Anders herhalen die 5 mensen hier alles 100 keer mbt Philip. Deze post ook.. zo kansloos. Jij ziet hier heel de dag op één of ander forum te posten. Jij zal vast zelf heeeeel veel vrienden hebben. Jij vindt het ook een kutspel want je zegt het 100keer per dag maar jij kijkt ook nog steeds.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:13 schreef delfse het volgende:
[..]
Die jongen is ook contact gestoord heeft geen vrienden thuis en ook niet in het huis. Daar heeft hij alleen maar baasje Jo. En dan is het ook nog een kutspel. Gerard is populairden dan hem. Arme jongen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:20 schreef waxmask het volgende:
Flip durft de echte ergernis niet uit te spreken omdat hij weet dat hij gezichtsverlies lijdt.... hij gaat op de bank en hij gaat eruit volgende week...
Hey. Ik heb analoge televisie van ziggo en Ned 3 is bij mij ook zo slecht.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat heb ik met Nederland 3 boven...maar zo slecht als nu sst is heb ik ned3 nog nooit gezien.
Ik ga ziggo bellen denk ik. ff vragen of ze toevallig de frequentie gewijzigd hebben
Helemaal mee eens...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:20 schreef waxmask het volgende:
Flip durft de echte ergernis niet uit te spreken omdat hij weet dat hij gezichtsverlies lijdt.... hij gaat op de bank en hij gaat eruit volgende week...
Tis COS.........quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:20 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Anders herhalen die 5 mensen hier alles 100 keer mbt Philip. Deze post ook.. zo kansloos. Jij ziet hier heel de dag op één of ander forum te posten. Jij zal vast zelf heeeeel veel vrienden hebben. Jij vindt het ook een kutspel want je zegt het 100keer per dag maar jij kijkt ook nog steeds.
Daarnaast is dat gewoon dikke bullshit, hij zal vast wel klagen.. maar terecht ook. Ik zou daar ook geen vrienden hebben, waarom zou je. 100k winnen gaat het om. Buitenhuis is hij gewoon een populaire/sociale gast..
Maarja als er hier 5 mensen 384 keer per dag gaan typen hoe triest ie is dan zal je er vanzelf wel in gaan geloven.. succes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies hoe Guido reageerde maar die had veel betere edens om zich genaaid te voelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Prima redenatie Flip; Mijn geheim wordt geraden, maandag word ik genomineerd, donderdag ga ik naar huis, ik zit hier nog een week voor Jan Lul!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Grapje van de stem:
Wat is de overeenkomst tussen Bergkamp en de vriend van JoannaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Kijken naar iemand die zich kut voelt was nog nooit zo leukquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Prima redenatie Flip; Mijn geheim wordt geraden, maandag word ik genomineerd, donderdag ga ik naar huis, ik zit hier nog een week voor Jan Lul!
doe nog maar een paar keerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef danilel het volgende:
[..]
Tis COS.........
(hoe vaak moeten we dat nog uitleggen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |