Marijn ja!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Die met die krullen is een jonge versie van die man die met Op zoek naar Zorro meedeed.
Minstens twee.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Krijgen we elk interview een flauw grapje van Danny???
Ja. Zullen we gokken? Bij deze gaat hij zeggen dan Sharp zich niet hoeven te verontschuldigen voor deze performance!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Krijgen we elk interview een flauw grapje van Danny???
Fan is een groot woord, vandaar de "", maar ik vind hem altijd wel sympathiek overkomen, als hij gewoon normaal doet tenminste.quote:
Ik had in de aftiteling gelezen waar de kleding vandaan kwam, een of andere online webwinkel met verschillende merken, er hingen veel soortgelijke jurkjes tussen maar niet de jurk, helaas.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:27 schreef Karina het volgende:
Toosje kan zo met ze meedoen in dat gele jurkje.
Nog achtergekomen waar ze dat jurkje van vorige week vandaan had, Cee?
Het is een beetje jazzy achtig en ik houd persoonlijk niet van dat valsige waar jazz tegenaan hangt. Klinkt zo loom en zwakjes.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:27 schreef Bamba het volgende:
Ze doen het wel leuk, maar ik vind de achtergrond zo lafjes
Wacht, die laatste woorden moeten andersom. Helemaal niet.quote:
Dat zag je Tjeerd ook zeggen, gevolgd door een "dat doet ie expres" maar mijn lipleeskunde is niet helemaal up to date dus ik kan het mis hebben.quote:
Dat was het grapjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:33 schreef Karina het volgende:
Eentje zat steeds opzij te kijken, zo van "doe ik het wel goed?"
Oh, het was grappig bedoeld. Dan vind ik het nog erger.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zag je Tjeerd ook zeggen, gevolgd door een "dat doet ie expres" maar mijn lipleeskunde is niet helemaal up to date dus ik kan het mis hebben.
Ze kunnen het vast goed vinden met Danny straks. Dat is ook grappig bedoeld.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, het was grappig bedoeld. Dan vind ik het nog erger.
Dat jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze kunnen het vast goed vinden met Danny straks. Dat is ook grappig bedoeld.
Klopt, maar die reclame duurde wel erg lang. Misschien hebben ze hier meer korte blokken?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij X Factor zaten we na 45 minuten pas aan de eerste reclame.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Reclamemuziekje. Geen officiele Sing Off, maar wel een groep daarvan
. En
Ring of fire
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vals ook. Zijn zang dus hè.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh deze vind ik eng, en met name de leadzanger.
Dit.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Leukste en beste tot nu toe. Ze weten er humor in te doen zonder dat het geforceerd overkomt.
Ja ik zag hem nu ook, met bril en sjaal.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:58 schreef Cee het volgende:
Daar is ie weer! Vrienten! Ik ben niet gek, toch?
Nee ik zag hem ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:58 schreef Cee het volgende:
Een van de jongens heet Polle Vrienten. Zal wel familie zijn danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:58 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een van de jongens heet Polle Vrienten. Zal wel familie zijn dan.
Zal wel tegenvallen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil een lentefrisse milkshake Appel Peer!
Mag dat wel dan? Als je iets op hebt?quote:
Nee kun je ook een bekeuring voor krijgen (ik kijk Wegmisbruikersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Mag dat wel dan? Als je iets op hebt?
Ik heb hier geen fiets trouwens![]()
. Dus laat maar, ik hoef het antwoord niet eens te weten.
Was vorige week ook al hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:22 schreef Cee het volgende:
Huh? Wacht even. Geen sms? Shit heb ik dat nu pas door? Huh?
Dat wel, maar geen sms/bellen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar toen was toch eerst nog Weekend Miljonairs en daarna de uitslag?
Kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar toen was toch eerst nog Weekend Miljonairs en daarna de uitslag?
mag ook een keertjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo'n snelle opvolging van mensen die door zijn gehoord! Het gaat echt als een speer.
bluee mondayquote:
Toen was met sms en had je een letterlijke sing-off tussen de twee in de gevarenzone. En toen kieste de jury volgens mij degene die door mocht.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Moesten ze vorige week ook niet hun nummer nog een keer doen? De laatste twee?
Top!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
Wel een verademing dit zeg, geen getrut, gewoon, hup noemen wie eruit zijn en wie blijven.
beter tochquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:22 schreef Cee het volgende:
Huh? Wacht even. Geen sms? Shit heb ik dat nu pas door? Huh?
Geen sms volgens mij hoor. Alleen jury.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen was met sms en had je een letterlijke sing-off tussen de twee in de gevarenzone. En toen kieste de jury volgens mij degene die door mocht.
Echt geen sms hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen was met sms en had je een letterlijke sing-off tussen de twee in de gevarenzone. En toen kieste de jury volgens mij degene die door mocht.
Vast nummer, net als op zoek naar... , denk ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ookal sweet goodbyes? Dat deden die blondjes ookal.
GODVERDOMME, vergeten op te nemen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
Ik ga nog een klein stukje Beste Zanger kijken.
Komt toch gewoon op uitzending gemist?quote:
Meteen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Komt toch gewoon op uitzending gemist?
Dawittiknie. WIDM kwam er wel altijd meteen op.quote:
Dat weet ik wel zeker. Om die uitspraken kan ik trouwens wel lachen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:27 schreef Knipoogje het volgende:
Het is denk ik toch vooral SBS die hun eigen shows de das om doen door presentatiekeuze en regie. Op RTL-4 met een jubelende Gordon over zoveel talent (tijdens het openingsnummer bijv) had deze show makkelijk op 1.5 mln kijkers gezeten. Minder reclame, minder diepe voice-over met allerlei superlatieve domme opmerkingen.
Alleen was dan alles weer belachelijk goed en hoe cool is dat. dat dan weer wel...
Neee Ceeeeee.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:00 schreef Cee het volgende:
Ik vind het leuk, maar ik vrees dat ik het vanavond opneem want ik wil SYTYCD-UK zien.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
Leuk, Nederlandse nummers. En ik zie in de gids dat ze de uitslag weer meteen doen.
Lijkt me wel leuk!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Zullen de juryleden ook gaan zingen? Dat was in de usa versie wel, volgnes mij...
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet eentje die niet al in gebruik is.
Sorry.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neee Ceeeeee.Je was er gister met XFA ook al niet en dan is het gewoon tien keer minder leuk.
Ooh, das ook heel leuk allemaal, veel plezier!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry.Volgende week ben ik er ook niet bij XFA (ga naar 't theater) en de week daarop ook niet (zit ik in Disneyland Parijs). Ooit, ooit zal het me weer lukken.
Dit dus. Vind het vooral jammer dat het tegenover IHVH staatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker, kun je daarna nog iets anders kijken.
Dat kijk ik nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus. Vind het vooral jammer dat het tegenover IHVH staat
+1quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus. Vind het vooral jammer dat het tegenover IHVH staat
Ik verstond 'Clemens'.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:22 schreef Karina het volgende:
Een van die gasten zijn voornaam is mijn achternaam (als ik het goed hoorde tenminste).
Ze heeft elke week van die typische jurkjes aan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:24 schreef Lutte het volgende:
Ze hebben barbie ingehuurd voor de presentatie? Wat een zoet jurkje.
Het zijn jongens en meisjes en ze zingen liedjes die niet eens van hun zelf zijn. En Glee ook. Das genoeg voor SBS.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap die vergelijking ook niet helemaal
Het is jammer dat het niet alleen van SBS afkomtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het zijn jongens en meisjes en ze zingen liedjes die niet eens van hun zelf zijn. En Glee ook. Das genoeg voor SBS.
Eensquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ze tot nu toe allemaal beter zijn dan in de eerste aflevering
Dat viel mij ook al op inderdaad. Ze hebben flink geoefend schijnbaar.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ze tot nu toe allemaal beter zijn dan in de eerste aflevering
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:27 schreef iBenny het volgende:
Dit programma is niet helemaal mijn idee van acapella, denk dat dat het probleem is
Ik had er ook een hele andere voorstelling van, meer een soort vader Jacob ideequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:27 schreef iBenny het volgende:
Dit programma is niet helemaal mijn idee van acapella, denk dat dat het probleem is
Ik had ook gewoon solo verwacht, liedje zingen, bam. Dat is het mooist.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:27 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik het wel begrijp, gewoon zingen zonder muziek, geen "geluidjes" erbij, zoiets.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe je dat kunt verwoorden
Nou, dat dus...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon solo verwacht, liedje zingen, bam. Dat is het mooist.Dit is ook wel heel knap, maar dat is ook wel alles, vind het niet erg mooi.
Het is te veel beatbox denk ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel begrijp, gewoon zingen zonder muziek, geen "geluidjes" erbij, zoiets.
Het is beter op elkaar afgestemd, voor de rest vind ik het nog steeds rukquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
Ik vind de styling wel veel beter dan die bij XFA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |