quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gerard en Sharon. Mijn toppertjes.
was geen vochtball,was haar hoofdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:19 schreef Blue Thunder het volgende:
jo heeft geen last meer van haar vochtbal?
moet ze ook meer drank drinken, alcohol verdrijft vocht
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gerard en Sharon. Mijn toppertjes.
Hoi Bolloquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:25 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
goedenavond allen![]()
hoi hoiquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:25 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
goedenavond allen![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. Gerard, Sharon en karim. Wanneer is de finale
daar hebben we aafke toch voorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
bij DGK had je tenminste nog hottubs en strippers en zo....
ja dat mis ik hier ook hottubs .. alhoewel... dan lagen mo en maik, lau en lex daar de hele dag inquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
Hottub zou inderdaad en goede aanvullig zijn geweest hadden ze ook bij meerder BB'squote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ha Bol, welkom op het feestje van onze strijkplank.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:25 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
goedenavond allen![]()
Zonder camera's...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:26 schreef mspoez het volgende:
Ik gok allemaal clues voor Lau en lex; die mogen alleen slapen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
tomado partyquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ha Bol, welkom op het feestje van onze strijkplank.![]()
zusje van Jo ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:23 schreef Ireth het volgende:
"Er zat een klein zigeunermeisje, huilend op een steen.. helemaal alleen..."[ afbeelding ]
Slechte timing dus, doe je beste met de volgende capsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:27 schreef Ireth het volgende:
Kan Lau nou eens kappen met dat vele geknipper met haar ogen? Heb haar nu 8x achter elkaar gecapt met de ogen dicht
een bekstekkende partypooperquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:27 schreef Blue Thunder het volgende:
joanna is het meisje wat altijd jankt op feestjes....
Gelukkig hebben we onze popstarsheld Maikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:28 schreef DeWalrus het volgende:
Wat ene vals gekrijs. Als je zo weinig mensen hebt besef je pas hoe debiel dit soort feestjes eigenlijk zijn (normaliter in de stad of thuis).
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we onze popstarsheld Maik![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:28 schreef DeWalrus het volgende:
Wat ene vals gekrijs. Als je zo weinig mensen hebt besef je pas hoe debiel dit soort feestjes eigenlijk zijn (normaliter in de stad of thuis).
Die schoenen inderdaad!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:27 schreef TimeJumper het volgende:
Hoe onaantrekkelijk, normaal al, maar helemaal nu ze met haar kerkschoenen boven Alex uittorend
erg he, die schoenen, ik zei vanmiddag al , heeft ze haar flapschoenen weer aan?quote:
ze mag wel helemaal eruit.....mis haar nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:31 schreef sjaakspark het volgende:
Kan die Mo haar microfoon niet uit, wat een kut stem zeg.
Aafke is leuk met alcohol en feestjes. Verder vindt ik haar weinig inhoud hebben.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:32 schreef bollokus het volgende:
hey mensen zijn de deuren van de kvdw nu al open
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:32 schreef bollokus het volgende:
hey mensen zijn de deuren van de kvdw nu al open
simpel wijf... wat wil je...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:33 schreef Stability het volgende:
simpele muziek keus heeft ze trouwens.
vreselijk, en overal bovenuitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:31 schreef sjaakspark het volgende:
Kan die Mo haar microfoon niet uit, wat een kut stem zeg.
Tsja er is nu zeker zoveelllll keus, en dan kies je zoiets?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hahaha jij met je kerkschoenen steeds![]()
ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:33 schreef iBenny het volgende:
Ik kan Laura dr muzieksmaak wel waarderen
Toch kennen we dit allemaal welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:33 schreef Stability het volgende:
simpele muziek keus heeft ze trouwens.
ja je kunt er ook niks leuks van verwachten he...wat een moeke is het toch ook pfffffquote:
Volgens mij is het ook zo'n wijf wat gewoon stil op d'r rug ligt...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
[..]
ja je kunt er ook niks leuks van verwachten he...wat een moeke is het toch ook pfffff
Dan heeft ze de muziek voor elke avond zeker gekozen. Ik hoor steeds dezelfde nummers.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:33 schreef iBenny het volgende:
Ik kan Laura dr muzieksmaak wel waarderen
ja de weg naar de kerk is langquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:33 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja er is nu zeker zoveelllll keus, en dan kies je zoiets?
lekker met zo'n braaf burgelijk bandje bovenop zodat je er kilometers op kan lopen of zoiets![]()
En zwart is zoooooo makkelijk, past overal bij kind
wie weet..stille wateren hebben diepe gronden hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:34 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook zo'n wijf wat gewoon stil op d'r rug ligt...
true.. maar ik zie haar nog geen pingpongbal door een tuinslang zuigen...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:35 schreef Stability het volgende:
[..]
wie weet..stille wateren hebben diepe gronden he
Draait ze vast vaak in haar roze kamertjequote:
hier ook mute ....vresssssssssssselijk marco borsato blehhhquote:
Dan kunnen bij Mo die koeken op d'r flots eens losweken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hottub zou inderdaad en goede aanvullig zijn geweest hadden ze ook bij meerder BB's
snapt ie toch nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:36 schreef Wilskracht het volgende:
Dromen zijn bedrog leuk lied voor Alex
Hahahahaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja de weg naar de kerk is langLOL
braaf burgelijk bandje hihi
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
Bij de loveparty wist ze 4 liedjes te noemen, bij dr eigen feest 4 artiesten...
al die liedjes zijn toepasselijk voor jo ,alleen heeeeel jammer dat ze dat zelf nog niet weetquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:36 schreef shomila het volgende:
Die is speciaal voor Jo dromen zijn bedrog.
ik hoop dat dat nog wat word....met karim is laura 30 keer leukerquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
al die liedjes zijn toepasselijk voor jo ,alleen heeeeel jammer dat ze dat zelf nog niet weet
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:38 schreef Wilskracht het volgende:
Wedden dat over 5 jaar Karim en Laura getrouwd zijn.
Beetje jammer hé? Altijd maar zanikenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is ook nooit goed hier hè, niemand ligt op zijn nest, alles beweegt, ze lijken plezier te hebben en er deugt nog niks van.
ik wil die scharniertjes wel even losdraaien hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:38 schreef Ireth het volgende:
Nou kan je wel wat zeggen over het strijkplankgehalte van Lau, maar Flip heeft ook niet echt losse scharniertjes volgens mij...
anders hebben we niks te lullen hier, heerlijk toch mensen afzeiken :-Oquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Beetje jammer hé? Altijd maar zaniken
Toen Laura aan karim vast zat heb ze pas gemerkt hoe ze Alex miste vertelde ze vanavondquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:38 schreef Stability het volgende:
[..]
ik hoop dat dat nog wat word....met karim is laura 30 keer leuker
quote:
omgquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:40 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Toen Laura aan karim vast zat heb ze pas gemerkt hoe ze Alex miste vertelde ze vanavond
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:38 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik ruik je adem en zie je gezicht,
Je bent dat spook dat naast me ligt
Nee zo beleef ik dat nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
anders hebben we niks te lullen hier, heerlijk toch mensen afzeiken :-O
Aha. Maar ze zei toen tegen Karim dat Alex alleen voor het spel. Dus ze is of een hoer of een achterbaks loeder.. Maar ze is jarig dus ik me in :pquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:40 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Toen Laura aan karim vast zat heb ze pas gemerkt hoe ze Alex miste vertelde ze vanavond
omdat hij die niet heeft!!!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:41 schreef iBenny het volgende:
Waarom horen we zo weinig van Maik's zangkunsten?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee zo beleef ik dat niet![]()
Leuk dat ze een leuke avond hebben
Geloof dat er ergens een lijst ligt waar je je op mag intekenenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:40 schreef pollewopsie het volgende:
wat nou Karim en Lau.....niks ervan lau is voor lexie en ik neem dan wel Karim....
Omdat hij heeft ontdekt dat hij beter is met hoolahoopenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:41 schreef iBenny het volgende:
misschien bewaren ze het voor de finale show !quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:41 schreef iBenny het volgende:
ja zekerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:42 schreef dimi1972 het volgende:
Verrek JOraffe ook op het feestje van Luira ?
[ afbeelding ]
een lachend zwientjequote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:42 schreef dimi1972 het volgende:
Verrek JOraffe ook op het feestje van Luira ?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:41 schreef Niki.P het volgende:
Laura is gewoon echt aan het feesten vanavond...
Donder op ruzie en seks dat willen wequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welk leuk meisje heeft ie versierd dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:39 schreef Wilskracht het volgende:
Toch geeft Alex de hoop aan elke man zonder gevoel voor humor en die niet kan dansen toch een leuk meisje kan versieren.
?? ken ik niequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:42 schreef Wilskracht het volgende:
even wat koppels uit big brother
Jeroen is nog bij Milica
Roel nog bij Dido
Voordeel is wel dat Mo dan niet gaat zingenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:41 schreef iBenny het volgende:
Alles is opgezet zelfs haar kin en aandacht naar een ander dat kan niet hequote:
Onder een tent?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Donder op ruzie en seks dat willen we
Is Jojo al aan het proefzitten voor aankomende donderdag?quote:
als je t mij vraagt zit ze in het kerkkoor..hoeft ze ook niet te bewegen enzoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:43 schreef Injetta het volgende:
Die stijve dansmoves van Laura.... Ongelofelijk wat is dat kind stijf, saai en bewegingsloos...
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:43 schreef Injetta het volgende:
Die stijve dansmoves van Laura.... Ongelofelijk wat is dat kind stijf, saai en bewegingsloos...
als dat es waar was !!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Is Jojo al aan het proefzitten voor aankomende donderdag?
Het ging meer over het zure gezeik hier....en dan ga jij dat zeggenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Donder op ruzie en seks dat willen we
Zit ik ook al te doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
Is het heel stom om nu keihard mee te zingen
Hoop het met je mee, opdonderen die aandachts vragende meid.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nog grotere tieten? Ojee, gaan ze straks weer slinken, mag/ moet ze weer naar de platisch chirurg.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:43 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Alles is opgezet zelfs haar kin en aandacht naar een ander dat kan niet he
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
it's not her party, and she cries if she wants to!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:45 schreef md89 het volgende:
Het regent clues van Joanna. Ik leef niet meer voor jou
Monique en Thijs uit de zelfde serie als Jeroen en Milica waren toch ook nog bij elkaar?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:42 schreef Wilskracht het volgende:
Jeroen is nog bij Milica
Roel nog bij Dido
Volgens mijn man welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
Is het heel stom om nu keihard mee te zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat zou de schoenen wel weer verklarenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:44 schreef Stability het volgende:
[..]
als je t mij vraagt zit ze in het kerkkoor..hoeft ze ook niet te bewegen enzo
Vilein!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mijn man wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loslaten, is het ultieme houden van.
jaaaaaaaaaaaaaa ik wil het ,maaaar niet te lang hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:46 schreef iBenny het volgende:
Als ik dit zo hoor MOET er eigenlijk gewoon een karaokemarathon komen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat zou de schoenen wel weer verklaren
Masar we mogen maar opdrachten sturen naar sst van 2 minutenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:46 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat zou de schoenen wel weer verklaren
[..]
Volgens mijn man wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn man kwam ook al om het hoekje kijken![]()
JAAAAAAAAH!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:46 schreef iBenny het volgende:
Gewoon 48uurquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:46 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaa ik wil het ,maaaar niet te lang he
[..]
Volgens mijn man wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nog niet zo origineel...
Die 2 minuten veranderen ze maar lekker naar 2 dagenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Masar we mogen maar opdrachten sturen naar sst van 2 minuten
Ik denk niet dat Joanna irl tot mijn vriendenkring zou behoren, maar ik vind haar van de betere personages in Secter Story!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoop het met je mee, opdonderen die aandachts vragende meid.
Jeroen en Milica zijn zelfs getrouwd vorig jaarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:42 schreef Wilskracht het volgende:
Jeroen is nog bij Milica
Roel nog bij Dido
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |