Nee de meesten zijn toch afgehaakt, ik ben halverwege ook naar De beste zanger geswitched. Het is wel leuk, maar eigenlijk is het allemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:30 schreef Joooo-pi het volgende:
(hihi, geeneens een topic vol voor the sing off)
En de kwaliteit & presentatie lag daar natuurlijk ziekelijk veel hoger. Dat is ook wel een nadeel van de The Sing Off denk ik: de kwaliteit moet enorm hoog liggen. bij X-Factor e.d. scoor je met zeer matig zingende doch appetijtelijk uitziende meisjes/jongens ook hoge kijkcijfers. Bij Sing Off wordt elke matige samenzang afgestraft met 50.000 minder kijkers blijkbaar...quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:10 schreef marcodej het volgende:
Ik heb het wel gehoord allemaal, het ontwikkelt zich niet echt. Bij de US-serie bleef het aflevering na aflevering vernieuwend.
| 1 2 3 4 5 | Kijkcijfers Show 1 1.234.000 kijkers Show 2 669.000 kijkers Show 3 418.000 kijkers Show 4 397.000 kijkers |
Ben ik het helemaal niet mee eens. Het zou veel beter scoren als het tussen al die Ik hou van Hollandse Jack-meuk van RTL4 werd gegooid. Daar heeft het soort programma niks mee te maken.quote:Op zondag 3 april 2011 11:18 schreef iBenny het volgende:
397.000 kijkers gisteravond.
Het idee is leuk, maar het is -zoals ik van te voren al dacht- niks voor Nederland, tenminste niet in deze opzet.
Yep. Sad but true.quote:Op zondag 3 april 2011 14:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal niet mee eens. Het zou veel beter scoren als het tussen al die Ik hou van Hollandse Jack-meuk van RTL4 werd gegooid. Daar heeft het soort programma niks mee te maken.
Dat na de eerste aflevering de helft al afhaakt, zonder dat Hou van Holland uberhauft al is begonnen zegt gewoon iets over het format en het programma. De kijker trekt het gewoon niet.quote:Op zondag 3 april 2011 14:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal niet mee eens. Het zou veel beter scoren als het tussen al die Ik hou van Hollandse Jack-meuk van RTL4 werd gegooid. Daar heeft het soort programma niks mee te maken.
Het programma boeit me ook vrij weinigquote:Op zondag 3 april 2011 14:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Vquote:Op zondag 3 april 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het programma boeit me ook vrij weinig
Helemaal mee eensquote:Op zondag 3 april 2011 20:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
V
Ik kan het ook niet afzien. Allemaal dezelfde soort Justin Timberlake achtige Amerikaanse muziek. Bah, sluit ook totaal niet aan bij de doelgroep van SBS6. Op RTL5 had het nog een succes kunnen worden. Het enige wat wel goed is is de opening, vaak ook veel betere zangnummers en perfect acapella.
Ik had het idee dat er bij die opening een opgenomen band gebruikt werd...quote:Op zondag 3 april 2011 20:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
V
Ik kan het ook niet afzien. Allemaal dezelfde soort Justin Timberlake achtige Amerikaanse muziek. Bah, sluit ook totaal niet aan bij de doelgroep van SBS6. Op RTL5 had het nog een succes kunnen worden. Het enige wat wel goed is is de opening, vaak ook veel betere zangnummers en perfect acapella.
Origineel. Is het weer een samenzang zoals in VOH?quote:
Nee, eerst de ene, klaar dan de andere.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Origineel. Is het weer een samenzang zoals in VOH?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |