En alles op hunzelf betrekken.....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:55 schreef delfse het volgende:
[..]
Ja wat dat aangaat hebben sommige een korttermijn geheugen als het hun goed uitkomt.
Heb geen van twee, dus geen problemenquote:
Men.... ik heb deze installatie aangelegd en de beste F-connectoren gebruikt. die schroef je in elkaar, dus er kan echt weinign mis gaan met kabels. Daarbij heb ik het beide TV's boven en beneden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:58 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jahaaaaa, geloof me maar. Hier waren het toen alleen de discovery en animal planet. rammelen aan die kabels
Maar ze beweegt ineens ook veel......quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:59 schreef Annelies-G het volgende:
Laura begint duizelig te worden van het schoonmaken. OOk niks gewend
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Maar ze beweegt ineens ook veel......
Ik wacht met spanning afquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Men.... ik heb deze installatie aangelegd en de beste F-connectoren gebruikt. die schroef je in elkaar, dus er kan echt weinign mis gaan met kabels. Daarbij heb ik het beide TV's boven en beneden.
Maar goed....ik zal alles nalopen voor zever het kan
Heb je de BER waarden al gecontroleerd + je signaalsterkte op kanaal 15?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Men.... ik heb deze installatie aangelegd en de beste F-connectoren gebruikt. die schroef je in elkaar, dus er kan echt weinign mis gaan met kabels. Daarbij heb ik het beide TV's boven en beneden.
Maar goed....ik zal alles nalopen voor zover het kan
hoe doek dat? ( ff offtopic maar heeeeeeeeel belangrijk)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je de BER waarden al gecontroleerd + je signaalsterkte op kanaal 15?
Die heeft echt een vertekend zelfbeeldquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:02 schreef Wazigwijfke het volgende:
Lol Joanne : Ik doe altijd lief tegen iedereen.![]()
Die leeft echt in dr eigen wereldje
Dat heb ik met Nederland 3 boven...maar zo slecht als nu sst is heb ik ned3 nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning af
Boven hebben we ook ziggo en daar kan ik kanaal 15 niet ontvangen, volgens ziggo hebben wij boven een zwak signaal en moeten we maar een versterker er tussen kopen. Alleen kanaal 15
Dan heeft ze zich aan Lauwra aangepast en is ze dat ook aan het ontwikkelen....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:02 schreef Provenio het volgende:
Ik denk dat PearlDinges gelijkt heeft en is Joanna inderdaad lesbisch
Ja de 3 meter afstand was ook gauw weer voorbij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jo was er toch klaar mee?
Nu loopt ze zelf weer naar Flip toe.
Raar mens.
moment...ff kijken...zal wel te laag zijn. aangezien het beeld niet goed is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je de BER waarden al gecontroleerd + je signaalsterkte op kanaal 15?
Is die er wel geweest?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:04 schreef delfse het volgende:
[..]
Ja de 3 meter afstand was ook gauw weer voorbij.
Zal ze ECHT geloven dat ze de liefheid zelve is?? Die gaat zwaar op dr bek als ze thuiskomt. En dr vriendje weg en haarzelf als bitch 1e klas terugzien. Ze springt misschien spontaan voor de treinquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die heeft echt een vertekend zelfbeeld
Daar doet ze niet aan, hoor, echt 200 duizend % fakking zeker!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:05 schreef Urb het volgende:
Joan : " Zwartmaken??? dat heb IK echt nog nooit gedaan hooooooor "![]()
![]()
BER staat voor Bit Error Rate, oftewel hoeveel bitjes zijn er fout ontvangen. 1e-6 wil bijvoorbeeld zeggen dat 1 op de 1.000.000 bits fout ontvangen is.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:05 schreef mangalie het volgende:
Flipje ziet op tegen het eten..Hij wil gewoon eten
Is goed voor ze een week op rantsoen. Ze waren de hele dag aan het eten als ze net avondeten gegeten hadden ging er daarna weer het nodige naar binnen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:05 schreef mangalie het volgende:
Flipje ziet op tegen het eten..Hij wil gewoon eten
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:06 schreef waxmask het volgende:
Flip is ziek![]()
![]()
Hij baalt van de 78% van Geer
![]()
![]()
nja, is dus veel te hoog hier.....zoals ik al verwachtequote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
BER staat voor Bit Error Rate, oftewel hoeveel bitjes zijn er fout ontvangen. 1e-6 wil bijvoorbeeld zeggen dat 1 op de 1.000.000 bits fout ontvangen is.
Dus hoe lager, hoe beter. Dus 000000 is gewoon goed.
Ik weet niet welk type ontvanger je hebt maar de BER moet altijd 0 zijn dus is toch instraling/storing op die frequentiequote:
Jojanka weet weer zeker dat het spel niet gesaboteerd is, en ze heeft geen slaapziekte....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:07 schreef beequeen het volgende:
Slaafse Flip: het is een groot gesaboteerd kutspel.
Ben je er nu pas achter?
Ja vreemd dat ze pas erover zeiken als het hun eigen geheim is...maar je hoorde ze niet over Alex...hypocriete but Flip...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:07 schreef beequeen het volgende:
Slaafse Flip: het is een groot gesaboteerd kutspel.
Ben je er nu pas achter?
Sterkte is 8%quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet niet welk type ontvanger je hebt maar de BER moet altijd 0 zijn dus is toch instraling/storing op die frequentie
Meeste ontvangers hebben ook een balk die "kwaliteit" aangeeft, moet altijd op 100% staan, sterkte van signaal maakt niet uit maar de kwaliteit dus wel
(sorry voor offtopic)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |