Omdat het lekker is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:40 schreef Adelante het volgende:
Drink jij het omdat je het lekker vindt of omdat het hip is
Mee eens! Het is net zoals Golden Power geproduceerd door DIS B.V.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Rockstar is net radioactief, Je pis kleurt neongroen en je tandvlees brand weg
Hier hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat het lekker is.
Ik ben helaas wel een uitzondering denk ik.
Ik drink al 5 jaar zo'n 3 a 5 blikjes per dag. Niks mis mee, ben voor de rest gezond enzo. Enigste probleem is bij mijn tandarts, die ziet het zo.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:56 schreef ErkendFokker het volgende:
Golden power is ook mijn favoriet! Al moet ik zeggen dat het niet gezond op me overkwam vorige weekIk leek wel verrot. Maarja dat was ook @ 3 blikjes per dag 5 dagen achter elkaar.. (Lang leve toetsweken)
Hmm zal wel aan mij liggen danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:57 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik drink al 5 jaar zo'n 3 a 5 blikjes per dag. Niks mis mee, ben voor de rest gezond enzo. Enigste probleem is bij mijn tandarts, die ziet het zo.(Tanden zien er wel goed uit voor de rest, hij heeft alleen liever dat ik het via een rietje naar binnen slurp.
)
Benzinestations.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:26 schreef KrentebolHooft het volgende:
red bull voor 1,50? Waar krijg je dat voor elkaar.
Goedzo~!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:46 schreef Mama_Mia het volgende:
Mijn favo's zijn:
- LidL energydrink met cassissmaak
- Rodeo (?) met cranberrysmaak
- Golden Power
Waar kan je die halen? Leuke naam.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:43 schreef nexus-pilot het volgende:
Ahh, laatste tijd drink ik graag Nalu, best wel een origineel drankje
Ik haal het in de Carrefour (want ik woon in België), weet niet echt waar je dat in Nederland kan krijgen maar het is wel verdomd lekker!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waar kan je die halen? Leuke naam.
hier welquote:Op zondag 10 april 2011 01:35 schreef mytec het volgende:
ik wil nog een keer energy+coffee proberen http://www.monsterenergy.com/us/en/products/ alleen jammer genoeg niet hier te krijgen.
niet in NL, wel in DE, had al een linkje geplaatstquote:Op zondag 10 april 2011 23:54 schreef MYM het volgende:
Kan iemand me vertellen of je in Nederland ook de Rockstar Punched Apple kan halen. Dat is de beste en lekkerste energy drink als je het aan mij vraagt.
Dat klinkt heel goed. Zal vast ook op ebay te krijgen zien.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:37 schreef mytec het volgende:
@mtchel112 jazeker, Cocaine energy is ziek spul als je het mij vraagt. bij een blik redbull voel ik niks bij cocaine vol ik mijn bloed sneller pompen/kloppen.(3x zo sterk als rb) ik heb de normale cocaine gehad die is anders dan de normale energy drink hier maar niet vies. de wasabi is voor de diehard ik vond hem zelf goed te drinken, maar niet zo makkelijk als redbull weg te zuipen. de light tja weet ik niet meer light is gewoon niks voor mij.
kan zo even geen site meer vinden, maar er waren nl sites waar je per tray of per proefpak kon kopen.
Die is inderdaad erg lekker.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:43 schreef nexus-pilot het volgende:
Ahh, laatste tijd drink ik graag Nalu, best wel een origineel drankje
je kan ze van de importeur gewoon bestellenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:37 schreef mytec het volgende:
@mtchel112 jazeker, Cocaine energy is ziek spul als je het mij vraagt. bij een blik redbull voel ik niks bij cocaine vol ik mijn bloed sneller pompen/kloppen.(3x zo sterk als rb) ik heb de normale cocaine gehad die is anders dan de normale energy drink hier maar niet vies. de wasabi is voor de diehard ik vond hem zelf goed te drinken, maar niet zo makkelijk als redbull weg te zuipen. de light tja weet ik niet meer light is gewoon niks voor mij.
kan zo even geen site meer vinden, maar er waren nl sites waar je per tray of per proefpak kon kopen.
De originele NL site waar je het kon van kopen waren er mee gestopt geloof ik.quote:24 blikjes kosten 21,20 incl BTW
het sturen van 1 tray van 24 blikjes kost 6,75
het sturen van 2 t/m 4 tray's kost 12,95
Waarom niet? Het staat ook nog eens leuk in je kastquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:42 schreef ElectraPlectra het volgende:
Mensen die lege blikjes energy drank gaan bewaren.![]()
![]()
Is dat nieuw? Nog niet eerder gezien namelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:18 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Van de Lidl.
Supergoede kick, 'kweet het, ligt te lang op z'n reet dit topic, zonde
Hoeduur en hoeveel? Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:18 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Van de Lidl.
Supergoede kick, 'kweet het, ligt te lang op z'n reet dit topic, zonde
Bij mijn Lidl that is. In Oostenrijk. Was wel vet goedkoop. Ik meen 55 ct voor een 0.5L-flesje.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:33 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Is dat nieuw? Nog niet eerder gezien namelijk
Ah nice. Ja best goedkoopquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bij mijn Lidl that is. In Oostenrijk. Was wel vet goedkoop. Ik meen 55 ct voor een 0.5L-flesje.
Had ze nog niet eerder gezien, zijn volgens mij nieuw. Smaakt wel goed, ja, naar eh, energydrink. Niet zo chemisch en rauw als een B52 of Golden Power, eerder de standaard zoete energydrink zoals de Mixxed up shizzle die ze normaal in NL verkopen.
Ja, zeker voor kinderen in Slovenië... 35ct/flesje daar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:43 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ah nice. Ja best goedkoop
Mijn favo is gewoon Golden Power :p Vind Red Bull zelfs saai smaken nu
Crazy Wolf vond ik wel een vette naam trouwens voor energy drink. Ik weet niet meer waar ik die had gekocht
[ afbeelding ]
CRAZY WOLF!
Werd ook verkocht in 1,5 liter flessen
[ afbeelding ]
Deze dus, volgens mij kocht ik hem in tsjechie
Ja, of kauwgomballen. Brrr... Niet helemaal hoe energydrink moet smaken in ieder geval. Zit ook veel te veel in een blik van. Dan is het op een gegeven moment al helemaal ellende die smaak en word je er letterlijk niet goed van.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:43 schreef woutertje93 het volgende:
Die groene monster begint trouwens naar het drinken van de gele variant naar baby zalf te smaken
http://www.lidl.at/cps/rde/xchg/lidl_at/hs.xsl/4182_22597.htm .at ,quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:02 schreef robin007bond het volgende:
Die van de Lidl ga ik zeker proberen!
Sowieso blijven Go Fast! en Golden Power mijn favorieten
Cocaïne ben ik ook heel benieuwd naar. Je schijnt het op een hyves te kunnen bestellen o.i.d.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
http://www.lidl.at/cps/rde/xchg/lidl_at/hs.xsl/4182_22597.htm .at ,ik weet niet of dat ook bij jullie is dus.
Zelfde hier trouwens. Zeker als ze echt diep gekoeld zijn.Lekker zoet met een vleugje honing die Go Fast! en Golden Power brandt je slokwegen weer schoon met z'n chemische maar oh zo heerlijke substantie. Beste werking als 'energydrink' ook als je het mij vraagt. Ik heb trouwens nog Dynapep liggen.
Oh dat zou niet best zijn. Het gaat me ook wat te ver om 24 blikken in één keer te bestellen, tenzij ik ze weet te verpatsen o.i.d.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:49 schreef shiznuts het volgende:
Ik had een keer Pure Cofain of zo.Ik ben bang dat dát zo'n zelfde iets is.
Incidenteel is dat best wel eens lekkerquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:01 schreef Management het volgende:
Goed topic
Dronk eens voordat ik naar de club ging 2 liter Energydrank, ik moest mijn energie kwijt maar anders weet ik niet wat voor cafeïne-vergiftiging ik had opgelopen
Pic?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom niet? Het staat ook nog eens leuk in je kast
Je moet het ook direct na de koeling drinken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:01 schreef Ayca het volgende:
De light varianten zijn wel smerig altijd.
*verkapte tvp
Check OP.quote:
Checkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:41 schreef Anne het volgende:
[me=Anne] is echt verslaafd aan Ripper.
[/me]
Lekker zoetjes. Jammer genoeg zijn ze er alweer doorheen. Morgen even nieuwe halen.
Iddquote:Op zondag 5 juni 2011 16:44 schreef shiznuts het volgende:
De eerste keer dat ik Burn dronk, was op een uitje tijdens de opleiding naar Frankrijk bij een wegrestaurant (komt er een pyromaan bij een wegrestaurant: weg restaurant). Daar hadden ze ook een klein shopje en Burn. De eerste keer vond ik het echt net vieze zoete koffie of zo. Nu vind ik het echt Voll Lecker.
Vooral de 500mL blikjes die hersluitbaar zijn, zijn natuurlijk briljant bedacht.
Oefening baart kunst, ik bedoel het leegdrinken dan he, of bedoelde je dat niet?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Iddzouden ze ook met moster moeten doen, 500mL gaat er bij mij niet in 1x in
Ik kan 5 blikjes 0.5L redbull in 14 minuten leeg hebbenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oefening baart kunst, ik bedoel het leegdrinken dan he, of bedoelde je dat niet?
Dat gaat me wat verquote:Op zondag 5 juni 2011 19:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik kan 5 blikjes 0.5L redbull in 14 minuten leeg hebben
Daar gaan die blikjes nog harder van glimmenquote:
Keiharde innovatie daar bij Burn!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:44 schreef shiznuts het volgende:
De eerste keer dat ik Burn dronk, was op een uitje tijdens de opleiding naar Frankrijk bij een wegrestaurant (komt er een pyromaan bij een wegrestaurant: weg restaurant). Daar hadden ze ook een klein shopje en Burn. De eerste keer vond ik het echt net vieze zoete koffie of zo. Nu vind ik het echt Voll Lecker.
Vooral de 500mL blikjes die hersluitbaar zijn, zijn natuurlijk briljant bedacht.
daarom zijn ze ook 'iets' duurder toch?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Keiharde innovatie daar bij Burn!
Afsluitbare blikjes
Het is de meerprijs waard.quote:
Lijkt me niet slim, ik gooi die blikjes halfleeg weg, derhalve koop ik er ook meer om mij na verloop van tijd weer van die rommel te voorzien.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is de meerprijs waard.
Ik hoop stiekem niet dat ze er patent op hebben, hopelijk kunnen andere merken er nog van profiteren
Ik zuip ze altijd meteen leeg, maar dat is mijn keus.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt me niet slim, ik gooi die blikjes halfleeg weg, derhalve koop ik er ook meer om mij na verloop van tijd weer van die rommel te voorzien.
Ik geniet er altijd langzaam van, maar het hangt sterk af in welke mood je bent.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:32 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik zuip ze altijd meteen leeg, maar dat is mijn keus.
Van die goedkope rommel word ik altijd moequote:Op zondag 5 juni 2011 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik geniet er altijd langzaam van, maar het hangt sterk af in welke mood je bent.
Soms kan je zo'n snelle beurt wel gebruiken en soms ga je meer voor het gepassioneerde werk
Ik denk toch dat jij één van de weinige bent die z'n blikjes half-leeg weggooit.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt me niet slim, ik gooi die blikjes halfleeg weg, derhalve koop ik er ook meer om mij na verloop van tijd weer van die rommel te voorzien.
Kan. Wat wel aangetekend moet worden is dat ik dat voornamelijk met die 30 cent blikjes doe, met Redbull en Gofast ben ik iets zuinigerquote:Op zondag 5 juni 2011 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk toch dat jij één van de weinige bent die z'n blikjes half-leeg weggooit.
Mooi gezegd. En waarvan akte!quote:Op zondag 5 juni 2011 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik geniet er altijd langzaam van, maar het hangt sterk af in welke mood je bent.
Soms kan je zo'n snelle beurt wel gebruiken en soms ga je meer voor het gepassioneerde werk
Dan zijn het niet eens 500mL blikjes. Dan neem je twee slokken en gooi je 'em al weg of zo?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan. Wat wel aangetekend moet worden is dat ik dat voornamelijk met die 30 cent blikjes doe, met Redbull en Gofast ben ik iets zuiniger
Nou, op school koop ik vaak van die 30 cent blikjes en dan een stuk of 3, alleen na 5 slokken ben je al weer verzadigd, maar na 2 uur trek ik de volgende weer open.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dan zijn het niet eens 500mL blikjes. Dan neem je twee slokken en gooi je 'em al weg of zo?
Ik begrijp daar de logica niet van. Ik wil de volle energie uit een blikje halen natuurlijk.
Ik stel accijnzen voor.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:43 schreef shiznuts het volgende:
Drankmisbruik!
En milieuvervuiling! Al die ongebruikte energie die wordt weggegooid.
Schande vind ik het.
Ja en nu het in het midden-oosten slecht gaat, moeten die meteen omhoog!quote:
Klopt. ALhoewel ik de CU zoiets dergelijks nog wel zie voorstellenquote:Op zondag 5 juni 2011 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De overheid moet geen papa en mama spelen![]()
Als je niks eet zou het kunnenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:22 schreef Disposable het volgende:
Kan je diarree krijgen van 1 blik energiedrank?
Ik heb meteen bij het ontbijt samen met melk, een Golden Power light gedronken, en nu heb ik diarree
Zal denk ik door het light spul komenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:22 schreef Disposable het volgende:
Kan je diarree krijgen van 1 blik energiedrank?
Ik heb meteen bij het ontbijt samen met melk, een Golden Power light gedronken, en nu heb ik diarree
Megaforce is echt het goorste wat ik sinds tijden heb gedronken, op een klein wit flesje van de toko na (dat was pure stroop die je dronk, omgquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:10 schreef shiznuts het volgende:
Megaforce, nieuw jasje, zelfde troep.Chillcat... (serieus, bespaar je die 1,45)
Die Tornado is wel ok. Maar eigenlijk alle 1,5 L flessen en-o-gee zijn wel ok. Zijn alleen die blikjes met smaakvarianten die vaak door de mand vallen omdat ze hun eigen 'distinct impression' willen meegeven. Kunnen ze beter niet doen. Beter borduur je verder op wat goed is i.p.v. het helemaal over een andere boeg te gaan gooien en zelf wat expmerimenteren.
Burn is echt superspul. Als ik langer dan een half uur in de auto zit ga ik dit standaard halen bij een benzinestation. En idd, die afsluitbare halve liters, die zijn briljant!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:44 schreef shiznuts het volgende:
Daar drink ik er eentje op!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Burn is echt superspul. Als ik langer dan een half uur in de auto zit ga ik dit standaard halen bij een benzinestation. En idd, die afsluitbare halve liters, die zijn briljant!
Vieze troep smaakt naar hoestsiroopquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Burn is echt superspul. Als ik langer dan een half uur in de auto zit ga ik dit standaard halen bij een benzinestation. En idd, die afsluitbare halve liters, die zijn briljant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |