Als je niks eet zou het kunnenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:22 schreef Disposable het volgende:
Kan je diarree krijgen van 1 blik energiedrank?
Ik heb meteen bij het ontbijt samen met melk, een Golden Power light gedronken, en nu heb ik diarree
Zal denk ik door het light spul komenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:22 schreef Disposable het volgende:
Kan je diarree krijgen van 1 blik energiedrank?
Ik heb meteen bij het ontbijt samen met melk, een Golden Power light gedronken, en nu heb ik diarree
Megaforce is echt het goorste wat ik sinds tijden heb gedronken, op een klein wit flesje van de toko na (dat was pure stroop die je dronk, omgquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:10 schreef shiznuts het volgende:
Megaforce, nieuw jasje, zelfde troep.Chillcat... (serieus, bespaar je die 1,45)
Die Tornado is wel ok. Maar eigenlijk alle 1,5 L flessen en-o-gee zijn wel ok. Zijn alleen die blikjes met smaakvarianten die vaak door de mand vallen omdat ze hun eigen 'distinct impression' willen meegeven. Kunnen ze beter niet doen. Beter borduur je verder op wat goed is i.p.v. het helemaal over een andere boeg te gaan gooien en zelf wat expmerimenteren.
Burn is echt superspul. Als ik langer dan een half uur in de auto zit ga ik dit standaard halen bij een benzinestation. En idd, die afsluitbare halve liters, die zijn briljant!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:44 schreef shiznuts het volgende:
De eerste keer dat ik Burn dronk, was op een uitje tijdens de opleiding naar Frankrijk bij een wegrestaurant (komt er een pyromaan bij een wegrestaurant: weg restaurant). Daar hadden ze ook een klein shopje en Burn. De eerste keer vond ik het echt net vieze zoete koffie of zo. Nu vind ik het echt Voll Lecker.
Vooral de 500mL blikjes die hersluitbaar zijn, zijn natuurlijk briljant bedacht.
Daar drink ik er eentje op!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Burn is echt superspul. Als ik langer dan een half uur in de auto zit ga ik dit standaard halen bij een benzinestation. En idd, die afsluitbare halve liters, die zijn briljant!
Vieze troep smaakt naar hoestsiroopquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Burn is echt superspul. Als ik langer dan een half uur in de auto zit ga ik dit standaard halen bij een benzinestation. En idd, die afsluitbare halve liters, die zijn briljant!
Dat is subjectief natuurlijk, ik vind het lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:54 schreef Disposable het volgende:
[..]
Vieze troep smaakt naar hoestsiroop
It's sugar free people! What you'd expect?!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet als deze al gepost is, maar ik vind het serieus niet te drinken, en na 2 blikjes begint ook je maag te draaien..
Beide zijn niet hachelen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
It's sugar free people! What you'd expect?!
QFTquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
It's sugar free people! What you'd expect?!
Die is lekker vind ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet als deze al gepost is, maar ik vind het serieus niet te drinken, en na 2 blikjes begint ook je maag te draaien..
Het zou me niets verbazen als beide blikjes uit dezelfde fabriek komen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die is lekker vind ik.
Die sugarfree van Jumbo is echt viesss.
Die van de AH heeft een sterkere smaak en is zoeter.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als beide blikjes uit dezelfde fabriek komen.
Mehh She vond ik niet zo.. iets te bubbelend/fruitig ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:51 schreef Disposable het volgende:
She
Samen met V energy DE beste kwaliteit/prijsverhoudingen
Met She sponsor je zelfs kankerverenigingen alleen loopt het zo gay als je als stoere vent over straat loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |