Geen sms volgens mij hoor. Alleen jury.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen was met sms en had je een letterlijke sing-off tussen de twee in de gevarenzone. En toen kieste de jury volgens mij degene die door mocht.
Echt geen sms hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen was met sms en had je een letterlijke sing-off tussen de twee in de gevarenzone. En toen kieste de jury volgens mij degene die door mocht.
Vast nummer, net als op zoek naar... , denk ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ookal sweet goodbyes? Dat deden die blondjes ookal.
GODVERDOMME, vergeten op te nemen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
Ik ga nog een klein stukje Beste Zanger kijken.
Komt toch gewoon op uitzending gemist?quote:
Meteen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Komt toch gewoon op uitzending gemist?
Dawittiknie. WIDM kwam er wel altijd meteen op.quote:
Dat weet ik wel zeker. Om die uitspraken kan ik trouwens wel lachen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:27 schreef Knipoogje het volgende:
Het is denk ik toch vooral SBS die hun eigen shows de das om doen door presentatiekeuze en regie. Op RTL-4 met een jubelende Gordon over zoveel talent (tijdens het openingsnummer bijv) had deze show makkelijk op 1.5 mln kijkers gezeten. Minder reclame, minder diepe voice-over met allerlei superlatieve domme opmerkingen.
Alleen was dan alles weer belachelijk goed en hoe cool is dat. dat dan weer wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |