ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:33 schreef iBenny het volgende:
Ik kan Laura dr muzieksmaak wel waarderen
Toch kennen we dit allemaal welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:33 schreef Stability het volgende:
simpele muziek keus heeft ze trouwens.
ja je kunt er ook niks leuks van verwachten he...wat een moeke is het toch ook pfffffquote:
Volgens mij is het ook zo'n wijf wat gewoon stil op d'r rug ligt...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
[..]
ja je kunt er ook niks leuks van verwachten he...wat een moeke is het toch ook pfffff
Dan heeft ze de muziek voor elke avond zeker gekozen. Ik hoor steeds dezelfde nummers.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:33 schreef iBenny het volgende:
Ik kan Laura dr muzieksmaak wel waarderen
ja de weg naar de kerk is langquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:33 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja er is nu zeker zoveelllll keus, en dan kies je zoiets?
lekker met zo'n braaf burgelijk bandje bovenop zodat je er kilometers op kan lopen of zoiets![]()
En zwart is zoooooo makkelijk, past overal bij kind
wie weet..stille wateren hebben diepe gronden hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:34 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook zo'n wijf wat gewoon stil op d'r rug ligt...
true.. maar ik zie haar nog geen pingpongbal door een tuinslang zuigen...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:35 schreef Stability het volgende:
[..]
wie weet..stille wateren hebben diepe gronden he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |