quote:
Ben er morgen ook niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:49 schreef remlof het volgende:
Jullie zitten er liever morgenavond tussen de boeren zeker?
Wattan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:49 schreef remlof het volgende:
Jullie zitten er liever morgenavond tussen de boeren zeker?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil met remlof neuken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
quote:
Goed plan!quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:07 schreef remlof het volgende:
Maar morgen Sonsbeek inderdaad [ afbeelding ]
Haal er voor mij ook meteen eentjequote:Op zaterdag 2 april 2011 03:09 schreef remlof het volgende:
Ik moet wel werken en eerst nog even een aaifoon halen trouwens
Ok, totzoquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:28 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok Gari en ik gaan nu naar Sonsbeek
Waar was je, ik dacht dat ik alle chickies in Sonsbeek uitgecheckt hadquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:45 schreef leonie-89 het volgende:
Pfoe wat was het druk! Maar wel heeeerlijk weertje
quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow die had ik gemist
Maar morgen Sonsbeek inderdaad [ afbeelding ]
Remlof met bier natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezellie
wat in godsnaam is de kiss & ride?quote:Perrontunnel en fietsenstalling 2 juli open
Op zaterdag 2 juli gaan de perrontunnel en de fietsenstalling open. Diverse aannemers werken momenteel aan de afwerking van de tunnel. De wanden en het plafond krijgen steeds meer vorm en de vloer is bijna klaar.
Ook is onlangs de transformator geplaatst waardoor installaties nu voorzien zijn van stroom.
vanaf 2 juli is het tijdelijke station met zijn hoge trappen verleden tijd en zijn reizigers van harte welkom in de nieuwe perrontunnel en de fietsenstalling. Vanuit de perrontunnel zijn de perrons door middel van trap, roltrap en lift bereikbaar. Ook de afstand van trein naar bus is vanaf 2 juli aanzienlijk korter met dank aan een rechtstreekse doorsteek tussen de perrontunnel en het busstation.
De perrontunnel heeft straks drie ingangen. Eén tegenover hotel Haarhuis. Eén vanaf het busstation en één onder de Parktoren. Hier komt ook de Kiss & Ride. Aan deze zijde wordt na 2 juli nog gewerkt, onder andere aan de vloer. De toiletten zijn op 2 juli nog niet klaar, daarom komt er ook een nette, tijdelijke toiletvoorziening.
Aan de centrumzijde (oostkant) worden na 2 juli nog winkels gebouwd en afgewerkt. Reizigers lopen hier langs een tijdelijke afscheiding.
Een plattegrond van de nieuwe situatie is in de maak en deze zal zodra beschikbaar onder andere via deze website te zien zijn. In de weken voorafgaand aan 2 juli worden op station Arnhem ook flyers en folders uitgedeeld met daarop de plattegrond en verdere uitleg over de nieuwe situatie.
Afzetplaats.quote:Op zondag 3 april 2011 10:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
wat in godsnaam is de kiss & ride?
quote:Op zondag 3 april 2011 11:07 schreef Adelante het volgende:
Ah, ik dacht dat al dat er een nieuwe opstelplaats voor prostituees kwam in het stationsgebied
maar gewoon een drop off zone dus
quote:A.s. maandag om 16.00u zal er een handeling plaats vinden waarbij een aftelklok zal worden onthult. Dat zal worden gedaan door de burgemeester van Arnhem en nog een aantal belangrijke personen
Dat zal wel een bericht van 1 april zijnquote:
Ik moet straks van Nijmegen » Arnhemquote:
Gewaagd, wat nou als het weer uitlooptquote:
Die klok is voor wanneer de perontunnel open gaat 2 juli.quote:Op zondag 3 april 2011 16:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gewaagd, wat nou als het weer uitloopt![]()
Die nieuwe bewaakte stalling, aan welke kant komt die eigenlijk? Centrumzijde, of Sonsbeekzijde? Ik zoek al een tijdje, maar kan niet echt een antwoord vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |