stabbie is vrij gezel (lig ) oh oh !quote:Op zondag 27 maart 2011 00:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hier nog eennnnnnnnn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ook erg gelukkig thuis hoor![]()
Ik hoop dat Gerardjeeeeuuhhhh gaat winnennnnnn!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Whahahahhahaaa ja steeds fakking hetzelfde, wat een mens zegquote:Op zondag 27 maart 2011 00:03 schreef AYLI het volgende:
Laura doe alsjeblieft eens één ander danspasje.
Wat lief, laat ik dat nou ook hopenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hier nog eennnnnnnnn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ook erg gelukkig thuis hoor![]()
Ik hoop dat Gerardjeeeeuuhhhh gaat winnennnnnn!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Pablolaatje IS Fenneke! Kan ik hoogstpersoonlijk bevestigen!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Piet zei dat pablolaatje een kloon was en geen Fenneke. Gert heeft met hem/haar afgehandeld.
Finale, Gerard, Karim en Sharonquote:Op zondag 27 maart 2011 00:05 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Wat lief, laat ik dat nou ook hopen
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
Laura gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Ik doe ook maar mee, niet dat ze het kan lezen ofzo
1 minuut later post Pablo hier weer, goeie timing.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Piet zei dat pablolaatje een kloon was en geen Fenneke. Gert heeft met hem/haar afgehandeld.
hoe dan ? nu ga ik twijfelenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Pablolaatje IS Fenneke! Kan ik hoogstpersoonlijk bevestigen!
Musschien op de account van Gerardquote:Op zondag 27 maart 2011 00:05 schreef Stability het volgende:
maar, pablo dinges, fenneke, je hebt wel een mannetje voor je naam staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |