Kom op, Ruffneck Rules is een klassieker van de hardere stijlen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:16 schreef Koepert het volgende:
Die zocht ik idd. alleen zat ik te zoeken op Knightvision.. die heeft ook zo'n soort plaat.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
PB me maarquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef El_Matador het volgende:
Mind.Illusion, ik heb wel interesse! PB?
Kende ik nog niet, goed man!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan past deze ook in dat straatje:
En die ramt ook goed door.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom op, Ruffneck Rules is een klassieker van de hardere stijlen!Ja dat weet ik... maar Knightvision heeft zo'n plaatje, lijkt er best veel op, clip toen in blauw/paarsgroenige tinten, zo'n hardcorelogo in boedha-zit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mm of ik ben nu clip en nummer aan t mix-matchen.. ik begin oud te worden..
Als het goed is heb ik t singletje nog bij mn ouders liggen, dan weet ik t vrijdag zeker
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Ran-D - Better On The Othersidequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:06 schreef micth5005 het volgende:
ik zoek voor een presentatie een Hardstyle nummer met een levensbeschouwelijke inhoud.
weet iemand iets
Begin echt uit te kijken naar dat album van Coone, sinds Million Miles begin ik steeds meer waardering voor hem te krijgenquote:
Ah de combinatie van die 2 tracks doet me denken aan:quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ran-D - Better On The Otherside!
Ik ben ook benieuwd wat het geworden is! Dit laatste nummer vind ik echt vet!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:35 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Begin echt uit te kijken naar dat album van Coone, sinds Million Miles begin ik steeds meer waardering voor hem te krijgen
Geinig! Nog 1 dagje maar, dan moet ALLES afzijn. Is nog pittig voor em denk ik.quote:
Haha dat einde.quote:
Hij heeft dus ongeveer iedere 2 dagen 1 track heeft gemaakt. Is toch een moordtempo en vraag me af of dat de kwaliteit ten goede komtquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:42 schreef ElDani het volgende:
[..]
Geinig! Nog 1 dagje maar, dan moet ALLES afzijn. Is nog pittig voor em denk ik.
Nah.. wordt em niet voor mij! Leeg en hol, zit niet echt iets in ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Nouja, op zich klonken de meeste wel aardig. Tuurlijk heb je altijd de mindere tracks er tussen zitten, maar ik denk wel dat er aardig wat variatie in zit. De samenwerkingen helpen wel erg met het afnemen van de druk. We gaan het morgen wel merken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:45 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Hij heeft dus ongeveer iedere 2 dagen 1 track heeft gemaakt. Is toch een moordtempo en vraag me af of dat de kwaliteit ten goede komt
Wat bovendien de kreten van "haters" dat 'iedereen een hardstyle nummer binnen n dag in elkaar kan zetten' ook wat meer credit geeft..quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:45 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Hij heeft dus ongeveer iedere 2 dagen 1 track heeft gemaakt. Is toch een moordtempo en vraag me af of dat de kwaliteit ten goede komt
Volgens mij zijn veel tracks grotendeels gemaakt door degene met wie hij collabt. Ik denk dat de ander bijvoorbeeld alle samples al klaar had staan en dat Coone zelf amper 'ge-sounddesigned' heeft.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:45 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dat 2e stuk dat ze laten horen (2:45) doet me wel heel erg denken aan Zanza Labs - Control The Mindquote:
Ik ben eigenlijk helemaal niet van jump maar vind dit nog 1 van de grappigste nummers van z'n albumquote:
Aha! Dat heb ik nergens kunnen vinden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:17 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
We hebben (pendeldiensten) opstappunten op:
- Breda: Centraal Station
- Tilburg: Centraal Station
- Oss: Centraal Station
- Den Bosch: Centraal Station
- Uden: Busstation
- Veghel: Busstation
- Valkenswaard: Centrum
- Veldhoven: Centrum
- Eindhoven: Centraal Station
- Nuenen: Busstation
- Nijmegen: Centraal Station
- Boxmeer: Centraal Station
Eens. Vind het eens van de leukste tracks, eentje die het best aardig doet op een feestje denk ik. Ook 1 van de weinige die onderscheidend is, de rest is veel flauwe neger vocals en lange zeikerige breaks gevolgd daar kazige melodietjes. Standaard meuk. Maar daar ontkom je inderdaad niet aan als je in zo'n tempo tracks moet maken. (zoals T_killer zei)quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal niet van jump maar vind dit nog 1 van de grappigste nummers van z'n album
En die tekst doet me denken aan dit plaatje:
[ afbeelding ]
Ik wilde ook nog even wat toevoegen maar ik zag dat Francesco Zeta - Rising (2008 Remix) en Francesco Zeta - Joara niet eens op Youtube staan.quote:
Vet filmpje! En die Anthem is inderdaad echt een vette plaatquote:
Vette shit hoor! Heb er zin in!quote:
Best aardige remix eigenlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hoezeer showtek ook gehad wordt, vind ik Deadmau5 - raise your weapon (showtek remix) als opening wel een absolute bazenmove
Ik had kippenvel (waarschijnlijk vooral ik omdat ik het niet aanvoelde komen wat er ging gebeuren aangezien ik niet bekend was met het origineel)
Ik prijs ze omdat ze andere dingen proberen, maar als hardstyle-act hoeft het van mij niet meer.
Succes!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:45 schreef Mind.Illusion het volgende:
Besloten mee te doen aan de Ground Zero Festival contest. Hopelijk kan ik op jullie steun rekenen![]()
Die drop is best ziekquote:
Ga zelf ook meedoen, helaas gaat het erom wie het meeste stemmen krijgt. Ik ga trouwens voor een Early Hardstyle demoquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:45 schreef Mind.Illusion het volgende:
Besloten mee te doen aan de Ground Zero Festival contest. Hopelijk kan ik op jullie steun rekenen![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:45 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ik heb een uitgebreid computernetwerk beschikbaar. Bieden kan vanaf 2 euro per stemquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:31 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ga zelf ook meedoen, helaas gaat het erom wie het meeste stemmen krijgt. Ik ga trouwens voor een Early Hardstyle demo
Daarom doe ik ook niet mee aan al die contest. Maar maak voor GZ uitzondering...quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:31 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ga zelf ook meedoen, helaas gaat het erom wie het meeste stemmen krijgt. Ik ga trouwens voor een Early Hardstyle demo
Heb gewoon een goeie demo gepakt die ik al had, stuk eraf geknipt... nackt er achteraan gedaan en klaar...quote:
[DJ Contest] DJ-contest Ground Zero festival 2011 ''Rebirth''quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:45 schreef Mind.Illusion het volgende:
Goddomme die drop idd... en dat is gewoon een dikke remix..quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hoezeer showtek ook gehad wordt, vind ik Deadmau5 - raise your weapon (showtek remix) als opening wel een absolute bazenmove
Ik had kippenvel (waarschijnlijk vooral ik omdat ik het niet aanvoelde komen wat er ging gebeuren aangezien ik niet bekend was met het origineel)
Ik prijs ze omdat ze andere dingen proberen, maar als hardstyle-act hoeft het van mij niet meer.
Zeker niks tegen te doen ook? Copyright-dingetje ofzo.. ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef Sethje het volgende:
ik vind het zo irritant dat ground zero zichzelf rebirth noemt dit jaar
ik ga toch ook geen rebirth festival ground zero edition doen
Heb dat van ons niet eens vastgelegd volgens mij, meer vanuit het oogpunt van : als je een andere organisatie bent, WIL je toch uberhaupt niet een naam die aan een ander feest relateert.... maar dat snappen ze bij UDC niet, maar daar snappen ze wel meer nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:22 schreef Koepert het volgende:
[..]
Zeker niks tegen te doen ook? Copyright-dingetje ofzo.. ?
Dat vind ik inderdaad ook heel raar!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef Sethje het volgende:
Lijkt me zo'n kick-ass gevoel .. wat begon als een ideetje nu te zien ontpoppen naar een heus evenementquote:
Vond de vermeldingen van 'rebirth' in Thera's anthem ook aardig verwarrendquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef Sethje het volgende:
Stiekem is het het 'sluikanthem' van Rebirth natuurlijk..quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:46 schreef Da_Ripper het volgende:
Vond de vele vermeldingen van 'rebirth' in Thera's anthem ook aardig verwarrend
Ja man daar dacht ik later pas aan! Dit was ook allemaal last minute dus het was vlug vlug naar het terrein en opnemen en dacht later pas dat dat hetzelfde vestje was!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:46 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Lijkt me zo'n kick-ass gevoel .. wat begon als een ideetje nu te zien ontpoppen naar een heus evenementprops (o.a.) Seth ...ps: je mag van de opbrengst best wel een 2e trui kopen
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:45 schreef Mind.Illusion het volgende:
YUAAAAAH!! Het is nu voor mij al een van de feesten waar ik het meest naar uitkijk, als eén van jullie er ook mag draaien wordt het alleen maar nóg beterquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:31 schreef T-Force het volgende:
[..]
WAUWquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het ziet er van een afstandje allemaal goed geregeld uit. Je gaat ook echt super weer krijgen zaterdag. Hoe is het met de kaartverkoop? Gaat het financieel ook allemaal lukken? Want een leuk feest organiseren is een, maar het moet natuurlijk ook financieel haalbaar zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja man daar dacht ik later pas aan! Dit was ook allemaal last minute dus het was vlug vlug naar het terrein en opnemen en dacht later pas dat dat hetzelfde vestje was!
Het is idd zo kicken dat wat begon als een idee in 2009 al een klein succes was, maar het bleef een boeren tent feest.
Nu word het gewoon een "echt" feest. Je merkt in de organisatie ook dat iedereen nu de ontwikkeling van 2009 naar 2011 heeft meegemaakt en iedereen word steeds beter in het regelen van zijn "onderdeel" zeg maar en daardoor word heel ons feest naar een hoger niveau getild.
Ben benieuwd zaterdag! De line-up kan zich in ieder geval meten met de grootste (en duurste) festivals.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja man daar dacht ik later pas aan! Dit was ook allemaal last minute dus het was vlug vlug naar het terrein en opnemen en dacht later pas dat dat hetzelfde vestje was!
Het is idd zo kicken dat wat begon als een idee in 2009 al een klein succes was, maar het bleef een boeren tent feest.
Nu word het gewoon een "echt" feest. Je merkt in de organisatie ook dat iedereen nu de ontwikkeling van 2009 naar 2011 heeft meegemaakt en iedereen word steeds beter in het regelen van zijn "onderdeel" zeg maar en daardoor word heel ons feest naar een hoger niveau getild.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |