Marijn ja!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Die met die krullen is een jonge versie van die man die met Op zoek naar Zorro meedeed.
Minstens twee.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Krijgen we elk interview een flauw grapje van Danny???
Ja. Zullen we gokken? Bij deze gaat hij zeggen dan Sharp zich niet hoeven te verontschuldigen voor deze performance!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Krijgen we elk interview een flauw grapje van Danny???
Fan is een groot woord, vandaar de "", maar ik vind hem altijd wel sympathiek overkomen, als hij gewoon normaal doet tenminste.quote:
Ik had in de aftiteling gelezen waar de kleding vandaan kwam, een of andere online webwinkel met verschillende merken, er hingen veel soortgelijke jurkjes tussen maar niet de jurk, helaas.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:27 schreef Karina het volgende:
Toosje kan zo met ze meedoen in dat gele jurkje.
Nog achtergekomen waar ze dat jurkje van vorige week vandaan had, Cee?
Het is een beetje jazzy achtig en ik houd persoonlijk niet van dat valsige waar jazz tegenaan hangt. Klinkt zo loom en zwakjes.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:27 schreef Bamba het volgende:
Ze doen het wel leuk, maar ik vind de achtergrond zo lafjes
Wacht, die laatste woorden moeten andersom. Helemaal niet.quote:
Dat zag je Tjeerd ook zeggen, gevolgd door een "dat doet ie expres" maar mijn lipleeskunde is niet helemaal up to date dus ik kan het mis hebben.quote:
Dat was het grapjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:33 schreef Karina het volgende:
Eentje zat steeds opzij te kijken, zo van "doe ik het wel goed?"
Oh, het was grappig bedoeld. Dan vind ik het nog erger.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zag je Tjeerd ook zeggen, gevolgd door een "dat doet ie expres" maar mijn lipleeskunde is niet helemaal up to date dus ik kan het mis hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |