Duffy dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Ik vond dit ook niet mooi, veel te schel en snerpend.
Wie? Oh die winnaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Nooit meer wat gehoord van Jaap, trouwens
Ik moest even heel goed nadenken wie er ook alweer in de finale stonden vorig jaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Heeft al 2 singles uitgebrachtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Die van De Gouden Kooi?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Je doet maar hoor, je doet dan mee voor spek en bonen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:54 schreef D. het volgende:
Ik adopteer haar toch. Ik heb jullie toestemming niet nodig
Ja daar luister ik dus niet naar.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeft al 2 singles uitgebracht
De laatste is van 1 week terug en geregeld op 100%nl te horen
Toptalent!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeft al 2 singles uitgebracht
De laatste is van 1 week terug en geregeld op 100%nl te horen
Toch weer een band!quote:
Ik vroeg hoe oud je was, ben benieuwd of ik ook je dochter zou kunnen zijnquote:
Oh, vast wel, maar ik mag het niet zeggen van c_a hier.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vroeg hoe oud je was, ben benieuwd of ik ook je dochter zou kunnen zijn
Succes, als je dat nog lukt!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:56 schreef Chuphinh het volgende:
Ok go go go. Ik moet slapen, na deze kerels!
Ze kon ook mijn dochter zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, vast wel, maar ik mag het niet zeggen van c_a hier.
Dat lukt niet helemaal geloof ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Dan is pitchen de juiste toonhoogte vinden
Waarom niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, vast wel, maar ik mag het niet zeggen van c_a hier.
Ze is de baas in huis.quote:
Dit was de Faith No More versiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
Ik vind Lionel Richie leuk, maar voor hun slaat het totaal nergens op.
Ik ken het ook hoor, en ben jonger dan Stees!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:58 schreef Pheno het volgende:
Maar Stacey kent dit nummer toch niet? Te ver voor haar tijd!
Die zongen nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze hadden iets van de Sex Pistols moeten zingen
Het kwam bij mij over alsof ze niet door gaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat betekend dat die CDLF doorgaan![]()
We hebben Sway nog he!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat betekend dat die CDLF doorgaan![]()
Waarschijnlijk gratis te gebruikenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:00 schreef Pheno het volgende:
Hoe vaak gebruiken ze dit nummer trouwens? Houd eens op met dat pluggen van dat nummer
Geitenmelk wel, maar geiten, nee.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
Praat voor jezelf Stees, ik houd niet van geiten en zo.
Dat is sowieso waar.quote:
Gaan ze dan ook bitchfightenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
Denken ze dat het ANTM is of zo? Met dat geposeer?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik dacht dat Wendy weer in r Dushi-pak was gekropen, maar t was Berget..
Nee, dat gaat me wat te verquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat je dan met iedereen een band hebt
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
Nee, dat is PCD-like!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik dacht dat Wendy weer in r Dushi-pak was gekropen, maar t was Berget..
Dat zei ik hier thuis ook al tegen mijn vrouwquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:07 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig, ik hoef geen rokje aan met femme de la FOK!
I would.quote:
nee, maar ze herbruiken kleding steeds, ook tussen verschillende artiesten. Ik denk dat C&A sponsor is, net als in HNTMquote:
Geen idee, ik zie ze nooit, maar nu opeens in dit programma heeft bijna iedereen ze aan lijkt wel.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Ik vind dat echt een manwijf
Nu weet je waar ze gebleven warenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie ze nooit, maar nu opeens in dit programma heeft bijna iedereen ze aan lijkt wel.
Scheurde ze uit haar leren broek?quote:
Ik hoop Jantine, maar ik denk Gabriella.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
Poll: Gabriella of Jantine door?
• Gabriella
• Jantine
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wie was Jantine ook alweer?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
• Gabriella
• Jantine
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Die paardrijdster, geitenrodeoquote:
Nou, ik erger me kapot aan die humor in die programma's en dergelijke.quote:
Ik kijk sowieso geen Nederlandse series en die nieuwe serie waar ze in speelt al HELEMAAL niet, Gooische Vrouwen, ook zo een drama.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, ik erger me kapot aan die humor in die programma's en dergelijke.
Nu vind ik dat ergeren heerlijk als je dat onder het genotvan FOK! kan doen, maar zelfs die programma's doe ik maar niet.
Ik kijk nooit dramaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso geen Nederlandse series en die nieuwe serie waar ze in speelt al HELEMAAL niet, Gooische Vrouwen, ook zo een drama.
Ja, die film: in zoveel mogelijk bisocopen in een 'voorpremiere' doen en dan gaan gillen dat een film het nog nooit zoveel bezoekers heeft getrokken voor de echte premierequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso geen Nederlandse series en die nieuwe serie waar ze in speelt al HELEMAAL niet, Gooische Vrouwen, ook zo een drama.
Flikken ze ook altijd met cd's, heel veel voorverkoop aan winkels en dan is die cd in 1x goud (of platinum).quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die film: in zoveel mogelijk bisocopen in een 'voorpremiere' doen en dan gaan gillen dat een film het nog nooit zoveel bezoekers heeft getrokken voor de echte premiere
Kan me niet voorstellen dat artiesten nog trots zijn als ze hoog in de top 40 staanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Flikken ze ook altijd met cd's, heel veel voorverkoop aan winkels en dan is die cd in 1x goud (of platinum).
It' s all about the money, zong Meja ooit al.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat artiesten nog trots zijn als ze hoog in de top 40 staan
Vroeger betekende dat nog iets
3-3quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
• Gabriella
• Jantine
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik wist niet eens dat de top 40 nog bestond, mijn nichtje had het er laatst toevallig over, ik was helemaal verbaasd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat artiesten nog trots zijn als ze hoog in de top 40 staan
Gebeurt nog steedsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
I's all about the dum dum dudududumquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
It' s all about the money, zong Meja ooit al.
Toen stond dat ook voor de platenverkoop, dat wou wat zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat de top 40 nog bestond, mijn nichtje had het er laatst toevallig over, ik was helemaal verbaasd.
Ja vroeger haalde ik altijd de hitlijst in de platenwinkel
Ik heb nog een paar lp's en singles, maar geen platenspelerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Toen stond dat ook voor de platenverkoop, dat wou wat zeggen
ik snap sowieso niet waar het bij stacey om gaat, goeie oren heeft ze in ieder geval sowieso nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:22 schreef MissJ het volgende:
Stacey heeft geen klik met d'r.
hallo, het gaat hier gvd niet om een datingshow ofzo!
Same herequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar lp's en singles, maar geen platenspeler
Om de eksfektorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik snap sowieso niet waar het bij stacey om gaat, goeie oren heeft ze in ieder geval sowieso niet
Pykequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
26+ (Stacey Rookhuizen)
Ed Ruyer (42 jaar)
Jantine Mak (30 jaar)
Pyke Pos (28 jaar)
dat dus, Stacey begrijpt niet helemaal waar het om gaat geloof ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:24 schreef kwiwi het volgende:
O jantine is een topwijf dus mag ze wel meeecht...
En ik ken het nog steeds niet...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:25 schreef D. het volgende:
Steeds maar weer dat liedje van Eliza tussendoor, zodat we weten waar we haar van moeten kennen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:25 schreef miieejj het volgende:
Sway.. dat ene meisje.. had die vorige keer ook nie mee gedaan ????
Dat komt wel als ze haar melkgebit kwijt is.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:24 schreef Guanabana het volgende:
Stacey heeft een beetje een kutcategorie.
Volgende week krijgen we nog die blinde. Die is ook overgewaardeerd alleen omdat hij blind is. Een soort nieuweDony
Wil ze serieus 'genomen' worden dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Dat kind kun je toch niet serieus nemen, die Doolittle?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eliza Doolittle (15 april 1988) is een Engelse singer-songwriter uit Londen.
22
Wiesda?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:26 schreef miieejj het volgende:
[..]
dat amanda bynes look-a-like
[ afbeelding ]
Sterke vraag!quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:26 schreef miieejj het volgende:
[..]
dat amanda bynes look-a-like
[ afbeelding ]
Alleen zenders met classics?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Welmaar de verkeerde zenders schijnbaar.
En dit begint lekker vals zeg.
My bell, it isnt ringing.quote:
ze heeft onder andere van die meide films gedaan, zoals she's the manquote:
welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:29 schreef miieejj het volgende:
[..]
geen idee.. maar 't zal sway wel nie zijn
Dat had dus de Difference moeten zijn ipv Sim'ranquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
Groepen (Angela Groothuizen)
Adlicious (Shirley (25), Jordy (23) & Laise (27))
Sim'ran (Lysa (25), Imgracia (25) & Krystle (26))
Sway (Janice (19), Saja (18) & Aļcha (19))
Maar hij is het wel!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nu al een hekel aan die Ed. Hoe hij er altijd bijstaat enzo.
Blind zijn wil toch niet zeggen dat je achterlijk bent?
ja sorry..quote:
inderdaadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat had dus de Difference moeten zijn ipv Sim'ran
Hij heeft geen tegenargumenten gezien!quote:
ferry stond in een roddelblaadje.. weet niet welke.. maar hij had geen sneakers aanquote:
+Jessica en Timquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef iBenny het volgende:
Door naar de liveshows
Meisjes 15-25 (Eric van Tijn)
Tania Christopher (18 jaar)
Jongens 15-25 (Gordon)
Rolf Wienk (19 jaar)
26+ (Stacey Rookhuizen)
Ed Ruyer (42 jaar)
Jantine Mak (30 jaar)
Pyke Pos (28 jaar)
Groepen (Angela Groothuizen)
Adlicious (Shirley (25), Jordy (23) & Laise (27))
Sim'ran (Lysa (25), Imgracia (25) & Krystle (26))
Sway (Janice (19), Saja (18) & Aļcha (19))
Ed en Sim'ran waren vorige week toch al?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:39 schreef ranja het volgende:
Volgende week Ed en Sim'ran dus optreden terwijl ze al zeker zijn van de liveshow... zouden ze dat al geweten hebben op dat moment?
Volgens mij niet. Maar deze ronde zit echt volslagen onlogisch in elkaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ed en Sim'ran waren vorige week toch al?
Ha-ha! 1 april!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:30 schreef UltraR het volgende:
Zijn ze bij RTL nou achterlijk of denken ze dat de kijkers achterlijk zijn?
We weten nu dus al dat Ed en Sim'ran door zijn terwijl hun optredens pas volgende week te zien zijn![]()
...
Studeren?! Vrijdagquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:01 schreef kwiwi het volgende:
Tussen het studeren door ga ik toch nog proberen te kijken en te FOK!ken zometeen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:29 schreef iBenny het volgende:
Nog een paar minuten
Ik denk dat ze bij GTST eindigen met de homoscene
Ik zie weer een fraai staaltje acteerwerkquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:29 schreef iBenny het volgende:
Nog een paar minuten
Elke weekquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:29 schreef iBenny het volgende:
Nog een paar minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |