Hmm...ik denk het nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:39 schreef kaatje50 het volgende:
zit net het vorige topic te lezen> Ik had gisteravond ook echt het idee dat het programma voortijdig gaat stoppen. Zo overduidelijk al die cleu's in het huis brengen. De bewoners kunnen alles ineens linken en zo....Heb het idee dat die erg lange sl deze week geweest is om de bewoners op de hoogte te brengen. Nu hoor ik Mo nog zeggen "ik heb helemaal geen zin meer in dit spel". Ik vertrouw het niet allemaal. Denk dat we eerder weer ons eigen leven op kunnen pakken, dan we dachten
Eerst zien dan geloven, lijkt me echt heel sterk als ze het nu van de buis halen maar we zullen zien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:39 schreef kaatje50 het volgende:
zit net het vorige topic te lezen> Ik had gisteravond ook echt het idee dat het programma voortijdig gaat stoppen. Zo overduidelijk al die cleu's in het huis brengen. De bewoners kunnen alles ineens linken en zo....Heb het idee dat die erg lange sl deze week geweest is om de bewoners op de hoogte te brengen. Nu hoor ik Mo nog zeggen "ik heb helemaal geen zin meer in dit spel". Ik vertrouw het niet allemaal. Denk dat we eerder weer ons eigen leven op kunnen pakken, dan we dachten
Jo is druk met de keukenlade's enzoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Mag Sharon wel stofzuigen van joanna?
Hoelang moeten ze nu nog?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...ik denk het niet
kijkcijfers zijn stijgende, en bovendien heeft de productie zoveel gekost dat ze het beter gewoon af kunnen maken
ohh, als ik die had, had ik ze er ook zo doorheen. Heb helemaal geen gat in mijn hand hoor.heb helemaal geen handen, volgens mijn manquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:36 schreef Annelies-G het volgende:
5 miljoen op de bank, heb je 8000 in de maand, kun je goed van leven, aldus Gerard
mag niet van de Stem.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:42 schreef Vultarian het volgende:
gisteren wilde sharon nog dat gerard haar geheim zou raden en nu zet ze hem weer op een dwaalspoor
Denk ik ook ja, hij had echt niet gedacht dat het voor hem was, anders breek je niet zo. Prachtig om te zien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:42 schreef itsme het volgende:
Was trouwens wel mooi om te zien hoe emo Gerard was. Logisch. Hij heeft natuurlijk net gedaan alsof het hem niets deed maar natuurlijk doet het je wel veel.
En dat je bijna thuis bent wat ook fijn is.
Ik denk dat toen hij die 78% hoorde dacht hij waarschijnlijk dat die voor Servio waren. Mooie televisie.
Zo zo, maar de opperschoonmaakster weet niet dat je van boven naar beneden hoort te werken... Zag er eerder de kastjes onder de lades schoonmaken.. Nu valt er alsnog resterend vuil vanuit de kieren van de lades in de kieren van de keukenkastjes.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:41 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jo is druk met de keukenlade's enzombv Laura.....Ja, je leest het goed, LAURA
Ja wat was er dan? ze hebben een nieuwe url of zo? Interactive tv vanaf maandag? Zoiets ving ik op.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:42 schreef danilel het volgende:
ik denk dat ze het programma wel iets veranderen.
Meer clues, zodat er meer het spel gespeeld KAN worden...
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ohh, als ik die had, had ik ze er ook zo doorheen. Heb helemaal geen gat in mijn hand hoor.heb helemaal geen handen, volgens mijn man
Ik dacht tot 14/15 mei ergensquote:
En wat is dat statement dan in zijn ogen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:44 schreef beequeen het volgende:
Laffe Flip gaat toch op Joanna drukken. Hij wil een statement maken.
Dat mokkel krijgt altijd haar zin.
Niets is wat het lijkt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:42 schreef itsme het volgende:
Was trouwens wel mooi om te zien hoe emo Gerard was. Logisch. Hij heeft natuurlijk net gedaan alsof het hem niets deed maar natuurlijk doet het je wel veel.
En dat je bijna thuis bent wat ook fijn is.
Ik denk dat toen hij die 78% hoorde dacht hij waarschijnlijk dat die voor Servio waren. Mooie televisie.
Dat ze geen relatie hebben. Dit ivm de (ex) vriend van Jo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:45 schreef PoezeligDing het volgende:
En wat is dat statement dan in zijn ogen?
Ik zei; " ik denk"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja wat was er dan? ze hebben een nieuwe url of zo? Interactive tv vanaf maandag? Zoiets ving ik op.
Aha, tnx!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ze geen relatie hebben. Dit ivm de (ex) vriend van Jo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |