Wel spraakmakend en een ergernis factor voor vele en die moet ook in een rls zitten dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Joanna irl tot mijn vriendenkring zou behoren, maar ik vind haar van de betere personages in Secter Story!Dusss...ze mag wel genomineerd worden, maar hoeft van mij voorlopig nog niet naar huis. Ik ga stuk om dat meissie!
Ik zing ook meequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het ging meer over het zure gezeik hier....en dan ga jij dat zeggen![]()
Seks en ruzie is ook leuk...feest is leuk, ruzie is beter
lijkt wel een kroegenfeestquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:50 schreef Stability het volgende:
men ow men wat een kudt muziek ! dit is toch geen feest? of wat
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:50 schreef shomila het volgende:
Speciaal voor Mo vandaag is rood de kleur van je lippen. Kom er maar in Maik.
Hoi, welkom op laura haar kinder partijtje.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Goedenavond fokkers.
Mijn dank voor alle caps weer
Waren er een hoop vanavond...
Het is al bekent dat de kamer niet opengaat tot maandag, dus je kan lekker lang slapenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:50 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik verwacht dat de kamer van de waarheid vandaag niet meer open gaat. Ik ga nu lekker slapen en dan morgen vroeg op en in de gaten houden of hij dan eindelijk wel opengaat, maar dat zal wel want ze gaan hem natuurlijk niet 5 dagen dichthouden, dat zou niet normaal zijn!
Weltrusten allemaal
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:50 schreef shomila het volgende:
Speciaal voor Mo vandaag is rood de kleur van je lippen. Kom er maar in Maik.
Drr komen er nog meer ....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Goedenavond fokkers.
Mijn dank voor alle caps weer
Waren er een hoop vanavond...
Ooooooohw okequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Van de stem die stonden al op tafel.
Tja, als ze het ook steeds weer verdomme om er wat anders in te gooien dan bier en wijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoi, welkom op laura haar kinder partijtje.
Ik heb opdracht gegeven om de kamer van de waarheid dicht te laten timmeren. Die gaat niet meer open. Alles zal voortaan rechtstreeks vanaf de rode bank in het openbaar besproken worden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:50 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik verwacht dat de kamer van de waarheid vandaag niet meer open gaat. Ik ga nu lekker slapen en dan morgen vroeg op en in de gaten houden of hij dan eindelijk wel opengaat, maar dat zal wel want ze gaan hem natuurlijk niet 5 dagen dichthouden, dat zou niet normaal zijn!
Weltrusten allemaal
Ze heb passoa gehad he...wel een glaasje met het diner.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:52 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Tja, als ze het ook steeds weer verdomme om er wat anders in te gooien dan bier en wijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |