Joshua Hiroshy - Gitano of die van J&W? Die van JH vind ik wel tof, die van J&W niet gehoord.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:26 schreef Baronpilsener het volgende:
Zo, net een rondje van 5 km achter de rug, even conditie opbouwen voor het festivalseizoen. Tenminste niet na 2 nummers stampen kapot
Edit:
This is what you breathe for
For all those party addicts
We droppin' C4
That music dynamite
Likey to E4
Gonna play it all night
Detonate that g-force
That music dynamite![]()
Zo heet een feest alquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:50 schreef Baronpilsener het volgende:
Van J&W
Edit: Is Digital Attack wat als naam denk? Of neigt dat teveel richting Digital punk () denk?
Organisatie bedoel jequote:
Nee hoor, zijn heel fijne hokjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:10 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat zit daar op de muren, aluminium? Weerkaatst dat niet als 'n dolle
heel mooi werkquote:Op maandag 28 maart 2011 14:34 schreef T_Killer het volgende:
Wil ik nog even zeggen dat ze ook die plaat die bij Fantasy Island om middernacht werd gedraaid ook werd gedraaid door Acti.
@ 3.10
Blijkt dat ie gewoon van Wasted Penguinz is
Zeer strakke melodie
zo!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
straks die bootleg eens luisteren, maar ik geloof niet dat hij beter gaat zijn dan het volgende:
imo nietquote:Op maandag 28 maart 2011 17:36 schreef 16meter het volgende:
Deze gaat live zo hard bohhhhhh gek, misschien wel vetste Alphaverb plaat tot nu toe (imo)
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef T-Force het volgende:
Hoor ik net weer een ouder nummertje, dat wordt mijn classic van de dag...waarom? Nou...ze zegt het zelf: "Do you need a stunning bassline?"
zeker welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:25 schreef ElDani het volgende:
Edit:
Coone & B-front deeltje 2
edit 2:
Dijk van een track is het geworden zeg!
Echt een B-Front track, dat welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:25 schreef ElDani het volgende:
[..]
Organisatie bedoel je.
Edit:
Coone & B-front deeltje 2
edit 2:
Dijk van een track is het geworden zeg!
Dat is dus waar ik gisteren ook naar zat te kijken. Er zit helemaal geen isolatie o.i.d op die metalen platen (volgens mij zijn het gewoon van die boxen die je kunt huren zeg maar). Dat moet toch ook een kutherrie geven naar aangelegen studio's (studio's van Zany enzo zaten in hetzelfde gebouw toch?)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:10 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat zit daar op de muren, aluminium? Weerkaatst dat niet als 'n dolle
Tis weer echt die typische fusion sound. Althans die synth if you know what I mean die ze ervoor gebruiken. Begint me eigenlijk een beetje te vervelen....eigenlijk al lange tijd....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:13 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik hoor ook vrijwel geen Coone in die track.
Ik snap waar je op doelt, sowieso vind ik dat B-Front wel wat meer mag afwisselen met zijn sound. Geldt voor meer artiesten overigens.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tis weer echt die typische fusion sound. Althans die synth if you know what I mean die ze ervoor gebruiken. Begint me eigenlijk een beetje te vervelen....eigenlijk al lange tijd....
Doel gewoon op de fusion sound, want die synth komt ook veel voor bij Zany bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:45 schreef Koepert het volgende:
Ik snap dat echt niet zo... (maar dat zal aan mij liggen...)
Een dj moet vernieuwend zijn... moet leuke dingen doen, goeie sound, moet kloppen.. etc.. allemaal eens. Helemaal terecht...
maar WAAAROM moet een dj afwisselen met zn sound??
een U2 plaat is toch ook altijd als dusdanig herkenbaar? net als iets van weet ik veel welke artiest.. Pop-artiesten hebben jaren hun eigen sound, die wel heel lang vergelijkbaar blijft. dat groeit binnen hun eigen geluid..
En ja... het moet niet saai worden.. en nee hij moet niet lui worden en zn dingen standaard maken..
maar k vind t echt onzin dat dj's hun sound moeten afwisselen.. Nieuwe dingen ben ik helemaal voor, en dat dj's hun grenzen verleggen, eigen, leuke, nieuwe, rare dingen proberen.. Zatox die veel platen dezelfde kick etc gebruikt. dat klinkt saai. maar een B-front plaat meteen herkenbaar als B-Front plaat wat is daar mis mee?
(ok, k geef t toe, its a fine line.. en nee JSU t is geen aanval, maar goed..)
Sluit me bijna volledig aan bij jou woorden, alleen niet bij dat stukje wat je schrijft over Zatox!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:45 schreef Koepert het volgende:
Een dj moet vernieuwend zijn... moet leuke dingen doen, goeie sound, moet kloppen.. etc.. allemaal eens. Helemaal terecht...
een U2 plaat is toch ook altijd als dusdanig herkenbaar? net als iets van weet ik veel welke artiest.. Pop-artiesten hebben jaren hun eigen sound, die wel heel lang vergelijkbaar blijft. dat groeit binnen hun eigen geluid..
En ja... het moet niet saai worden.. en nee hij moet niet lui worden en zn dingen standaard maken..
maar k vind t echt onzin dat dj's hun sound moeten afwisselen.. Nieuwe dingen ben ik helemaal voor, en dat dj's hun grenzen verleggen, eigen, leuke, nieuwe, rare dingen proberen.. Zatox die veel platen dezelfde kick etc gebruikt. dat klinkt saai. maar een B-front plaat meteen herkenbaar als B-Front plaat wat is daar mis mee?
(ok, k geef t toe, its a fine line.. en nee JSU t is geen aanval, maar goed..)
Ha, hier kies je toch even net de verkeerde band uit om je bewering kracht mee bij te zetten. U2 is juist een band die zijn sound bij bijna ieder album wel weer wist te vernieuwen. Alleen de laatste jaren is het meer van hetzelfde en laten die laatste twee platen nu net een stuk matiger zijn dan de rest.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:45 schreef Koepert het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |