dat dus!quote:
Ook goedquote:Op zondag 27 maart 2011 00:01 schreef dimi1972 het volgende:
karaokeset is helemaal niet nodig
ze hebben een tv in de woonkamer waar de regie
de meezingers op kan laten zien
ze hebben allemaal een zender dus is wel makkelijk te realiseren.
Piet zei dat pablolaatje een kloon was en geen Fenneke. Gert heeft met hem/haar afgehandeld.quote:
Hier nog eennnnnnnnnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fenneke in tha house, sorry dat ik je man zo leuk vindt... don't be afraid, ben getrouwd
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Piet zei dat pablolaatje een kloon was en geen Fenneke. Gert heeft met hem/haar afgehandeld.
Bloos, senkjoe!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:01 schreef Stability het volgende:
[..]
hey wat leuk !!! hoi vrouw van de leukste man van secret story
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Piet zei dat pablolaatje een kloon was en geen Fenneke. Gert heeft met hem/haar afgehandeld.
stabbie is vrij gezel (lig ) oh oh !quote:Op zondag 27 maart 2011 00:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hier nog eennnnnnnnn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ook erg gelukkig thuis hoor![]()
Ik hoop dat Gerardjeeeeuuhhhh gaat winnennnnnn!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Whahahahhahaaa ja steeds fakking hetzelfde, wat een mens zegquote:Op zondag 27 maart 2011 00:03 schreef AYLI het volgende:
Laura doe alsjeblieft eens één ander danspasje.
Wat lief, laat ik dat nou ook hopenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hier nog eennnnnnnnn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ook erg gelukkig thuis hoor![]()
Ik hoop dat Gerardjeeeeuuhhhh gaat winnennnnnn!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Pablolaatje IS Fenneke! Kan ik hoogstpersoonlijk bevestigen!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Finale, Gerard, Karim en Sharonquote:Op zondag 27 maart 2011 00:05 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Wat lief, laat ik dat nou ook hopen
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
Laura gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Ik doe ook maar mee, niet dat ze het kan lezen ofzo
1 minuut later post Pablo hier weer, goeie timing.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hoe dan ? nu ga ik twijfelenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Pablolaatje IS Fenneke! Kan ik hoogstpersoonlijk bevestigen!
Musschien op de account van Gerardquote:Op zondag 27 maart 2011 00:05 schreef Stability het volgende:
maar, pablo dinges, fenneke, je hebt wel een mannetje voor je naam staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |