quote:Op zondag 27 maart 2011 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
Laura gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Ik doe ook maar mee, niet dat ze het kan lezen ofzo
1 minuut later post Pablo hier weer, goeie timing.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Piet zei dat pablolaatje een kloon was en geen Fenneke. Gert heeft met hem/haar afgehandeld.
hoe dan ? nu ga ik twijfelenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Pablolaatje IS Fenneke! Kan ik hoogstpersoonlijk bevestigen!
Musschien op de account van Gerardquote:Op zondag 27 maart 2011 00:05 schreef Stability het volgende:
maar, pablo dinges, fenneke, je hebt wel een mannetje voor je naam staan
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:05 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Wat lief, laat ik dat nou ook hopen
Yolanthequote:Op zondag 27 maart 2011 00:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, als yolanthe sneijder cabau op tv is dan kan die stream wel wachten!
kan jij regelen dat ze een geverifeerd account krijgt? ( of hoe noem je dat )quote:Op zondag 27 maart 2011 00:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
ok dat kan....quote:Op zondag 27 maart 2011 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Musschien op de account van Gerard
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:06 schreef noddy1 het volgende:
"Heb nog nooooit zo'n fijne verjaardag gehad"
Nou "Erotisch Wonder":
van harte hoor!
Laat je maar niet opFOKken.
Moet Eric me maar ff mee helpen om dit aan te passen..quote:Op zondag 27 maart 2011 00:05 schreef Stability het volgende:
maar, pablo dinges, fenneke, je hebt wel een mannetje voor je naam staan
O jij bent de schanulleke van Gerard?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:05 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Wat lief, laat ik dat nou ook hopen
Verifieer dan effe haar accountquote:Op zondag 27 maart 2011 00:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
echt ? GAAF !!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
hahahahaha en Lau wil eerst een watertje pakkenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
Sharon gaat proosten op het laatste half uurtje 25jaar Laura :p
doet ie wel , eric is lief !quote:Op zondag 27 maart 2011 00:07 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Moet Eric me maar ff mee helpen om dit aan te passen..
Nou ik hoop voor haar niet dat er nog 25 jaar saaiheid bijkomtquote:Op zondag 27 maart 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
alsof dat nog wat uit maaktquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fenneke in tha house, sorry dat ik je man zo leuk vindt... don't be afraid, ben getrouwd
Doen we morgen ff!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
kan jij regelen dat ze een geverifeerd account krijgt? ( of hoe noem je dat )
Dan is het toch goed dat ze voor een gnoom gekozen heeft? Bij Harry Potter hebben die ook de meeste centjes!quote:
ja vreemd he, een miljonairesse die forumt ;pquote:Op zondag 27 maart 2011 00:09 schreef Stability het volgende:
fenneke, ik heb echt respect voor jullie, dat jullie zo gewoon zijn gebleven ondanks zoveel geld !!! love u !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |