quote:Op zondag 3 april 2011 16:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Ah, toch daarDat is wel gunstig. Ik was even bang dat er alleen een in Le Maire zou komen
Voor de dieselbussen is dat definitief. De trolleybus perrons komen naast dat duikboot geval.quote:Op zondag 3 april 2011 20:44 schreef whosvegas het volgende:
Zou het eindelijk dan toch af komen?
Wat gaat er met dat bus station gebeuren, dacht dat het slechts een tijdelijk station was?
Is het nog gelukt met je iPwn?quote:
Als ik het goed heb begrepen, komt de Burger King pas weer terug als het stationsgebouw staat.quote:Op zondag 3 april 2011 13:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal wel een bericht van 1 april zijn
Ik hoop trouwens wel dar de Burgerking blijft
Oh noes, Arnhem zonder BKquote:Op zondag 3 april 2011 22:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen, komt de Burger King pas weer terug als het stationsgebouw staat.
Goed bezig.quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja nu wel eindelijk, via m'n windows pc op m'n werk
Daar zat ie het beste, maar daar zit nu de ING toch?quote:Op zondag 3 april 2011 23:04 schreef Adelante het volgende:
Misschien komt ie 'tijdelijk' weer op de oude plek daar aan het Willemsplein
Xp en ubuntu 10 hier.quote:
Ik kwam gisteren bij lofje met een milkshakequote:
En een friesquote:Op maandag 4 april 2011 00:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren bij lofje met een milkshake
Ik ben zelf ook Fries, kutquote:
Gooi het in de groep.quote:Op maandag 4 april 2011 00:21 schreef picodealion het volgende:
Ik krijg opeens een heel andere associatie bij een portie french fries.
Nog niet. Maar zodra het tijdelijke station gesloopt wordt, is ie weg tot het nieuwe stationsgebouw af is.quote:Op maandag 4 april 2011 22:28 schreef tliciouz het volgende:
Is de burgerking nu weg dan?geen long chicken meer.
Welke stationshal?quote:Op maandag 4 april 2011 22:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nog niet. Maar zodra het tijdelijke station gesloopt wordt, is ie weg tot het nieuwe stationsgebouw af is.![]()
Hebben jullie dat aftelscherm in de stationshal al gezien?Wat een geldverspilling zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |