Echt zo'n kibbelpartij tussen 2 mensen die elkaar wél meer dan leuk vinden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:48 schreef Annelies-G het volgende:
flip: "Joan ben je altijd zo koppig?" Jo: "Ik ben niet koppig" Flip: "je bent wel koppig" Jo: "dan ben ik wel koppig" Interesante info?
ja dat was leuk om te zienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:48 schreef itsme het volgende:
O nog even dit. Zie dat nu weer terug en dat vond ik zo grappig. Joanna die tegen Servio brult. Jullie hebben niet 48 uur aan gerard vast gezeten en gerard die onschuldig roept "Alsof IK zo erg ben"
Yep, geweldig was dat.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:48 schreef itsme het volgende:
O nog even dit. Zie dat nu weer terug en dat vond ik zo grappig. Joanna die tegen Servio brult. Jullie hebben niet 48 uur aan gerard vast gezeten en gerard die onschuldig roept "Alsof IK zo erg ben"
Dag markquote:
Ik heb ook heel erg gelachen die avond/nacht, beste streamavond wmb en niet snel meer te overtreffenquote:
Precies, vinikook....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:51 schreef shomila het volgende:
Mijn vriend , mijn vriend het is hilarisch en triest tegelijk dat ze van niks weet.
Moet zeggen dat Jojanka er zo een stuk beter uitzietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:52 schreef HiDiHo het volgende:
Middag![]()
Hebben jullie ook zo'n mooi beeld bij sicko?
[ afbeelding ]
Ja die had gedacht dat Gerard gestraft zou worden voor het schelden van het verschrikkelijk woord RAT.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:51 schreef beequeen het volgende:
Slaafse Flip is helemaal van het padje.
Precies!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:51 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb ook heel erg gelachen die avond/nacht, beste streamavond wmb en niet snel meer te overtreffen
ligt aan je aansluiting, hadden wij ook een hele tijd terug. Tijdens het schoonmaken kwam ik aan de aansluiting en hoppa, beel d goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:52 schreef HiDiHo het volgende:
Middag![]()
Hebben jullie ook zo'n mooi beeld bij sicko?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |