quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:10 schreef waxmask het volgende:
Hahahaha Mo heeft de RATTEN genaaid..geniaal...
Ok thnx.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Klinkt wel naar ja.
Er zit 1 of ander asiel oid in de buurt, dit hoor je elke middag ( voeder-tijd ? )
Of gewoon waakhonden van de Securitas?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Klinkt wel naar ja.
Er zit 1 of ander asiel oid in de buurt, dit hoor je elke middag ( voeder-tijd ? )
Check ook even gelijk hoe je analoge ontvangst is, of er ruis zit op bepaalde kanalenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sterkte is 8%
Kwaliteit 50%
Het is niet goed dus... maar dat wist ik al
Die jongen is ook contact gestoord heeft geen vrienden thuis en ook niet in het huis. Daar heeft hij alleen maar baasje Jo. En dan is het ook nog een kutspel. Gerard is populairden dan hem. Arme jongenquote:
Vreemd he, aan een spel meedoen en denken dat je niet kunt verliezen. En dan opeens wakker worden..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:13 schreef beequeen het volgende:
Hij is gewoon bang dat zijn geheim geraden wordt en vervolgens genomineerd.
Was mooiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:13 schreef waxmask het volgende:
#Rode Broek entering the scene....Flip gaat...![]()
![]()
Elk kanaal heeft zijn eigen transportstream, dus het kan heel goed dat sommige kanalen die gebruik maken van dezelfde transportstream storing geven, loop ze maar allemaal na, het SST kanaal zit op een bepaalde frequentie, dus alle overige kanalen die daar ook gebruik van maken hebben last van oversturing/instraling etc., iig even Ziggo je signaalwaardes laten doormeten kan geen kwaadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:12 schreef HiDiHo het volgende:
Ned1 geeft
BER 0
Sterkte 8%
Kwaliteit 100%
Ligt het dan toch aan kanaal 15?
De eieren gok ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo is teruggeroepen om niet meer over 'de relatie' te praten? Door wie?
Die gaat de finale in samen met Gerard iigquote:
Denk de stem, of hummie... de soap continues, denk dat mamajo heeft gebeld dat ze overspannen wordt van al die FOKers die haar bellen...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Disco these days! D-I-S-C-Oquote:
Vreemde uitspraak idd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Yep.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:16 schreef danilel het volgende:
Trouwens Jo zei iets over de "constructie van het spel" ????
Er is meer maar dat is de grootste "Brick in the wall"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:16 schreef flugeltje het volgende:
Is Flipje nu echt zo onder de indruk van het feit dat Gerard terug het huis in mocht en dan ook nog eens met een overweldigend aantal stemmen?
thxquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Elk kanaal heeft zijn eigen transportstream, dus het kan heel goed dat sommige kanalen die gebruik maken van dezelfde transportstream storing geven, loop ze maar allemaal na, het SST kanaal zit op een bepaalde frequentie, dus alle overige kanalen die daar ook gebruik van maken hebben last van oversturing/instraling etc., iig even Ziggo je signaalwaardes laten doormeten kan geen kwaad
Is volgens mij een regel om tv te kunnen maken. Ieder zijn gesprekjes gunnen, heb het al vaker gezien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMFG, Alex laat zich wegjagen door Jo.
Ze wil even met Flip praten.
Ik zou dan zeggen dat ze maar een rustig plekje moet opzoeken.
Precies. De hele meute daar, op geer na, danst naar haar opgespoten pijpbek.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:17 schreef Stability het volgende:
nou stuurt jo alex ook nog eens weg ....
beats me, dat ie nog gaat ook. ik had mooi gezegd, gaan jullie lekker zelf ergens anders heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |