Geck-Oquote:Op maandag 28 maart 2011 21:08 schreef 16meter het volgende:
Fijne plaat... een hoop goede platen van Geck-o de laatste tijdSteeds met een ander geluid.
Kwestie van smaak.. Vind het origineel 1000000000x beter :S..quote:
Bij!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef Sethje het volgende:
Fokkers! Zaterdag nog een meet ? Linksvoor tijdens alphaverb ? Dan zorg ik voor t bier!
Dit ja! Vond ik ook altijd al! Diverse nummers, maar toch een 'eigen' unieke soundquote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef Koepert het volgende:
Klopt.. Niet om m nu gelijk te trekken met Deadmau5, maar wel allebei goede voorbeelden van artiesten die muzikaal gezien verschrikkelijk veel kanten op kunnen, en in elke 'soundhoek' wel mooie platen weten te maken. Vergt volgens mij toch vrij veel gevoel voor muziek en dus muzikaal talent..
Dit ook ja, zit em nu net te luisteren (RAMBAMBAMquote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef DjThera het volgende:
Thanks voor de vette reacties op mn nieuwe track![]()
Och daar heb je hem ook welquote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef DjThera het volgende:
Thanks voor de vette reacties op mn nieuwe track![]()
Net te laat!quote:
Pollen die er meteen bij komt staanquote:
Volgens mij waren ze wel al even bezig hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 22:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Pollen die er meteen bij komt staan
Ok, ok, dat hij er überhaupt bij gaat staanquote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze wel al even bezig hoor
Zou er dan ook een The Pitcher Re-amp van komen?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ok, ok, dat hij er überhaupt bij gaat staan
Nice nice, dit wordt wel een zekerheidje hoor. Pussy Lounge in me eigen city. Lekker op de fiets heen knallenquote:Zon, gras, water, cocktails, de lekkerste loeiharde plaatjes en bloedmooie ehh... pussies. Dat kan natuurlijk maar één ding betekenen! Juist: voor het eerst in haar bestaan breekt Pussy lounge uit de clubs en gaat het razend populaire freestyle circus de buitenlucht in. Op zaterdag 18 juni presenteert b2s van 11.00 tot 23.00 uur op de Asterdplas in Breda: Pussy lounge at the Park.
Pussy lounge is één van b2s langstlopende concepten en is nog altijd één van de grote publieksfavorieten. Of het nu gaat om een nacht in de Matrixx of een eigen area op Decibel, de unieke sfeer van Pussy lounge blijkt overal aan te slaan. Usually, the pussies come out at night, maar nu zal het concept twaalf uur lang centraal staan langs de Asterdplas in Breda. Een gloednieuwe locatie voor partyminded Nederland, maar een perfecte omgeving om het vrije karakter van Pussy lounge uit te dragen.
Speciaal voor deze zomerse outdoor editie schotelen de Pussy lounge-residents aangevuld met gast dj's je de beste beats voor. The 'voice of Pussy lounge' is zoals gebruikelijk master of ceremony Ruffian. Bij Pussy lounge mag en kan alles, van oude bekenden tot nieuwe helden, van classics tot happy, van jumpstyle tot rave, zolang het maar gezellig is! Naast veel lekkere muziek, zullen er diverse ondeugende shows plaatsvinden en is er prikkelend entertainment gedurende het hele feest.
Na die set gehoord te hebben vond ik Gangsta zooo baas.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:01 schreef robuust89 het volgende:
Mogge!
Onder de categorie bazige beuksetjes: Zatox @ Q-Base 2009Held!
Lekker wakker worden ook
Mooie afsluiterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:18 schreef Sethje het volgende:
Rebirth Festival warm-up mix door Noisecult
...
Joshua Hiroshy - Gitano of die van J&W? Die van JH vind ik wel tof, die van J&W niet gehoord.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:26 schreef Baronpilsener het volgende:
Zo, net een rondje van 5 km achter de rug, even conditie opbouwen voor het festivalseizoen. Tenminste niet na 2 nummers stampen kapot
Edit:
This is what you breathe for
For all those party addicts
We droppin' C4
That music dynamite
Likey to E4
Gonna play it all night
Detonate that g-force
That music dynamite![]()
Zo heet een feest alquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:50 schreef Baronpilsener het volgende:
Van J&W
Edit: Is Digital Attack wat als naam denk? Of neigt dat teveel richting Digital punk () denk?
Organisatie bedoel jequote:
Nee hoor, zijn heel fijne hokjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:10 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat zit daar op de muren, aluminium? Weerkaatst dat niet als 'n dolle
heel mooi werkquote:Op maandag 28 maart 2011 14:34 schreef T_Killer het volgende:
Wil ik nog even zeggen dat ze ook die plaat die bij Fantasy Island om middernacht werd gedraaid ook werd gedraaid door Acti.
@ 3.10
Blijkt dat ie gewoon van Wasted Penguinz is
Zeer strakke melodie
zo!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
straks die bootleg eens luisteren, maar ik geloof niet dat hij beter gaat zijn dan het volgende:
imo nietquote:Op maandag 28 maart 2011 17:36 schreef 16meter het volgende:
Deze gaat live zo hard bohhhhhh gek, misschien wel vetste Alphaverb plaat tot nu toe (imo)
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef T-Force het volgende:
Hoor ik net weer een ouder nummertje, dat wordt mijn classic van de dag...waarom? Nou...ze zegt het zelf: "Do you need a stunning bassline?"
zeker welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:25 schreef ElDani het volgende:
Edit:
Coone & B-front deeltje 2
edit 2:
Dijk van een track is het geworden zeg!
Echt een B-Front track, dat welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:25 schreef ElDani het volgende:
[..]
Organisatie bedoel je.
Edit:
Coone & B-front deeltje 2
edit 2:
Dijk van een track is het geworden zeg!
Dat is dus waar ik gisteren ook naar zat te kijken. Er zit helemaal geen isolatie o.i.d op die metalen platen (volgens mij zijn het gewoon van die boxen die je kunt huren zeg maar). Dat moet toch ook een kutherrie geven naar aangelegen studio's (studio's van Zany enzo zaten in hetzelfde gebouw toch?)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:10 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat zit daar op de muren, aluminium? Weerkaatst dat niet als 'n dolle
Tis weer echt die typische fusion sound. Althans die synth if you know what I mean die ze ervoor gebruiken. Begint me eigenlijk een beetje te vervelen....eigenlijk al lange tijd....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:13 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik hoor ook vrijwel geen Coone in die track.
Ik snap waar je op doelt, sowieso vind ik dat B-Front wel wat meer mag afwisselen met zijn sound. Geldt voor meer artiesten overigens.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tis weer echt die typische fusion sound. Althans die synth if you know what I mean die ze ervoor gebruiken. Begint me eigenlijk een beetje te vervelen....eigenlijk al lange tijd....
Doel gewoon op de fusion sound, want die synth komt ook veel voor bij Zany bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:45 schreef Koepert het volgende:
Ik snap dat echt niet zo... (maar dat zal aan mij liggen...)
Een dj moet vernieuwend zijn... moet leuke dingen doen, goeie sound, moet kloppen.. etc.. allemaal eens. Helemaal terecht...
maar WAAAROM moet een dj afwisselen met zn sound??
een U2 plaat is toch ook altijd als dusdanig herkenbaar? net als iets van weet ik veel welke artiest.. Pop-artiesten hebben jaren hun eigen sound, die wel heel lang vergelijkbaar blijft. dat groeit binnen hun eigen geluid..
En ja... het moet niet saai worden.. en nee hij moet niet lui worden en zn dingen standaard maken..
maar k vind t echt onzin dat dj's hun sound moeten afwisselen.. Nieuwe dingen ben ik helemaal voor, en dat dj's hun grenzen verleggen, eigen, leuke, nieuwe, rare dingen proberen.. Zatox die veel platen dezelfde kick etc gebruikt. dat klinkt saai. maar een B-front plaat meteen herkenbaar als B-Front plaat wat is daar mis mee?
(ok, k geef t toe, its a fine line.. en nee JSU t is geen aanval, maar goed..)
Sluit me bijna volledig aan bij jou woorden, alleen niet bij dat stukje wat je schrijft over Zatox!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:45 schreef Koepert het volgende:
Een dj moet vernieuwend zijn... moet leuke dingen doen, goeie sound, moet kloppen.. etc.. allemaal eens. Helemaal terecht...
een U2 plaat is toch ook altijd als dusdanig herkenbaar? net als iets van weet ik veel welke artiest.. Pop-artiesten hebben jaren hun eigen sound, die wel heel lang vergelijkbaar blijft. dat groeit binnen hun eigen geluid..
En ja... het moet niet saai worden.. en nee hij moet niet lui worden en zn dingen standaard maken..
maar k vind t echt onzin dat dj's hun sound moeten afwisselen.. Nieuwe dingen ben ik helemaal voor, en dat dj's hun grenzen verleggen, eigen, leuke, nieuwe, rare dingen proberen.. Zatox die veel platen dezelfde kick etc gebruikt. dat klinkt saai. maar een B-front plaat meteen herkenbaar als B-Front plaat wat is daar mis mee?
Ha, hier kies je toch even net de verkeerde band uit om je bewering kracht mee bij te zetten. U2 is juist een band die zijn sound bij bijna ieder album wel weer wist te vernieuwen. Alleen de laatste jaren is het meer van hetzelfde en laten die laatste twee platen nu net een stuk matiger zijn dan de rest.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:45 schreef Koepert het volgende:
quote:
Waar de fuck...nee.. hoe de fuck haal je dat uit mijn stukje?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En jij vindt dat Brennan Heart goed bezig is, omdat hij zijn geluid/herkenbaarheid duidelijk laat horen?
En dit..quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:04 schreef 16meter het volgende:
[..]
Jaa, gefeliciteerd kerel!
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Jah heb er lang over zitten twijfelen, maar woon nou eenmaal er ver weg vandaan en ben afhankelijk van openbaar vervoer... Hopelijk binnenkort rijbewijs, wordt t allemaal stuk makkelijkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:38 schreef Sethje het volgende:
Jammer Rem, het word denk i kecht heel vet
GIsteren podium gezet, dat word echt imponerend
Ja OV is gewoon klote. Helaas missen we nog de capiciteit om zelf pendelbussen etc in te zettenquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Jah heb er lang over zitten twijfelen, maar woon nou eenmaal er ver weg vandaan en ben afhankelijk van openbaar vervoer... Hopelijk binnenkort rijbewijs, wordt t allemaal stuk makkelijkerAnyway hoop dat het voor jullie een groot succes wordt
Dat komt door die misselijke stem van Bono...quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:09 schreef Koepert het volgende:
En over U2, ja die vernieuwen hun sound wel elk album, maar blijven daarbij (in mijn oren iig) altijd door de jaren heen herkenbaar als U2..
Ik zie het ook niet als een aanval hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:45 schreef Koepert het volgende:
Binnen nu en een uurquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:22 schreef stoeltafel het volgende:
Wanneer komt de time table van Rebirth?
dan moet je eerder komenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:59 schreef stoeltafel het volgende:
Fuck mis nú alphaverb en wildstylez.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:27 schreef Sethje het volgende:
haha iedereen zal het wel weer kut vinden. Ik heb geprobeerd om hard en melodieus af te wisselen omdat feesten als Fusion wel hebben aangetoond dat uren achter elkaar rauw en hard afbreuk doet aan de sfeer
Ziet er toch uit als een toffe line-up! Klasse!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:47 schreef Sethje het volgende:
14:00 15:00 Noisecult
15:00 16:00 Frequencerz
16:00 17:00 Alphaverb
17:00 18:00 Wildstylez
18:00 19:00 Alpha²
19:00 20:00 Bioweapon
20:00 21:00 Noisecontrollers
21:00 21:30 Crypsis: live
21:30 22:30 Zatox
22:30 23:00 Psyko Punkz: live
23:00 00:00 Ran-D vs B-Front
Hosted by: MC Villain
Frequencerz en Alphaverb had ik later verwacht, maar zijn voor het grotere publiek ook minder bekende namen, dus snap ik op zich wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:47 schreef Sethje het volgende:
14:00 15:00 Noisecult
15:00 16:00 Frequencerz
16:00 17:00 Alphaverb
17:00 18:00 Wildstylez
18:00 19:00 Alpha²
19:00 20:00 Bioweapon
20:00 21:00 Noisecontrollers
21:00 21:30 Crypsis: live
21:30 22:30 Zatox
22:30 23:00 Psyko Punkz: live
23:00 00:00 Ran-D vs B-Front
Hosted by: MC Villain
Ja het is ook lastig omdat tegenwoordig iedereen hard gaat. Eerst had je nog Scope of Pitcher die duidelijk wat zachter waren maar Pitcher gaat nu ook allemaal maar harder en Scopie heeft reces ofzoquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:15 schreef ElDani het volgende:
[..]
Frequencerz en Alphaverb had ik later verwacht, maar zijn voor het grotere publiek ook minder bekende namen, dus snap ik op zich wel.
Mooie TT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |