Dat is subjectief natuurlijk, ik vind het lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:54 schreef Disposable het volgende:
[..]
Vieze troep smaakt naar hoestsiroop
It's sugar free people! What you'd expect?!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet als deze al gepost is, maar ik vind het serieus niet te drinken, en na 2 blikjes begint ook je maag te draaien..
Beide zijn niet hachelen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
It's sugar free people! What you'd expect?!
QFTquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
It's sugar free people! What you'd expect?!
Die is lekker vind ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet als deze al gepost is, maar ik vind het serieus niet te drinken, en na 2 blikjes begint ook je maag te draaien..
Het zou me niets verbazen als beide blikjes uit dezelfde fabriek komen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die is lekker vind ik.
Die sugarfree van Jumbo is echt viesss.
Die van de AH heeft een sterkere smaak en is zoeter.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als beide blikjes uit dezelfde fabriek komen.
Mehh She vond ik niet zo.. iets te bubbelend/fruitig ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:51 schreef Disposable het volgende:
She
Samen met V energy DE beste kwaliteit/prijsverhoudingen
Met She sponsor je zelfs kankerverenigingen alleen loopt het zo gay als je als stoere vent over straat loopt
Je betaald natuurlijk ook voor de research die van te voren gedaan isquote:Op maandag 13 juni 2011 19:07 schreef phpmystyle het volgende:
Neemt niet weg dat dat vrij prijzig is voor een blikje. Kostprijs zit denk ik nog wel onder de 10 cent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |