Ik zat SYTYCD te kijken op de BBC, is nu afgelopen, ik ben nu in een sneltempo The Sing-Off aan het bijbenen. Nu is Heartbeat bezig, ik ben er bijna bij!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:34 schreef agenda het volgende:
Klopt inderdaad. Volgens mij zit de rest in SST te kletsen.
Ik volg dat nog maar halfbakken, het word mij te "gezocht" allemaal met die bruiloft en andere onzin.quote:
Ik kijk liever naar de keutels die m'n hamster legt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik volg dat nog maar halfbakken, het word mij te "gezocht" allemaal met die bruiloft en andere onzin.
Bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar de keutels die m'n hamster legt.
Die komt nu op m'n dvr voorbij.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Ik vind dit wel leuk, alleen dat intermezzo hadden ze niet moeten doen.
Nee dat sowieso en zeker niet op deze manierquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:45 schreef agenda het volgende:
Die intervieuws hoeven van mij eigenlijk niet zo.
Ik doe altijd ook andere dingen tegelijk, dan is het makkelijk om het commetaar te lezen. Dan zie ik ook wat ik gemist heb. Posten schiet er dan vaak bij in.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
Ik merk bij mijzelf dat ik bij dit soort programma's het leuker vind om te kijken en te posten, dan alleen te kijken. Anders moet ik zelf naar mijn eigen commentaar luisteren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |