Ik had gewoon naar de usa versie gekeken en ik verwachtte daar een slechtere variant van. Klop welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:30 schreef iBenny het volgende: [..] Het is te veel beatbox denk ik![]()
Dat is logisch toch? In Amerika hebben ze VEEL meer inwoners (dus goede deelnemers) en VEEL meer geld voor een show.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:33 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik had gewoon naar de usa versie gekeken en ik verwachtte daar een slechtere variant van. Klop wel
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:34 schreef Lutte het volgende:
Ooh, we zijn naar IHVH. Tot zo in de pauze!
Is idd logisch, maar de manier van zingen e.d. verbaast mij dus nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is logisch toch? In Amerika hebben ze VEEL meer inwoners (dus goede deelnemers) en VEEL meer geld voor een show.
Lindaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:34 schreef Lutte het volgende:
Ooh, we zijn naar IHVH. Tot zo in de pauze!
ik vind haar irrtantquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:36 schreef iBenny het volgende:
Karin is de overdreven versie van Gordon als jurylid
Van de Canarische eilandenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar klinkt wel lekker.
Proost! Ik neem een slokje rose.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van de Canarische eilanden
Proost![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het allemaal een beetje saai eigenlijk, maar ik denk dat, dat erbij hoort, bij dit soort gezang.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:50 schreef Joooo-pi het volgende:
Tsjah, wat moet ik hier nu van vinden...
Best wel goed, maar saai...
Is waar, maar het hoeft niet. Kwestie van niveau?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal een beetje saai eigenlijk, maar ik denk dat, dat erbij hoort, bij dit soort gezang.
Ik heb geen idee, ik luister normaal nooit naar dit soort muziek.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Is waar, maar het hoeft niet. Kwestie van niveau?
Yupquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
Ik heb steeds het idee van "een beetje meer pit graag".
Kijk dit eens...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik luister normaal nooit naar dit soort muziek.
Welkequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:56 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Kijk dit eens...
http://m.youtube.com/inde(...)blazer&v=3OK11D0MME0
Ja viel mij ook al op, ik denk dat ze alleen de eerste 2 afleveringen wat mild bleven.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:58 schreef Joooo-pi het volgende:
Jury is wel kritisch, dat is eigenlijk wel goed
Dat is wel lekker vlot inderdaad! Maar misschien worden de kandidaten hier in de loop van het programma ook nog wat beter/vlotter.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Backbeats - you give love a bad name
(sorry, ik gebruik m'n telefoon...)
Over 3 kwartier?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
shit... en hoelaat begint het feestje??
Feestje?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
shit... en hoelaat begint het feestje??
Qua uiterlijk, of...?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
Nou ik vind ze niet bepaald aantrekkelijk eigenlijk.
Je moet toch wat he? Als je zit te kijken, misschien zou ik anders wel helemaal niet kijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
Jullie lullen met zijn vieren het topic vol?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet toch wat he? Als je zit te kijken, misschien zou ik anders wel helemaal niet kijken
inderdaad, die beatboxers zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
Dit klinkt goooeeed
Jammer, van die beatboxers
Die vond ik dit keer juist niet zo heel erg storend.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
Dit klinkt goooeeed
Jammer, van die beatboxers
Ja dat hebben ze goed begrepen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Da's wel een voordeel van dit programma. Het gaat lekker vlot
Die komt toch pas na Weekend Miljonairs?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, uitslag en dan is het afgelopen.
Nee hebben ze afgeschaft, was vorige week ook al niet meer.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die komt toch pas na Weekend Miljonairs?
Okequote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hebben ze afgeschaft, was vorige week ook al niet meer.
Sweet goodbyes.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Dus ze zingen ook niet nog een keer?
Nee, volgens mij niet. Meteen hup weg.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Dus ze zingen ook niet nog een keer?
Ik ook, zeker na vorige week, deze week was wel minder, maar ik vond ze echt wel beter dan die blauwen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:26 schreef iBenny het volgende:
Ik zag ze serieus als kanshebber om te winnen
Karin sopt gewoon op Blue Monday.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja. Vond van niet, had ze wel in de top5 staan.
Herman in een bakje geitenkwarkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
wie zijn eruit, ik heb het helemaal niet meegekregen
Kijk eens in de OPquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar herman is toch een megagrote groep? Ik zag maar 4 mannetjes staan
jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:36 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik was ff weg, maar huh? Herman weg??
Maar ze waren vandaag ook niet zo...
ja tot de volgende keerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Benny, lutte karina en c_a tot de volgende keer![]()
Doeidoei.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Benny, lutte, karina en c_a tot de volgende keer![]()
Tot de volgende keer.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Benny, lutte, karina en c_a tot de volgende keer![]()
Benny's! Ze nemen de wereld over!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:40 schreef iBenny het volgende:
Er zit een Benny in Herman bakje geitenkaas![]()
Beetje overdreven dat het niveau 'ontzettend' hoog ligt, maar het wordt wel steeds beter. Zonde, jammer dat zoiets bij SBS zit.quote:The Sing-Off zakt verder weg
van onze redactie
AMSTERDAM - SBS6 verkeert in ernstige problemen. Na een vliegende start zijn de kijkcijfers van The Sing-Off en Lotto Weekend Miljonairs op dramatische wijze gekelderd.
Nadat de kijkcijfers van de Sing-Off vorige week halveerden naar 742.000 kijkers, keken er afgelopen zatedag slecnts 418.00 mensen. De talentenjacht voor a capella zanggroepen met Tooske Ragas, Danny de Munk, en o.a. Rene Froger lijkt de kijker niet te kunnen bekoren, terwijl het niveau van de zangers en zangeressen ontzettend hoog ligt.
Ook Jeroen van der Boom moest het deze week met minder kijkers doen. Slechts 587.000 mensen stemden af op het programma waarmee Robert ten Brink ooit begon.
De grootste oorzaak kan worden gezocht in de concurrentie van RTL 4. Tussen 20.00 uur en 22.30 trekt de zender met Ik ben gek op Jack, Ik hou van Holland en Wat vindt Nederland? miljoenen kijkers. Danny de Munk was niet bereikbaar voor commentaar.
bronquote:SBS 6 haalt The Sing-Off eerder van de buis
SBS 6 schrapt twee van de acht afleveringen van de zaterdagavondshow The Sing-Off met Danny de Munk en Tooske Ragas. De finale van het slecht bekeken programma is daardoor niet op 30 april, maar op 16 april te zien. Dat heeft SBS woensdag laten weten. The Sing-Off zal vanaf 9 april bovendien niet meer anderhalf uur, maar één uur duren. Aansluitend aan The Sing-Off, om negen uur, zal op die datum vervroegd het nieuwe seizoen van Groeten Terug van start gegaan.
Door de wijzigingen in het uitzendschema, verschuift de spelshow Lotto Weekend Miljonairs met Jeroen van der Boom van half tien s avonds naar tien uur s avonds.
Het vervroegen van de finale heeft te maken met de zeer lage kijkcijfers van het programma. Afgelopen weekeinde noteerde de muzikale show, waarin De Munk zijn presentatiedebuut maakte, slechts 418.000 kijkers.
Ik vind een groep gospelzangers, een groep boyband-wannabe's, een groep muzikalzangeressen en een groep kale lolbroeken niet echt eenheidsworst. Gevarieerder dan al die hippe jongens en meisjes uit de X-Factor wiens namen ik meestal na 3 liveshows enigszins uit elkaar kan houden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:34 schreef Knipoogje het volgende: Sing off is eenheidsworst. Zo jammer
als RTL slim is kopen ze het over van SBS en maken ze er wel een succes van
Kijkcijfers en SBS sowieso niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmmm, was te verwachten. Lage cijfers en SBS gaan niet goed samen.
Welkom in TAL danquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Zo, ik heb ook maar eens besloten me hier eindelijk te registreren.
Ik vind het belachelijk dat er maar 400.000 mensen naar the Sing-off kijken, zogenaamd omdat het niet goed genoeg is. Nou, er kijken 2 miljoen mensen naar Iedereen is gek op Jack, dát is pas een goed programma =/ Ahum.
Het zijn geen fantastische groepen, maar het verdient meer kijkers, zeker als troep zoals IIGOJ en de TV-Kantine 2 miljoen kijkers scoren.
Het maakt niet uit of de programma's op SBS goed zijn, want er is toch blijkbaar een massale boycot aan de gang.
Terwijl het op RTL niet uitmaakt hoe waardeloos de programma's zijn, want mensen kijken toch wel.
Moet je Mediacourant eens lezen, de reacties vam RTL fanbois die echt alles afkraken wat SBS doet. Toen Patricia Paay bij SBS werkte werd ze voor rotte vis uitgemaakt. Eenmaal de overstap naar RTL werd ze opgehemeld.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
Met dat laatste ben ik het mee eens. Iedereen is gek op Jack is inderdaad een kutserie van de bovenste plank, in en in slechte humor, gewoon niet leuk, en er kijken miljoenen naar. Alles wat RTL maakt, hoe slecht ook, is goed. Heel apart.
Zó hypocriet is dat. Ik ben geen grote fan van SBS, maar ze krijgen ook gewoon geen kansen meer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:29 schreef Mylene het volgende:
[..]
Moet je Mediacourant eens lezen, de reacties vam RTL fanbois die echt alles afkraken wat SBS doet. Toen Patricia Paay bij SBS werkte werd ze voor rotte vis uitgemaakt. Eenmaal de overstap naar RTL werd ze opgehemeld.
En dan heb je ook nog RTL Boulevard. Alles van eigen stal is briljant, alles wat niet-RTL is, wordt vakkundig neergesabeld. Zelfs positieve woorden in de richting van de concurrentie worden aan het eind van het item nog even afgeserveerd met een steek onder water, een lullige trap na, zodat de nasmaak toch lekker zuur blijft.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:29 schreef Mylene het volgende:
[..]
Moet je Mediacourant eens lezen, de reacties vam RTL fanbois die echt alles afkraken wat SBS doet. Toen Patricia Paay bij SBS werkte werd ze voor rotte vis uitgemaakt. Eenmaal de overstap naar RTL werd ze opgehemeld.
Ik zat SYTYCD te kijken op de BBC, is nu afgelopen, ik ben nu in een sneltempo The Sing-Off aan het bijbenen. Nu is Heartbeat bezig, ik ben er bijna bij!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:34 schreef agenda het volgende:
Klopt inderdaad. Volgens mij zit de rest in SST te kletsen.
Ik volg dat nog maar halfbakken, het word mij te "gezocht" allemaal met die bruiloft en andere onzin.quote:
Ik kijk liever naar de keutels die m'n hamster legt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik volg dat nog maar halfbakken, het word mij te "gezocht" allemaal met die bruiloft en andere onzin.
Bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar de keutels die m'n hamster legt.
Die komt nu op m'n dvr voorbij.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Ik vind dit wel leuk, alleen dat intermezzo hadden ze niet moeten doen.
Nee dat sowieso en zeker niet op deze manierquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:45 schreef agenda het volgende:
Die intervieuws hoeven van mij eigenlijk niet zo.
Ik doe altijd ook andere dingen tegelijk, dan is het makkelijk om het commetaar te lezen. Dan zie ik ook wat ik gemist heb. Posten schiet er dan vaak bij in.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
Ik merk bij mijzelf dat ik bij dit soort programma's het leuker vind om te kijken en te posten, dan alleen te kijken. Anders moet ik zelf naar mijn eigen commentaar luisteren
Wat kijk je nog meer?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu 2 programma's tegelijkertijd te kijken
Dat was z'n hoofd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
Wat een lelijke aardbeien met al dat wit er aan.
Nee de meesten zijn toch afgehaakt, ik ben halverwege ook naar De beste zanger geswitched. Het is wel leuk, maar eigenlijk is het allemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:30 schreef Joooo-pi het volgende:
(hihi, geeneens een topic vol voor the sing off)
En de kwaliteit & presentatie lag daar natuurlijk ziekelijk veel hoger. Dat is ook wel een nadeel van de The Sing Off denk ik: de kwaliteit moet enorm hoog liggen. bij X-Factor e.d. scoor je met zeer matig zingende doch appetijtelijk uitziende meisjes/jongens ook hoge kijkcijfers. Bij Sing Off wordt elke matige samenzang afgestraft met 50.000 minder kijkers blijkbaar...quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:10 schreef marcodej het volgende:
Ik heb het wel gehoord allemaal, het ontwikkelt zich niet echt. Bij de US-serie bleef het aflevering na aflevering vernieuwend.
1 2 3 4 5 | Kijkcijfers Show 1 1.234.000 kijkers Show 2 669.000 kijkers Show 3 418.000 kijkers Show 4 397.000 kijkers |
Ben ik het helemaal niet mee eens. Het zou veel beter scoren als het tussen al die Ik hou van Hollandse Jack-meuk van RTL4 werd gegooid. Daar heeft het soort programma niks mee te maken.quote:Op zondag 3 april 2011 11:18 schreef iBenny het volgende:
397.000 kijkers gisteravond.
Het idee is leuk, maar het is -zoals ik van te voren al dacht- niks voor Nederland, tenminste niet in deze opzet.
Yep. Sad but true.quote:Op zondag 3 april 2011 14:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal niet mee eens. Het zou veel beter scoren als het tussen al die Ik hou van Hollandse Jack-meuk van RTL4 werd gegooid. Daar heeft het soort programma niks mee te maken.
Dat na de eerste aflevering de helft al afhaakt, zonder dat Hou van Holland uberhauft al is begonnen zegt gewoon iets over het format en het programma. De kijker trekt het gewoon niet.quote:Op zondag 3 april 2011 14:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal niet mee eens. Het zou veel beter scoren als het tussen al die Ik hou van Hollandse Jack-meuk van RTL4 werd gegooid. Daar heeft het soort programma niks mee te maken.
Het programma boeit me ook vrij weinigquote:Op zondag 3 april 2011 14:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Vquote:Op zondag 3 april 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het programma boeit me ook vrij weinig
Helemaal mee eensquote:Op zondag 3 april 2011 20:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
V
Ik kan het ook niet afzien. Allemaal dezelfde soort Justin Timberlake achtige Amerikaanse muziek. Bah, sluit ook totaal niet aan bij de doelgroep van SBS6. Op RTL5 had het nog een succes kunnen worden. Het enige wat wel goed is is de opening, vaak ook veel betere zangnummers en perfect acapella.
Ik had het idee dat er bij die opening een opgenomen band gebruikt werd...quote:Op zondag 3 april 2011 20:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
V
Ik kan het ook niet afzien. Allemaal dezelfde soort Justin Timberlake achtige Amerikaanse muziek. Bah, sluit ook totaal niet aan bij de doelgroep van SBS6. Op RTL5 had het nog een succes kunnen worden. Het enige wat wel goed is is de opening, vaak ook veel betere zangnummers en perfect acapella.
Origineel. Is het weer een samenzang zoals in VOH?quote:
Nee, eerst de ene, klaar dan de andere.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Origineel. Is het weer een samenzang zoals in VOH?
Show 5 : 330.000 kijkers idd. Auw.quote:Op zondag 3 april 2011 11:22 schreef iBenny het volgende:
Kijkcijfers
Show 1 1.234.000 kijkers
Show 2 669.000 kijkers
Show 3 418.000 kijkers
Show 4 397.000 kijkers
Deze week niet eens een half topicquote:Op zondag 10 april 2011 17:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Show 5 : 330.000 kijkers idd. Auw.
Trouwens, een Live-topic dat al 3 live-shows meegaat.
8 posts maar, toch?quote:
Als ze al zeggen dat het van de buis gaat, waarom zou je nog iets gaan volgen. Amerikaanse series hebben er al een handje van om na één seizoen te stoppen. Fijn, een cliffhanger die nooit meer verder gaatquote:Op zondag 10 april 2011 17:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze week niet eens een half topic
Ik had verwacht dat het niet zo'n hit zou zijn, maar dit is wel heel erg
quote:Danny de Munk niet bij finale The Sing-Off
Danny de Munk kan zaterdag niet samen met Tooske Ragas de finale van het SBS 6-programma The Sing-Off presenteren. Bij een val in de badkamer heeft hij een hersenschudding en hoofdwond opgelopen. Dat heeft SBS Shownieuws maandag laten weten.
Het is de tweede keer in korte tijd dat De Munk gewond is geraakt. In februari raakte hij geblesseerd tijdens een repetitie van Sterren Dansen op het IJs. Nu heeft de dokter een week rust voorgeschreven aan de zanger, die al zwak was vanwege griep.
© Mediacourant.nl / Foto: SBS
© mediacourant
Na, het wordt alleen verkort.. voor de rest gaat het wel gewoon door.quote:Op zondag 10 april 2011 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze al zeggen dat het van de buis gaat, waarom zou je nog iets gaan volgen. Amerikaanse series hebben er al een handje van om na één seizoen te stoppen. Fijn, een cliffhanger die nooit meer verder gaat
Heeft Danny de Munk toch maar mooi een smoes verzonnen om onder de finale uit te komen.quote:
Alsof dat niet breed uitgemeten wordt op SBS, in de Telegraaf, of het niet ergens op FOK! staat.quote:
Nah... dat zal ook wel meevallen hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alsof dat niet breed uitgemeten wordt op SBS, in de Telegraaf, of het niet ergens op FOK! staat.
Show 6 (finale): 361.000 kijkers.quote:
Ik ben zelfs weggezaptquote:Op zondag 17 april 2011 13:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Show 6 (finale): 361.000 kijkers.
Zelfs de finale kon het topic niet vol krijgen.:')
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:38 schreef Anonymousz het volgende:
die blonde jurie geilt op die negers
ja ik!quote:Op woensdag 18 december 2013 15:39 schreef Peter het volgende:
Hoi, kick.
Het seizoen is in Amerika 2 weken geleden begonnen en vliegt er met 2-3 afleveringen per week echt doorheen. Kijken er nog meer naar de Amerikaanse versie?
Home Free, ik ookquote:Op donderdag 19 december 2013 11:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
ja ik!Ik vind home free en de Akoustikats leuk !
Even een kick, zo leuk dat Home Free uiteindelijk heeft gewonnenquote:Op donderdag 19 december 2013 18:01 schreef Peter het volgende:
[..]
Home Free, ik ook
En dat een highschool-club zo ver komt is ook een leukigheidje.
Tim is ook een super bass!!! Maar imo kan niemand aan Avi tippenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:40 schreef Cee het volgende:
Die bass ook. Oef.Vond het een leuk seizoen. Alhoewel, seizoen... Binnen drie weken was 't gepiept.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |