Alles is opgezet zelfs haar kin en aandacht naar een ander dat kan niet hequote:
Onder een tent?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Donder op ruzie en seks dat willen we
Is Jojo al aan het proefzitten voor aankomende donderdag?quote:
als je t mij vraagt zit ze in het kerkkoor..hoeft ze ook niet te bewegen enzoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:43 schreef Injetta het volgende:
Die stijve dansmoves van Laura.... Ongelofelijk wat is dat kind stijf, saai en bewegingsloos...
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:43 schreef Injetta het volgende:
Die stijve dansmoves van Laura.... Ongelofelijk wat is dat kind stijf, saai en bewegingsloos...
als dat es waar was !!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Is Jojo al aan het proefzitten voor aankomende donderdag?
Het ging meer over het zure gezeik hier....en dan ga jij dat zeggenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Donder op ruzie en seks dat willen we
Zit ik ook al te doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
Is het heel stom om nu keihard mee te zingen
Hoop het met je mee, opdonderen die aandachts vragende meid.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nog grotere tieten? Ojee, gaan ze straks weer slinken, mag/ moet ze weer naar de platisch chirurg.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:43 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Alles is opgezet zelfs haar kin en aandacht naar een ander dat kan niet he
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
it's not her party, and she cries if she wants to!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:45 schreef md89 het volgende:
Het regent clues van Joanna. Ik leef niet meer voor jou
Monique en Thijs uit de zelfde serie als Jeroen en Milica waren toch ook nog bij elkaar?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:42 schreef Wilskracht het volgende:
even wat koppels uit big brother
Jeroen is nog bij Milica
Roel nog bij Dido
Volgens mijn man welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
Is het heel stom om nu keihard mee te zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat zou de schoenen wel weer verklarenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:44 schreef Stability het volgende:
[..]
als je t mij vraagt zit ze in het kerkkoor..hoeft ze ook niet te bewegen enzo
Vilein!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mijn man wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loslaten, is het ultieme houden van.
jaaaaaaaaaaaaaa ik wil het ,maaaar niet te lang hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:46 schreef iBenny het volgende:
Als ik dit zo hoor MOET er eigenlijk gewoon een karaokemarathon komen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat zou de schoenen wel weer verklaren
Masar we mogen maar opdrachten sturen naar sst van 2 minutenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:46 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat zou de schoenen wel weer verklaren
[..]
Volgens mijn man wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn man kwam ook al om het hoekje kijken![]()
JAAAAAAAAH!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:46 schreef iBenny het volgende:
Gewoon 48uurquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:46 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaa ik wil het ,maaaar niet te lang he
[..]
Volgens mijn man wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nog niet zo origineel...
Die 2 minuten veranderen ze maar lekker naar 2 dagenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Masar we mogen maar opdrachten sturen naar sst van 2 minuten
Ik denk niet dat Joanna irl tot mijn vriendenkring zou behoren, maar ik vind haar van de betere personages in Secter Story!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoop het met je mee, opdonderen die aandachts vragende meid.
Jeroen en Milica zijn zelfs getrouwd vorig jaarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:42 schreef Wilskracht het volgende:
even wat koppels uit big brother
Jeroen is nog bij Milica
Roel nog bij Dido
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |