Graag gedaan, duurde mij te langquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:23 schreef MaryMouse het volgende:
COS #722 eigenlijk, maar bedankt voor het openen
Dat dacht ik vorige week ook al, saampjes met haar m/l-oeder....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:27 schreef Annelies-G het volgende:
Ze kan wel werken bij "hoe schoon is u huis"
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:29 schreef Annelies-G het volgende:
Zou dit koppel nr 4 worden??
[ afbeelding ]
karim en Gerard hebben het nu ook over de nietmachine en perforator " Het zijn dus toch kloe's"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:27 schreef danilel het volgende:
Flip vertrouwt aaf niet ivm perforator en nietmachine.
Er zijn een aantal geboden (regels) die moet aaf nu nalezen van flipper.
Hij heeft constant de perfo en nieter in de handen en kijkt aaf uitdagend aan.
Aafke weet niet hoe ze hierop moet reageren
Ze had het er over dat er iets gebeurt is in de disco (codewoord), en daarna over het stickerspel van Gerard gistermiddag, Servio had dit door, maar Aaf denkt dat Servio door "de disco" misschien wel gewaarschuwd is om er op te letten. (tenminste dat is wat ik uit het gesprek kan maken)
Owbah...nou ik zou Aafke echt never nooit niet in me laten snijdenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:32 schreef Urb het volgende:
[..]
karim en Gerard hebben het nu ook over de nietmachine en perforator " Het zijn dus toch kloe's"
Maar ze dwalen toch weer af. " Piercen > met ijzer doorboren > neergestoken worden > dustoch iets met Maik's oog..." Aldus Karim![]()
Een echte Gerard redenatie.![]()
![]()
Nu denken ze evt aan chirurg bij Aafke.
Hmm...ik denk het nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:39 schreef kaatje50 het volgende:
zit net het vorige topic te lezen> Ik had gisteravond ook echt het idee dat het programma voortijdig gaat stoppen. Zo overduidelijk al die cleu's in het huis brengen. De bewoners kunnen alles ineens linken en zo....Heb het idee dat die erg lange sl deze week geweest is om de bewoners op de hoogte te brengen. Nu hoor ik Mo nog zeggen "ik heb helemaal geen zin meer in dit spel". Ik vertrouw het niet allemaal. Denk dat we eerder weer ons eigen leven op kunnen pakken, dan we dachten
Eerst zien dan geloven, lijkt me echt heel sterk als ze het nu van de buis halen maar we zullen zien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:39 schreef kaatje50 het volgende:
zit net het vorige topic te lezen> Ik had gisteravond ook echt het idee dat het programma voortijdig gaat stoppen. Zo overduidelijk al die cleu's in het huis brengen. De bewoners kunnen alles ineens linken en zo....Heb het idee dat die erg lange sl deze week geweest is om de bewoners op de hoogte te brengen. Nu hoor ik Mo nog zeggen "ik heb helemaal geen zin meer in dit spel". Ik vertrouw het niet allemaal. Denk dat we eerder weer ons eigen leven op kunnen pakken, dan we dachten
Jo is druk met de keukenlade's enzoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Mag Sharon wel stofzuigen van joanna?
Hoelang moeten ze nu nog?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...ik denk het niet
kijkcijfers zijn stijgende, en bovendien heeft de productie zoveel gekost dat ze het beter gewoon af kunnen maken
ohh, als ik die had, had ik ze er ook zo doorheen. Heb helemaal geen gat in mijn hand hoor.heb helemaal geen handen, volgens mijn manquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:36 schreef Annelies-G het volgende:
5 miljoen op de bank, heb je 8000 in de maand, kun je goed van leven, aldus Gerard
mag niet van de Stem.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:42 schreef Vultarian het volgende:
gisteren wilde sharon nog dat gerard haar geheim zou raden en nu zet ze hem weer op een dwaalspoor
Denk ik ook ja, hij had echt niet gedacht dat het voor hem was, anders breek je niet zo. Prachtig om te zien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:42 schreef itsme het volgende:
Was trouwens wel mooi om te zien hoe emo Gerard was. Logisch. Hij heeft natuurlijk net gedaan alsof het hem niets deed maar natuurlijk doet het je wel veel.
En dat je bijna thuis bent wat ook fijn is.
Ik denk dat toen hij die 78% hoorde dacht hij waarschijnlijk dat die voor Servio waren. Mooie televisie.
Zo zo, maar de opperschoonmaakster weet niet dat je van boven naar beneden hoort te werken... Zag er eerder de kastjes onder de lades schoonmaken.. Nu valt er alsnog resterend vuil vanuit de kieren van de lades in de kieren van de keukenkastjes.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:41 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jo is druk met de keukenlade's enzombv Laura.....Ja, je leest het goed, LAURA
Ja wat was er dan? ze hebben een nieuwe url of zo? Interactive tv vanaf maandag? Zoiets ving ik op.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:42 schreef danilel het volgende:
ik denk dat ze het programma wel iets veranderen.
Meer clues, zodat er meer het spel gespeeld KAN worden...
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ohh, als ik die had, had ik ze er ook zo doorheen. Heb helemaal geen gat in mijn hand hoor.heb helemaal geen handen, volgens mijn man
Ik dacht tot 14/15 mei ergensquote:
En wat is dat statement dan in zijn ogen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:44 schreef beequeen het volgende:
Laffe Flip gaat toch op Joanna drukken. Hij wil een statement maken.
Dat mokkel krijgt altijd haar zin.
Niets is wat het lijkt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:42 schreef itsme het volgende:
Was trouwens wel mooi om te zien hoe emo Gerard was. Logisch. Hij heeft natuurlijk net gedaan alsof het hem niets deed maar natuurlijk doet het je wel veel.
En dat je bijna thuis bent wat ook fijn is.
Ik denk dat toen hij die 78% hoorde dacht hij waarschijnlijk dat die voor Servio waren. Mooie televisie.
Dat ze geen relatie hebben. Dit ivm de (ex) vriend van Jo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:45 schreef PoezeligDing het volgende:
En wat is dat statement dan in zijn ogen?
Ik zei; " ik denk"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja wat was er dan? ze hebben een nieuwe url of zo? Interactive tv vanaf maandag? Zoiets ving ik op.
Aha, tnx!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ze geen relatie hebben. Dit ivm de (ex) vriend van Jo.
Echt zo'n kibbelpartij tussen 2 mensen die elkaar wél meer dan leuk vinden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:48 schreef Annelies-G het volgende:
flip: "Joan ben je altijd zo koppig?" Jo: "Ik ben niet koppig" Flip: "je bent wel koppig" Jo: "dan ben ik wel koppig" Interesante info?
ja dat was leuk om te zienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:48 schreef itsme het volgende:
O nog even dit. Zie dat nu weer terug en dat vond ik zo grappig. Joanna die tegen Servio brult. Jullie hebben niet 48 uur aan gerard vast gezeten en gerard die onschuldig roept "Alsof IK zo erg ben"
Yep, geweldig was dat.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:48 schreef itsme het volgende:
O nog even dit. Zie dat nu weer terug en dat vond ik zo grappig. Joanna die tegen Servio brult. Jullie hebben niet 48 uur aan gerard vast gezeten en gerard die onschuldig roept "Alsof IK zo erg ben"
Dag markquote:
Ik heb ook heel erg gelachen die avond/nacht, beste streamavond wmb en niet snel meer te overtreffenquote:
Precies, vinikook....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:51 schreef shomila het volgende:
Mijn vriend , mijn vriend het is hilarisch en triest tegelijk dat ze van niks weet.
Moet zeggen dat Jojanka er zo een stuk beter uitzietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:52 schreef HiDiHo het volgende:
Middag![]()
Hebben jullie ook zo'n mooi beeld bij sicko?
[ afbeelding ]
Ja die had gedacht dat Gerard gestraft zou worden voor het schelden van het verschrikkelijk woord RAT.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:51 schreef beequeen het volgende:
Slaafse Flip is helemaal van het padje.
Precies!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:51 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb ook heel erg gelachen die avond/nacht, beste streamavond wmb en niet snel meer te overtreffen
ligt aan je aansluiting, hadden wij ook een hele tijd terug. Tijdens het schoonmaken kwam ik aan de aansluiting en hoppa, beel d goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:52 schreef HiDiHo het volgende:
Middag![]()
[ afbeelding ]
Geen idee, heb je je signaalwaardes nagelopen? De BER waarden van je ontvanger?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:52 schreef HiDiHo het volgende:
Middag![]()
[ afbeelding ]
Gespleten persoonlijkheidquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Jojanka er zo een stuk beter uitziet
Ik heb nergens last van heb gewoon mooi beeld.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:52 schreef HiDiHo het volgende:
Middag![]()
[ afbeelding ]
Hij is voor het gemak de aanval op Monique vergeten, dus zullen ze nooit begrijpen waarom hun dit word aangedaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:53 schreef delfse het volgende:
[..]
Ja die had gedacht dat Gerard gestraft zou worden voor het schelden van het verschrikkelijk woord RAT.
Ik denk zelfs goed geraden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:54 schreef danilel het volgende:
Ik denk dat mo gaat drukken voor flipper, en ze zal dicht in de buurt zitten vermoed ik.....
hahahahaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:52 schreef HiDiHo het volgende:
Middag![]()
[ afbeelding ]
Ik zal alles even nalopen idd.....er is hier gister schoongemaakt. Maar ze zegt dat ze niets aangeraakt heeftquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:53 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ligt aan je aansluiting, hadden wij ook een hele tijd terug. Tijdens het schoonmaken kwam ik aan de aansluiting en hoppa, beel d goed
Ja wat dat aangaat hebben sommige een korttermijn geheugen als het hun goed uitkomt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:54 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij is voor het gemak de aanval op Monique vergeten, dus zullen ze nooit begrijpen waarom hun dit word aangedaan
En Flip zie uit verliefdheid ook niet dat ze dat doet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:55 schreef danilel het volgende:
Hahaaaaa, Jo zegt tegen Flipper; "jij denkt dat IK je pionnetje ben"..
Ze draait het echt allemaal om.....
die 2 passen goed bij elkaar!
Volgens mij denkt Herr Flipp eerder aan penetreren....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zou Flip Joanna gaan nomineren de volgende keer?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:55 schreef PoezeligDing het volgende:
'Filip, jij hebt er tot 5 x voor gezorgd dat ik mijn mond moest houden, vanochtend heb je me nog gecorrigeerd' ."
Miss Projectie
Echt he, gatver.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:55 schreef danilel het volgende:
Hahaaaaa, Jo zegt tegen Flipper; "jij denkt dat IK je pionnetje ben"..
Ze draait het echt allemaal om.....
die 2 passen goed bij elkaar!
Jahaaaaa, geloof me maar. Hier waren het toen alleen de discovery en animal planet. rammelen aan die kabelsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:57 schreef HiDiHo het volgende:
btw... het is alleen kanaal 15, ik geloof ook niet dat het bij ons ligt
Bij UPC geen problemen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:57 schreef HiDiHo het volgende:
btw... het is alleen kanaal 15, ik geloof ook niet dat het bij ons ligt
En alles op hunzelf betrekken.....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:55 schreef delfse het volgende:
[..]
Ja wat dat aangaat hebben sommige een korttermijn geheugen als het hun goed uitkomt.
Heb geen van twee, dus geen problemenquote:
Men.... ik heb deze installatie aangelegd en de beste F-connectoren gebruikt. die schroef je in elkaar, dus er kan echt weinign mis gaan met kabels. Daarbij heb ik het beide TV's boven en beneden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:58 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jahaaaaa, geloof me maar. Hier waren het toen alleen de discovery en animal planet. rammelen aan die kabels
Maar ze beweegt ineens ook veel......quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:59 schreef Annelies-G het volgende:
Laura begint duizelig te worden van het schoonmaken. OOk niks gewend
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Maar ze beweegt ineens ook veel......
Ik wacht met spanning afquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Men.... ik heb deze installatie aangelegd en de beste F-connectoren gebruikt. die schroef je in elkaar, dus er kan echt weinign mis gaan met kabels. Daarbij heb ik het beide TV's boven en beneden.
Maar goed....ik zal alles nalopen voor zever het kan
Heb je de BER waarden al gecontroleerd + je signaalsterkte op kanaal 15?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Men.... ik heb deze installatie aangelegd en de beste F-connectoren gebruikt. die schroef je in elkaar, dus er kan echt weinign mis gaan met kabels. Daarbij heb ik het beide TV's boven en beneden.
Maar goed....ik zal alles nalopen voor zover het kan
hoe doek dat? ( ff offtopic maar heeeeeeeeel belangrijk)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je de BER waarden al gecontroleerd + je signaalsterkte op kanaal 15?
Die heeft echt een vertekend zelfbeeldquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:02 schreef Wazigwijfke het volgende:
Lol Joanne : Ik doe altijd lief tegen iedereen.![]()
Die leeft echt in dr eigen wereldje
Dat heb ik met Nederland 3 boven...maar zo slecht als nu sst is heb ik ned3 nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning af
Boven hebben we ook ziggo en daar kan ik kanaal 15 niet ontvangen, volgens ziggo hebben wij boven een zwak signaal en moeten we maar een versterker er tussen kopen. Alleen kanaal 15
Dan heeft ze zich aan Lauwra aangepast en is ze dat ook aan het ontwikkelen....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:02 schreef Provenio het volgende:
Ik denk dat PearlDinges gelijkt heeft en is Joanna inderdaad lesbisch
Ja de 3 meter afstand was ook gauw weer voorbij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jo was er toch klaar mee?
Nu loopt ze zelf weer naar Flip toe.
Raar mens.
moment...ff kijken...zal wel te laag zijn. aangezien het beeld niet goed is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je de BER waarden al gecontroleerd + je signaalsterkte op kanaal 15?
Is die er wel geweest?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:04 schreef delfse het volgende:
[..]
Ja de 3 meter afstand was ook gauw weer voorbij.
Zal ze ECHT geloven dat ze de liefheid zelve is?? Die gaat zwaar op dr bek als ze thuiskomt. En dr vriendje weg en haarzelf als bitch 1e klas terugzien. Ze springt misschien spontaan voor de treinquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die heeft echt een vertekend zelfbeeld
Daar doet ze niet aan, hoor, echt 200 duizend % fakking zeker!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:05 schreef Urb het volgende:
Joan : " Zwartmaken??? dat heb IK echt nog nooit gedaan hooooooor "![]()
![]()
BER staat voor Bit Error Rate, oftewel hoeveel bitjes zijn er fout ontvangen. 1e-6 wil bijvoorbeeld zeggen dat 1 op de 1.000.000 bits fout ontvangen is.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:05 schreef mangalie het volgende:
Flipje ziet op tegen het eten..Hij wil gewoon eten
Is goed voor ze een week op rantsoen. Ze waren de hele dag aan het eten als ze net avondeten gegeten hadden ging er daarna weer het nodige naar binnen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:05 schreef mangalie het volgende:
Flipje ziet op tegen het eten..Hij wil gewoon eten
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:06 schreef waxmask het volgende:
Flip is ziek![]()
![]()
Hij baalt van de 78% van Geer
![]()
![]()
nja, is dus veel te hoog hier.....zoals ik al verwachtequote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
BER staat voor Bit Error Rate, oftewel hoeveel bitjes zijn er fout ontvangen. 1e-6 wil bijvoorbeeld zeggen dat 1 op de 1.000.000 bits fout ontvangen is.
Dus hoe lager, hoe beter. Dus 000000 is gewoon goed.
Ik weet niet welk type ontvanger je hebt maar de BER moet altijd 0 zijn dus is toch instraling/storing op die frequentiequote:
Jojanka weet weer zeker dat het spel niet gesaboteerd is, en ze heeft geen slaapziekte....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:07 schreef beequeen het volgende:
Slaafse Flip: het is een groot gesaboteerd kutspel.
Ben je er nu pas achter?
Ja vreemd dat ze pas erover zeiken als het hun eigen geheim is...maar je hoorde ze niet over Alex...hypocriete but Flip...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:07 schreef beequeen het volgende:
Slaafse Flip: het is een groot gesaboteerd kutspel.
Ben je er nu pas achter?
Sterkte is 8%quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet niet welk type ontvanger je hebt maar de BER moet altijd 0 zijn dus is toch instraling/storing op die frequentie
Meeste ontvangers hebben ook een balk die "kwaliteit" aangeeft, moet altijd op 100% staan, sterkte van signaal maakt niet uit maar de kwaliteit dus wel
(sorry voor offtopic)
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:10 schreef waxmask het volgende:
Hahahaha Mo heeft de RATTEN genaaid..geniaal...
Ok thnx.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Klinkt wel naar ja.
Er zit 1 of ander asiel oid in de buurt, dit hoor je elke middag ( voeder-tijd ? )
Of gewoon waakhonden van de Securitas?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Klinkt wel naar ja.
Er zit 1 of ander asiel oid in de buurt, dit hoor je elke middag ( voeder-tijd ? )
Check ook even gelijk hoe je analoge ontvangst is, of er ruis zit op bepaalde kanalenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sterkte is 8%
Kwaliteit 50%
Het is niet goed dus... maar dat wist ik al
Die jongen is ook contact gestoord heeft geen vrienden thuis en ook niet in het huis. Daar heeft hij alleen maar baasje Jo. En dan is het ook nog een kutspel. Gerard is populairden dan hem. Arme jongenquote:
Vreemd he, aan een spel meedoen en denken dat je niet kunt verliezen. En dan opeens wakker worden..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:13 schreef beequeen het volgende:
Hij is gewoon bang dat zijn geheim geraden wordt en vervolgens genomineerd.
Was mooiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:13 schreef waxmask het volgende:
#Rode Broek entering the scene....Flip gaat...![]()
![]()
Elk kanaal heeft zijn eigen transportstream, dus het kan heel goed dat sommige kanalen die gebruik maken van dezelfde transportstream storing geven, loop ze maar allemaal na, het SST kanaal zit op een bepaalde frequentie, dus alle overige kanalen die daar ook gebruik van maken hebben last van oversturing/instraling etc., iig even Ziggo je signaalwaardes laten doormeten kan geen kwaadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:12 schreef HiDiHo het volgende:
Ned1 geeft
BER 0
Sterkte 8%
Kwaliteit 100%
Ligt het dan toch aan kanaal 15?
De eieren gok ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo is teruggeroepen om niet meer over 'de relatie' te praten? Door wie?
Die gaat de finale in samen met Gerard iigquote:
Denk de stem, of hummie... de soap continues, denk dat mamajo heeft gebeld dat ze overspannen wordt van al die FOKers die haar bellen...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Disco these days! D-I-S-C-Oquote:
Vreemde uitspraak idd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Yep.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:16 schreef danilel het volgende:
Trouwens Jo zei iets over de "constructie van het spel" ????
Er is meer maar dat is de grootste "Brick in the wall"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:16 schreef flugeltje het volgende:
Is Flipje nu echt zo onder de indruk van het feit dat Gerard terug het huis in mocht en dan ook nog eens met een overweldigend aantal stemmen?
thxquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Elk kanaal heeft zijn eigen transportstream, dus het kan heel goed dat sommige kanalen die gebruik maken van dezelfde transportstream storing geven, loop ze maar allemaal na, het SST kanaal zit op een bepaalde frequentie, dus alle overige kanalen die daar ook gebruik van maken hebben last van oversturing/instraling etc., iig even Ziggo je signaalwaardes laten doormeten kan geen kwaad
Is volgens mij een regel om tv te kunnen maken. Ieder zijn gesprekjes gunnen, heb het al vaker gezien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMFG, Alex laat zich wegjagen door Jo.
Ze wil even met Flip praten.
Ik zou dan zeggen dat ze maar een rustig plekje moet opzoeken.
Precies. De hele meute daar, op geer na, danst naar haar opgespoten pijpbek.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:17 schreef Stability het volgende:
nou stuurt jo alex ook nog eens weg ....
beats me, dat ie nog gaat ook. ik had mooi gezegd, gaan jullie lekker zelf ergens anders heen
Alex is gewoon een sociale vent.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMFG, Alex laat zich wegjagen door Jo.
Ze wil even met Flip praten.
Ik zou dan zeggen dat ze maar een rustig plekje moet opzoeken.
Ja klopt... Ze heeft gewoon gelijk nu... Flipje zit gewoon te mokken.quote:
ochdoen ze allemaal om en omquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja klopt... Ze heeft gewoon gelijk nu... Flipje zit gewoon te mokken.
Anders herhalen die 5 mensen hier alles 100 keer mbt Philip. Deze post ook.. zo kansloos. Jij ziet hier heel de dag op één of ander forum te posten. Jij zal vast zelf heeeeel veel vrienden hebben. Jij vindt het ook een kutspel want je zegt het 100keer per dag maar jij kijkt ook nog steeds.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:13 schreef delfse het volgende:
[..]
Die jongen is ook contact gestoord heeft geen vrienden thuis en ook niet in het huis. Daar heeft hij alleen maar baasje Jo. En dan is het ook nog een kutspel. Gerard is populairden dan hem. Arme jongen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:20 schreef waxmask het volgende:
Flip durft de echte ergernis niet uit te spreken omdat hij weet dat hij gezichtsverlies lijdt.... hij gaat op de bank en hij gaat eruit volgende week...
Hey. Ik heb analoge televisie van ziggo en Ned 3 is bij mij ook zo slecht.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat heb ik met Nederland 3 boven...maar zo slecht als nu sst is heb ik ned3 nog nooit gezien.
Ik ga ziggo bellen denk ik. ff vragen of ze toevallig de frequentie gewijzigd hebben
Helemaal mee eens...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:20 schreef waxmask het volgende:
Flip durft de echte ergernis niet uit te spreken omdat hij weet dat hij gezichtsverlies lijdt.... hij gaat op de bank en hij gaat eruit volgende week...
Tis COS.........quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:20 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Anders herhalen die 5 mensen hier alles 100 keer mbt Philip. Deze post ook.. zo kansloos. Jij ziet hier heel de dag op één of ander forum te posten. Jij zal vast zelf heeeeel veel vrienden hebben. Jij vindt het ook een kutspel want je zegt het 100keer per dag maar jij kijkt ook nog steeds.
Daarnaast is dat gewoon dikke bullshit, hij zal vast wel klagen.. maar terecht ook. Ik zou daar ook geen vrienden hebben, waarom zou je. 100k winnen gaat het om. Buitenhuis is hij gewoon een populaire/sociale gast..
Maarja als er hier 5 mensen 384 keer per dag gaan typen hoe triest ie is dan zal je er vanzelf wel in gaan geloven.. succes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies hoe Guido reageerde maar die had veel betere edens om zich genaaid te voelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Prima redenatie Flip; Mijn geheim wordt geraden, maandag word ik genomineerd, donderdag ga ik naar huis, ik zit hier nog een week voor Jan Lul!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Grapje van de stem:
Wat is de overeenkomst tussen Bergkamp en de vriend van JoannaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Kijken naar iemand die zich kut voelt was nog nooit zo leukquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Prima redenatie Flip; Mijn geheim wordt geraden, maandag word ik genomineerd, donderdag ga ik naar huis, ik zit hier nog een week voor Jan Lul!
doe nog maar een paar keerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef danilel het volgende:
[..]
Tis COS.........
(hoe vaak moeten we dat nog uitleggen?)
Ha ben je er ook weer zeikerd lees nou over mijn stukjes heen is beter voor je . En ik post nergens anders en mijn mening is mijn meninmgquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:20 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Anders herhalen die 5 mensen hier alles 100 keer mbt Philip. Deze post ook.. zo kansloos. Jij ziet hier heel de dag op één of ander forum te posten. Jij zal vast zelf heeeeel veel vrienden hebben. Jij vindt het ook een kutspel want je zegt het 100keer per dag maar jij kijkt ook nog steeds.
Daarnaast is dat gewoon dikke bullshit, hij zal vast wel klagen.. maar terecht ook. Ik zou daar ook geen vrienden hebben, waarom zou je. 100k winnen gaat het om. Buitenhuis is hij gewoon een populaire/sociale gast..
Maarja als er hier 5 mensen 384 keer per dag gaan typen hoe triest ie is dan zal je er vanzelf wel in gaan geloven.. succes.
Wtf heeft comment on streams te maken met heel de dag typen dat Philip dom is, triest is, geen vrienden heeft etc? Niks toch? Nee preciesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef danilel het volgende:
[..]
Tis COS.........
(hoe vaak moeten we dat nog uitleggen?)
Ik verwacht het niet, want dan gaat het om complete onderbrekingen, dus uitval van signaal, maar bellen is nu ff het beste iddquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:20 schreef HiDiHo het volgende:
ok echt laatste dan..
Misschien heeft het hier mee te maken. ik bel wel ff
Cynthia heeft nog wel een slaapadresje voor hem...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:24 schreef Toverheks het volgende:
Flip Flop kan niet naar huis, hij heeft geen sleutel iedereen is op vakantie
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:24 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Wtf heeft comment on streams te maken met heel de dag typen dat Philip dom is, triest is, geen vrienden heeft etc? Niks toch? Nee precies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerard en Karim gaan het huis regerenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:24 schreef Annelies-G het volgende:
Flip is vrolijk als hij zelf het spel kan spelen, zodra het heet onder zijn voeten wordt is flip niet te genieten. Hij denkt het spel te domineren en heeft nu door dat het niet zo is.
quote:
volgens mij is flip op de streamquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:24 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Wtf heeft comment on streams te maken met heel de dag typen dat Philip dom is, triest is, geen vrienden heeft etc? Niks toch? Nee precies
quote:
De vis is dood.quote:
hij eet ze liever levend denk ik want hij zegt steeds voeze dooie visquote:
Ja als enige al een uur dus weinig keuze om commentaar op te hebben ook idd.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:28 schreef Samboraa het volgende:
[..]
Zeker bang dat het een clue is ofzo"als een vis in het water.."
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:28 schreef Samboraa het volgende:
[..]
Zeker bang dat het een clue is ofzo"als een vis in het water.."
Dat dus, of hij vind het vies dat de vis in het water heeft gezwommen, want water is ook vies!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij eet ze liever levend denk ik want hij zegt steeds voeze dooie vis
Het valt mij op dat jij continu commentaar hebt maar niet op de streams maar op de streamers.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:29 schreef delfse het volgende:
Gelukkig heeft hij een vriend als hij buitenkomt Henkbart dat is wel weer fijn voor Philip
ja dat was mij ook allang op gevallen. gewoon negeren dusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:29 schreef itsme het volgende:
[..]
Het valt mij op dat jij continu commentaar hebt maar niet op de streams maar op de streamers.
Als je je zo ergert hier ga dan een ander forum zoeken. Een positief forum.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:29 schreef delfse het volgende:
Gelukkig heeft hij een vriend als hij buitenkomt Henkbart dat is wel weer fijn voor Philip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |