ik weet niet precies wat je onder exotische energydrinks bestaat, maar deze gozer heeft er iig meer dan 300 gedronken....http://energy-drink-ratings.blogspot.com/quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:56 schreef TippieTop het volgende:
Bestaat er een website voor exotische energydrinks?
Waar gehaald?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:10 schreef shiznuts het volgende:
Vandaag ook een nieuw blikje meegepikt...
[ afbeelding ]
Smaakt zoet en naar snoep. Een smaak die vaag ergens bekend voorkomt... maar ik niet precies kan omschrijven of plaatsen.
Ik dacht, dat gaat niks worden... maar het was verrassend goed weg te zetten!quote:
Vaak is er een goede reden dat die merken inderdaad niet in Nederland verkocht mogen worden.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:18 schreef DuijgHuisen het volgende:
[ afbeelding ]
Veel van die drankjes zijn hier nergens te koop, zijn ze niet online te bestellen, of mag dat niet?
Aangezien dat in Nederland anders is geregeld dan in het buitenland en de waren niet volgens de Nederlandse norm zijn behandeld, is dat een goede reden dat ze in Nederland niet zomaar toegestaan zijn, hè. Willen ze de Nederlandse markt wel voor zich winnen, moeten ze eerst een heel certificatieproces af.quote:Artikel 11a
1. Het cafeïne gehalte onderscheidenlijk het kininegehalte van een als limonade of frisdrank aangeduide drinkwaar is ten hoogste:
a. 350 mg/l cafeïne , indien de waar planten- of vruchtenextract bevat;
b. 85 mg/l kinine; of
c. 40 mg/l kinine, indien de waar vruchtensap bevat.
Zoals?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:43 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Vaak is er een goede reden dat die merken inderdaad niet in Nederland verkocht mogen worden.
Lees die post boven je, sommige mogen hier niet verkocht worden omdat ze teveel van een bepaalde ingredient hebben.quote:
Sinds dit waarschijnlijk:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:40 schreef loonytik het volgende:
Sinds wanneer zijn de monster blikjes ineens 1 euro geworden?![]()
WTF?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:11 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Lees die post boven je, sommige mogen hier niet verkocht worden omdat ze teveel van een bepaalde ingredient hebben.
[..]
Sinds dit waarschijnlijk:
[ afbeelding ]
Rocket, die ken ik nog niet!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:50 schreef shiznuts het volgende:
Nee.Ik heb wel perioden dat ik in detox ga. Drink ik alleen nog waterlimonade, eet ik geen snoep en kook ik biologisch verantwoord voedsel. Dit om mijn lichaam niet al te afhankelijk te maken van de slechte invloed die ik er anders dagelijks op loslaat. Ik krijg dan niet echt afkicksymptomen heur. Maar energydrink houdt me toch scherp (of het een placebo-effect is zal me worst zijn
), zeker als ik er een shizzwizz wodkamix van brouw. Ik sta de ochtend erna nog vroeger en fitter op dan zonder.
Ik heb de afgelopen weken eigenlijk elke dag misschien eens een blikje gedronken. Ik heb nu toevallig wel vanmiddag een sixpack anderhalve literflessen gekocht van Rocket Energy (99ct/stuk).
Iewll..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:11 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Lees die post boven je, sommige mogen hier niet verkocht worden omdat ze teveel van een bepaalde ingredient hebben.
[..]
Sinds dit waarschijnlijk:
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |