Ik moet van mijn tandarts nu ook met een rietje drinken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:07 schreef Ayca het volgende:
Toevallig drink ik net Monster, begon gelijk met mn rietje te voelen of er wat in zat (rietje javoor mn tanden jwt)
En afkickverschijnselen.. nee daar drink ik het er niet genoeg voor, misschien 2x per maand als ik er echt zin in heb of eentje tegenkom die ik nog niet geprobeerd heb
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Rocket, die ken ik nog niet!
[..]
Ik voel me net iets te gay als ik er mee aan kom lopenquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:41 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook lekker zeg. Maar geen blijvertje dus?
Wees blij dat je het tegenwoordig daar uberhaupt kan krijgen, was een paar jaar geleden wel anders.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:00 schreef Loll het volgende:
potver wat is energy duur in frankrijk.
Goh, dat wist ik niet. Een tijdje terug heb ik in Duitsland een blikje Cofain 699 gekocht, met 699 mg/Lquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:49 schreef shiznuts het volgende:
Alles moet langs de Voedsel en Waren Autoriteit.
Zo mogen er van een bepaald ingrediënt maar een beperkte hoeveel in een blikje zitten.
Drankjes met cafeïne bijvoorbeeld zijn gelimiteerd tot 350 mg/L.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goh, dat wist ik niet. Een tijdje terug heb ik in Duitsland een blikje Cofain 699 gekocht, met 699 mg/L
Dat is daar (en kan 'em hier bij de Interspar (AT) ook halen) trouwens toegestaan omdat het als een 'koffie' is gecategoriseerd en niet als energiedrank meen ik.quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:28 schreef shiznuts het volgende:
Had ik afgelopen week geprobeerd.Gadver.
Smaakt gewoon naar koude koffie. Daar maak je de Shiz niet blij mee.
Mijn vriendlief kwam er juist mee aanlopenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik voel me net iets te gay als ik er mee aan kom lopen
Megaforce, vast.quote:*naam vergeten*
Nope! Het was een anderequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Megaforce, vast.
Hier hebben we een lokale met een draaklogo:
http://www.wilddragon.at/
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |