Het zijn jongens en meisjes en ze zingen liedjes die niet eens van hun zelf zijn. En Glee ook. Das genoeg voor SBS.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap die vergelijking ook niet helemaal
Het is jammer dat het niet alleen van SBS afkomtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het zijn jongens en meisjes en ze zingen liedjes die niet eens van hun zelf zijn. En Glee ook. Das genoeg voor SBS.
Eensquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ze tot nu toe allemaal beter zijn dan in de eerste aflevering
Dat viel mij ook al op inderdaad. Ze hebben flink geoefend schijnbaar.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ze tot nu toe allemaal beter zijn dan in de eerste aflevering
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:27 schreef iBenny het volgende:
Dit programma is niet helemaal mijn idee van acapella, denk dat dat het probleem is
Ik had er ook een hele andere voorstelling van, meer een soort vader Jacob ideequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:27 schreef iBenny het volgende:
Dit programma is niet helemaal mijn idee van acapella, denk dat dat het probleem is
Ik had ook gewoon solo verwacht, liedje zingen, bam. Dat is het mooist.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:27 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik het wel begrijp, gewoon zingen zonder muziek, geen "geluidjes" erbij, zoiets.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe je dat kunt verwoorden
Nou, dat dus...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon solo verwacht, liedje zingen, bam. Dat is het mooist.Dit is ook wel heel knap, maar dat is ook wel alles, vind het niet erg mooi.
Het is te veel beatbox denk ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel begrijp, gewoon zingen zonder muziek, geen "geluidjes" erbij, zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |