Checkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:41 schreef Anne het volgende:
[me=Anne] is echt verslaafd aan Ripper.
[/me]
Lekker zoetjes. Jammer genoeg zijn ze er alweer doorheen. Morgen even nieuwe halen.
Iddquote:Op zondag 5 juni 2011 16:44 schreef shiznuts het volgende:
De eerste keer dat ik Burn dronk, was op een uitje tijdens de opleiding naar Frankrijk bij een wegrestaurant (komt er een pyromaan bij een wegrestaurant: weg restaurant). Daar hadden ze ook een klein shopje en Burn. De eerste keer vond ik het echt net vieze zoete koffie of zo. Nu vind ik het echt Voll Lecker.
Vooral de 500mL blikjes die hersluitbaar zijn, zijn natuurlijk briljant bedacht.
Oefening baart kunst, ik bedoel het leegdrinken dan he, of bedoelde je dat niet?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Iddzouden ze ook met moster moeten doen, 500mL gaat er bij mij niet in 1x in
Ik kan 5 blikjes 0.5L redbull in 14 minuten leeg hebbenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oefening baart kunst, ik bedoel het leegdrinken dan he, of bedoelde je dat niet?
Dat gaat me wat verquote:Op zondag 5 juni 2011 19:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik kan 5 blikjes 0.5L redbull in 14 minuten leeg hebben
Daar gaan die blikjes nog harder van glimmenquote:
Keiharde innovatie daar bij Burn!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:44 schreef shiznuts het volgende:
De eerste keer dat ik Burn dronk, was op een uitje tijdens de opleiding naar Frankrijk bij een wegrestaurant (komt er een pyromaan bij een wegrestaurant: weg restaurant). Daar hadden ze ook een klein shopje en Burn. De eerste keer vond ik het echt net vieze zoete koffie of zo. Nu vind ik het echt Voll Lecker.
Vooral de 500mL blikjes die hersluitbaar zijn, zijn natuurlijk briljant bedacht.
daarom zijn ze ook 'iets' duurder toch?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Keiharde innovatie daar bij Burn!
Afsluitbare blikjes
Het is de meerprijs waard.quote:
Lijkt me niet slim, ik gooi die blikjes halfleeg weg, derhalve koop ik er ook meer om mij na verloop van tijd weer van die rommel te voorzien.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is de meerprijs waard.
Ik hoop stiekem niet dat ze er patent op hebben, hopelijk kunnen andere merken er nog van profiteren
Ik zuip ze altijd meteen leeg, maar dat is mijn keus.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt me niet slim, ik gooi die blikjes halfleeg weg, derhalve koop ik er ook meer om mij na verloop van tijd weer van die rommel te voorzien.
Ik geniet er altijd langzaam van, maar het hangt sterk af in welke mood je bent.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:32 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik zuip ze altijd meteen leeg, maar dat is mijn keus.
Van die goedkope rommel word ik altijd moequote:Op zondag 5 juni 2011 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik geniet er altijd langzaam van, maar het hangt sterk af in welke mood je bent.
Soms kan je zo'n snelle beurt wel gebruiken en soms ga je meer voor het gepassioneerde werk
Ik denk toch dat jij één van de weinige bent die z'n blikjes half-leeg weggooit.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt me niet slim, ik gooi die blikjes halfleeg weg, derhalve koop ik er ook meer om mij na verloop van tijd weer van die rommel te voorzien.
Kan. Wat wel aangetekend moet worden is dat ik dat voornamelijk met die 30 cent blikjes doe, met Redbull en Gofast ben ik iets zuinigerquote:Op zondag 5 juni 2011 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk toch dat jij één van de weinige bent die z'n blikjes half-leeg weggooit.
Mooi gezegd. En waarvan akte!quote:Op zondag 5 juni 2011 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik geniet er altijd langzaam van, maar het hangt sterk af in welke mood je bent.
Soms kan je zo'n snelle beurt wel gebruiken en soms ga je meer voor het gepassioneerde werk
Dan zijn het niet eens 500mL blikjes. Dan neem je twee slokken en gooi je 'em al weg of zo?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan. Wat wel aangetekend moet worden is dat ik dat voornamelijk met die 30 cent blikjes doe, met Redbull en Gofast ben ik iets zuiniger
Nou, op school koop ik vaak van die 30 cent blikjes en dan een stuk of 3, alleen na 5 slokken ben je al weer verzadigd, maar na 2 uur trek ik de volgende weer open.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dan zijn het niet eens 500mL blikjes. Dan neem je twee slokken en gooi je 'em al weg of zo?
Ik begrijp daar de logica niet van. Ik wil de volle energie uit een blikje halen natuurlijk.
Ik stel accijnzen voor.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:43 schreef shiznuts het volgende:
Drankmisbruik!
En milieuvervuiling! Al die ongebruikte energie die wordt weggegooid.
Schande vind ik het.
Ja en nu het in het midden-oosten slecht gaat, moeten die meteen omhoog!quote:
Klopt. ALhoewel ik de CU zoiets dergelijks nog wel zie voorstellenquote:Op zondag 5 juni 2011 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De overheid moet geen papa en mama spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |