljoenenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:09 schreef Stability het volgende:
fenneke, ik heb echt respect voor jullie, dat jullie zo gewoon zijn gebleven ondanks zoveel geld !!! love u !!!
erger: " van buiten en van binnen" .quote:Op zondag 27 maart 2011 00:11 schreef Stability het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:11 schreef Noelle06 het volgende:
Lauar zegt tegen Joanna dat ze de bijzonderste vrouw is die ze ooit ontmoet heb![]()
Kom Laura wel eens buiten dan?
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:11 schreef Stability het volgende:
Best wel waar tochquote:
Vind ik eigenlijk niet meer dan normaal maar leuk dat ie zo populair is hier op FOK!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:09 schreef Stability het volgende:
tuurlijk issie populair ! he's the best! hij speelt tenminste en is niet vals en gemeen , het belangrijkste dusquote:Op zondag 27 maart 2011 00:13 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet meer dan normaal maar leuk dat ie zo populair is hier op FOK!
Mag Alex straks in het midden liggen?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:13 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet meer dan normaal maar leuk dat ie zo populair is hier op FOK!
heeft heul niks te maken met het feit dat we het een lekker ding vinden hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 00:13 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Voor fakking eenzeshondertmiljoenste procent!quote:
Ligt het aan mij is iedereen hier goedgelovig.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:13 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Alles voor de streamerssssssquote:Op zondag 27 maart 2011 00:12 schreef marky het volgende:
Tja die zoentjes tussen Laura en Alex tja... Laura kijkt daarna altijd een beetje van... moet dat nou
wromquote:Op zondag 27 maart 2011 00:14 schreef mYsca het volgende:
[..]
Ligt het aan mij is iedereen hier goedgelovig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |