Nee, dan telt ie af wanneer de 2e fase af isquote:Op maandag 4 april 2011 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Als de tunnel open is gaat ie aftellen naar 21 december 2012?
Ik passeer het station de helft van de tijd aan de voorkant en de andere helft kom ik langs de achterkant, maar ik hoef niet bij het station zelf te zijn. De kans dat je mij daar aantreft wordt hierdoor natuurlijk wel een stuk kleiner.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:06 schreef donroyco het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie van hier ik 's morgens allemaal tegenkom op het station.
Hoe laat en welk spoor? Ik stap elke dag om 8 uur (of als ik vroeg ben om half 8) in de trein naar Driebergen-Zeist op spoor 6/7.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:06 schreef donroyco het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie van hier ik 's morgens allemaal tegenkom op het station.
Die heb ik ook, alleen dan naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hoe laat en welk spoor? Ik stap elke dag om 8 uur (of als ik vroeg ben om half 8) in de trein naar Driebergen-Zeist op spoor 6/7.
Als ie een muts op had is het Mich.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Michhas, liep jij nou met krukken? Dan heb ik je gezien vanmorgen toen je buitenkwam
Dan was ik dat inderdaadquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Michhas, liep jij nou met krukken? Dan heb ik je gezien vanmorgen toen je buitenkwam
Uiteraard had ik ook een muts opquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ie een muts op had is het Mich.
Die heb ik ook, maar dan naar Utrechtquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hoe laat en welk spoor? Ik stap elke dag om 8 uur (of als ik vroeg ben om half 8) in de trein naar Driebergen-Zeist op spoor 6/7.
Muts, checkquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ie een muts op had is het Mich.
Nee, ik heb geen iPad.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:36 schreef picodealion het volgende:
Donroyco zit jij altijd op je ipad in een halletje van de trein films te kijken?.
quote:
Ik volg het nog.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:26 schreef _Loki het volgende:
Deze week eventjes niet, volgende week alleen dinsdag en daarna doordeweeks heeel wisselend, gezien de wisselende lestijden van school.
Want, ik studeer in Deventer, dus ik heb altijd de trein naar Zwolle. En ik werk in Nijmegen dus ik heb zo'n 3x in de 2 weken de trein naar Nijmegen.
Volg je het nog?:')
Nope.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:31 schreef _Loki het volgende:
Goedzo.
Nou, dan dus.
Volgens mij heeft niemand mij ooit nog toevallig gezien, trouwens. En ik niemand anders.
Tja aan je foto ga ik je niet herkennen, veel te onduidelijk. Zo zie ik eruit. Ik moet haast wel mensen uit dit topic tegen het lijf zijn gelopen bij de trein naar Utrecht.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:31 schreef _Loki het volgende:
Goedzo.
Nou, dan dus.
Volgens mij heeft niemand mij ooit nog toevallig gezien, trouwens. En ik niemand anders.
Oh, ben jij datquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja aan je foto ga ik je niet herkennen, veel te onduidelijk. Zo zie ik eruit. Ik moet haast wel mensen uit dit topic tegen het lijf zijn gelopen bij de trein naar Utrecht.
Ja, volgens mij ook welquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:45 schreef picodealion het volgende:
Ja heb ik jou dan ook gezien toen? Ik kan het me niet herinneren.
dontokio?quote:
Nu met brilquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja aan je foto ga ik je niet herkennen, veel te onduidelijk. Zo zie ik eruit. Ik moet haast wel mensen uit dit topic tegen het lijf zijn gelopen bij de trein naar Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |