It's sugar free people! What you'd expect?!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet als deze al gepost is, maar ik vind het serieus niet te drinken, en na 2 blikjes begint ook je maag te draaien..
Beide zijn niet hachelen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
It's sugar free people! What you'd expect?!
QFTquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
It's sugar free people! What you'd expect?!
Die is lekker vind ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet als deze al gepost is, maar ik vind het serieus niet te drinken, en na 2 blikjes begint ook je maag te draaien..
Het zou me niets verbazen als beide blikjes uit dezelfde fabriek komen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die is lekker vind ik.
Die sugarfree van Jumbo is echt viesss.
Die van de AH heeft een sterkere smaak en is zoeter.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als beide blikjes uit dezelfde fabriek komen.
Mehh She vond ik niet zo.. iets te bubbelend/fruitig ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:51 schreef Disposable het volgende:
She
Samen met V energy DE beste kwaliteit/prijsverhoudingen
Met She sponsor je zelfs kankerverenigingen alleen loopt het zo gay als je als stoere vent over straat loopt
Je betaald natuurlijk ook voor de research die van te voren gedaan isquote:Op maandag 13 juni 2011 19:07 schreef phpmystyle het volgende:
Neemt niet weg dat dat vrij prijzig is voor een blikje. Kostprijs zit denk ik nog wel onder de 10 cent.
En de euroshopper kan dat voor 0,30quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je betaald natuurlijk ook voor de research die van te voren gedaan is
Smaakt naar krijtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En de euroshopper kan dat voor 0,30
Mixxed up is lekkerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik drink nu Mixxed up energy drink light(Lidl)
Die cassis versie is echtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:59 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mixxed up is lekkerik vind de cassis ook prima, maar de gewone versie het lekkerst
Dat is handig, bedankt voor het delenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:45 schreef shiznuts het volgende:
Agreed!Goeie ter afwisseling van wat al keigoed is.
Btw, ik kwam vandaag deze tegen, dus ik op eBay zoeken naar zulke producten, of dat niet goedkoper kon, kwam ik dit ( ook in China te koop ) tegen. Die zijn vet! Zie ook de ofisjoso site ervan: https://www.bottletopsale.com/
Ik heb zelf een setje besteld. Handig voor je Monsters e.d.
Nou dat zal veel geld uitsparen zegquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:45 schreef shiznuts het volgende:
Btw, ik kwam vandaag deze tegen, dus ik op eBay zoeken naar zulke producten, of dat niet goedkoper kon, kwam ik dit ( ook in China te koop ) tegen. Die zijn vet! Zie ook de ofisjoso site ervan: https://www.bottletopsale.com/
Drink gewoon in 1 x opquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:45 schreef shiznuts het volgende:
Wel het beste, alhoewel ik toch bullit prefereer.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
red bull ftw. wel veel te duur eigenlijk
Nee man, veel te 'herb'-achtig.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
red bull ftw. wel veel te duur eigenlijk
Vind het wel handig voor Rockstar-/Monsterblikjes. Scheelt dan weer dat de prik niet verloren gaat en het is wat handige om mee te reizen, bijvoorbeeld als je op pad bent in je rugzak. Een open blikje ga je niet in je rugzak stoppen, maar je wilt wel gedoseerd over een wat langere tijd wat drinken, niet alles meteen in een keer, dan is dat gewoon super.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou dat zal veel geld uitsparen zeg
Ja, dat is echt zonde manquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:36 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die blikjes maar voor 80 procent leegdrinkt?
Waarom eigenlijk? Worden die laatste drie slokjes je teveel?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:36 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die blikjes maar voor 80 procent leegdrinkt?
ik weet niet precies wat je onder exotische energydrinks bestaat, maar deze gozer heeft er iig meer dan 300 gedronken....http://energy-drink-ratings.blogspot.com/quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:56 schreef TippieTop het volgende:
Bestaat er een website voor exotische energydrinks?
Waar gehaald?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:10 schreef shiznuts het volgende:
Vandaag ook een nieuw blikje meegepikt...
[ afbeelding ]
Smaakt zoet en naar snoep. Een smaak die vaag ergens bekend voorkomt... maar ik niet precies kan omschrijven of plaatsen.
Ik dacht, dat gaat niks worden... maar het was verrassend goed weg te zetten!quote:
Vaak is er een goede reden dat die merken inderdaad niet in Nederland verkocht mogen worden.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:18 schreef DuijgHuisen het volgende:
[ afbeelding ]
Veel van die drankjes zijn hier nergens te koop, zijn ze niet online te bestellen, of mag dat niet?
Aangezien dat in Nederland anders is geregeld dan in het buitenland en de waren niet volgens de Nederlandse norm zijn behandeld, is dat een goede reden dat ze in Nederland niet zomaar toegestaan zijn, hè. Willen ze de Nederlandse markt wel voor zich winnen, moeten ze eerst een heel certificatieproces af.quote:Artikel 11a
1. Het cafeïne gehalte onderscheidenlijk het kininegehalte van een als limonade of frisdrank aangeduide drinkwaar is ten hoogste:
a. 350 mg/l cafeïne , indien de waar planten- of vruchtenextract bevat;
b. 85 mg/l kinine; of
c. 40 mg/l kinine, indien de waar vruchtensap bevat.
Zoals?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:43 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Vaak is er een goede reden dat die merken inderdaad niet in Nederland verkocht mogen worden.
Lees die post boven je, sommige mogen hier niet verkocht worden omdat ze teveel van een bepaalde ingredient hebben.quote:
Sinds dit waarschijnlijk:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:40 schreef loonytik het volgende:
Sinds wanneer zijn de monster blikjes ineens 1 euro geworden?![]()
WTF?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:11 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Lees die post boven je, sommige mogen hier niet verkocht worden omdat ze teveel van een bepaalde ingredient hebben.
[..]
Sinds dit waarschijnlijk:
[ afbeelding ]
Rocket, die ken ik nog niet!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:50 schreef shiznuts het volgende:
Nee.Ik heb wel perioden dat ik in detox ga. Drink ik alleen nog waterlimonade, eet ik geen snoep en kook ik biologisch verantwoord voedsel. Dit om mijn lichaam niet al te afhankelijk te maken van de slechte invloed die ik er anders dagelijks op loslaat. Ik krijg dan niet echt afkicksymptomen heur. Maar energydrink houdt me toch scherp (of het een placebo-effect is zal me worst zijn
), zeker als ik er een shizzwizz wodkamix van brouw. Ik sta de ochtend erna nog vroeger en fitter op dan zonder.
Ik heb de afgelopen weken eigenlijk elke dag misschien eens een blikje gedronken. Ik heb nu toevallig wel vanmiddag een sixpack anderhalve literflessen gekocht van Rocket Energy (99ct/stuk).
Iewll..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:11 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Lees die post boven je, sommige mogen hier niet verkocht worden omdat ze teveel van een bepaalde ingredient hebben.
[..]
Sinds dit waarschijnlijk:
[ afbeelding ]
quote:
Ik moet van mijn tandarts nu ook met een rietje drinken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:07 schreef Ayca het volgende:
Toevallig drink ik net Monster, begon gelijk met mn rietje te voelen of er wat in zat (rietje javoor mn tanden jwt)
En afkickverschijnselen.. nee daar drink ik het er niet genoeg voor, misschien 2x per maand als ik er echt zin in heb of eentje tegenkom die ik nog niet geprobeerd heb
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Rocket, die ken ik nog niet!
[..]
Ik voel me net iets te gay als ik er mee aan kom lopenquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:41 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook lekker zeg. Maar geen blijvertje dus?
Wees blij dat je het tegenwoordig daar uberhaupt kan krijgen, was een paar jaar geleden wel anders.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:00 schreef Loll het volgende:
potver wat is energy duur in frankrijk.
Goh, dat wist ik niet. Een tijdje terug heb ik in Duitsland een blikje Cofain 699 gekocht, met 699 mg/Lquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:49 schreef shiznuts het volgende:
Alles moet langs de Voedsel en Waren Autoriteit.
Zo mogen er van een bepaald ingrediënt maar een beperkte hoeveel in een blikje zitten.
Drankjes met cafeïne bijvoorbeeld zijn gelimiteerd tot 350 mg/L.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goh, dat wist ik niet. Een tijdje terug heb ik in Duitsland een blikje Cofain 699 gekocht, met 699 mg/L
Dat is daar (en kan 'em hier bij de Interspar (AT) ook halen) trouwens toegestaan omdat het als een 'koffie' is gecategoriseerd en niet als energiedrank meen ik.quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:28 schreef shiznuts het volgende:
Had ik afgelopen week geprobeerd.Gadver.
Smaakt gewoon naar koude koffie. Daar maak je de Shiz niet blij mee.
Mijn vriendlief kwam er juist mee aanlopenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik voel me net iets te gay als ik er mee aan kom lopen
Megaforce, vast.quote:*naam vergeten*
Nope! Het was een anderequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Megaforce, vast.
Hier hebben we een lokale met een draaklogo:
http://www.wilddragon.at/
[ afbeelding ]
Maar meteen opgemaakt. Ik blijf me verbazen over dat spul.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:05 schreef shiznuts het volgende:
Hehe, ik zag zojuist dat ik nog een dynapep heb liggen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |