quote:
Ben er morgen ook niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:49 schreef remlof het volgende:
Jullie zitten er liever morgenavond tussen de boeren zeker?
Wattan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:49 schreef remlof het volgende:
Jullie zitten er liever morgenavond tussen de boeren zeker?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil met remlof neuken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
quote:
Goed plan!quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:07 schreef remlof het volgende:
Maar morgen Sonsbeek inderdaad [ afbeelding ]
Haal er voor mij ook meteen eentjequote:Op zaterdag 2 april 2011 03:09 schreef remlof het volgende:
Ik moet wel werken en eerst nog even een aaifoon halen trouwens
Ok, totzoquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:28 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok Gari en ik gaan nu naar Sonsbeek
Waar was je, ik dacht dat ik alle chickies in Sonsbeek uitgecheckt hadquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:45 schreef leonie-89 het volgende:
Pfoe wat was het druk! Maar wel heeeerlijk weertje
quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow die had ik gemist
Maar morgen Sonsbeek inderdaad [ afbeelding ]
Remlof met bier natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezellie
wat in godsnaam is de kiss & ride?quote:Perrontunnel en fietsenstalling 2 juli open
Op zaterdag 2 juli gaan de perrontunnel en de fietsenstalling open. Diverse aannemers werken momenteel aan de afwerking van de tunnel. De wanden en het plafond krijgen steeds meer vorm en de vloer is bijna klaar.
Ook is onlangs de transformator geplaatst waardoor installaties nu voorzien zijn van stroom.
vanaf 2 juli is het tijdelijke station met zijn hoge trappen verleden tijd en zijn reizigers van harte welkom in de nieuwe perrontunnel en de fietsenstalling. Vanuit de perrontunnel zijn de perrons door middel van trap, roltrap en lift bereikbaar. Ook de afstand van trein naar bus is vanaf 2 juli aanzienlijk korter met dank aan een rechtstreekse doorsteek tussen de perrontunnel en het busstation.
De perrontunnel heeft straks drie ingangen. Eén tegenover hotel Haarhuis. Eén vanaf het busstation en één onder de Parktoren. Hier komt ook de Kiss & Ride. Aan deze zijde wordt na 2 juli nog gewerkt, onder andere aan de vloer. De toiletten zijn op 2 juli nog niet klaar, daarom komt er ook een nette, tijdelijke toiletvoorziening.
Aan de centrumzijde (oostkant) worden na 2 juli nog winkels gebouwd en afgewerkt. Reizigers lopen hier langs een tijdelijke afscheiding.
Een plattegrond van de nieuwe situatie is in de maak en deze zal zodra beschikbaar onder andere via deze website te zien zijn. In de weken voorafgaand aan 2 juli worden op station Arnhem ook flyers en folders uitgedeeld met daarop de plattegrond en verdere uitleg over de nieuwe situatie.
Afzetplaats.quote:Op zondag 3 april 2011 10:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
wat in godsnaam is de kiss & ride?
quote:Op zondag 3 april 2011 11:07 schreef Adelante het volgende:
Ah, ik dacht dat al dat er een nieuwe opstelplaats voor prostituees kwam in het stationsgebied
maar gewoon een drop off zone dus
quote:A.s. maandag om 16.00u zal er een handeling plaats vinden waarbij een aftelklok zal worden onthult. Dat zal worden gedaan door de burgemeester van Arnhem en nog een aantal belangrijke personen
Ik moet straks van Nijmegen » Arnhemquote:
Gewaagd, wat nou als het weer uitlooptquote:
Die klok is voor wanneer de perontunnel open gaat 2 juli.quote:Op zondag 3 april 2011 16:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gewaagd, wat nou als het weer uitloopt![]()
Die nieuwe bewaakte stalling, aan welke kant komt die eigenlijk? Centrumzijde, of Sonsbeekzijde? Ik zoek al een tijdje, maar kan niet echt een antwoord vinden
quote:Op zondag 3 april 2011 16:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Ah, toch daarDat is wel gunstig. Ik was even bang dat er alleen een in Le Maire zou komen
Voor de dieselbussen is dat definitief. De trolleybus perrons komen naast dat duikboot geval.quote:Op zondag 3 april 2011 20:44 schreef whosvegas het volgende:
Zou het eindelijk dan toch af komen?
Wat gaat er met dat bus station gebeuren, dacht dat het slechts een tijdelijk station was?
Is het nog gelukt met je iPwn?quote:
Als ik het goed heb begrepen, komt de Burger King pas weer terug als het stationsgebouw staat.quote:Op zondag 3 april 2011 13:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal wel een bericht van 1 april zijn
Ik hoop trouwens wel dar de Burgerking blijft
Oh noes, Arnhem zonder BKquote:Op zondag 3 april 2011 22:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen, komt de Burger King pas weer terug als het stationsgebouw staat.
Goed bezig.quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja nu wel eindelijk, via m'n windows pc op m'n werk
Daar zat ie het beste, maar daar zit nu de ING toch?quote:Op zondag 3 april 2011 23:04 schreef Adelante het volgende:
Misschien komt ie 'tijdelijk' weer op de oude plek daar aan het Willemsplein
Xp en ubuntu 10 hier.quote:
Ik kwam gisteren bij lofje met een milkshakequote:
En een friesquote:Op maandag 4 april 2011 00:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren bij lofje met een milkshake
Ik ben zelf ook Fries, kutquote:
Gooi het in de groep.quote:Op maandag 4 april 2011 00:21 schreef picodealion het volgende:
Ik krijg opeens een heel andere associatie bij een portie french fries.
Nog niet. Maar zodra het tijdelijke station gesloopt wordt, is ie weg tot het nieuwe stationsgebouw af is.quote:Op maandag 4 april 2011 22:28 schreef tliciouz het volgende:
Is de burgerking nu weg dan?geen long chicken meer.
Welke stationshal?quote:Op maandag 4 april 2011 22:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nog niet. Maar zodra het tijdelijke station gesloopt wordt, is ie weg tot het nieuwe stationsgebouw af is.![]()
Hebben jullie dat aftelscherm in de stationshal al gezien?Wat een geldverspilling zeg.
Ow die schuurquote:Op maandag 4 april 2011 22:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat tochtige geval met die winkeltjes erin en al die spannende kleurtjes aan de buitenkant.
Als de tunnel open is gaat ie aftellen naar 21 december 2012?quote:Op maandag 4 april 2011 23:13 schreef Temlin het volgende:
En dat aftelscherm is niet speciaal voor dit project gekocht.
Nee, dan telt ie af wanneer de 2e fase af isquote:Op maandag 4 april 2011 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Als de tunnel open is gaat ie aftellen naar 21 december 2012?
Ik passeer het station de helft van de tijd aan de voorkant en de andere helft kom ik langs de achterkant, maar ik hoef niet bij het station zelf te zijn. De kans dat je mij daar aantreft wordt hierdoor natuurlijk wel een stuk kleiner.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:06 schreef donroyco het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie van hier ik 's morgens allemaal tegenkom op het station.
Hoe laat en welk spoor? Ik stap elke dag om 8 uur (of als ik vroeg ben om half 8) in de trein naar Driebergen-Zeist op spoor 6/7.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:06 schreef donroyco het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie van hier ik 's morgens allemaal tegenkom op het station.
Die heb ik ook, alleen dan naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hoe laat en welk spoor? Ik stap elke dag om 8 uur (of als ik vroeg ben om half 8) in de trein naar Driebergen-Zeist op spoor 6/7.
Als ie een muts op had is het Mich.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Michhas, liep jij nou met krukken? Dan heb ik je gezien vanmorgen toen je buitenkwam
Dan was ik dat inderdaadquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Michhas, liep jij nou met krukken? Dan heb ik je gezien vanmorgen toen je buitenkwam
Uiteraard had ik ook een muts opquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ie een muts op had is het Mich.
Die heb ik ook, maar dan naar Utrechtquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hoe laat en welk spoor? Ik stap elke dag om 8 uur (of als ik vroeg ben om half 8) in de trein naar Driebergen-Zeist op spoor 6/7.
Muts, checkquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ie een muts op had is het Mich.
Nee, ik heb geen iPad.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:36 schreef picodealion het volgende:
Donroyco zit jij altijd op je ipad in een halletje van de trein films te kijken?.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |