1 woord veranderd/tquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:47 schreef naatje_1 het volgende:
dit is niet de TT die je in gedachten had
ja het is hier koudquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vernikkelen? Hier staat het raam ook open maar het is echt heerlijk buiten
idd_____________quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is de beste gemeente om je te laten afkeuren.
Dit topic
Wahahahaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is de beste gemeente om je te laten afkeuren.
Dit topic
oh ik heb hem ook nog gewoon aanquote:
ik weet niet hoe dat werkt, ik ben op de laptop van viro aan het klooien, zag iets staan met Muziek (\\HD4850\Muziek) (M:) in Deze computer. Ik klikte daarop en zie nu een hele waslijst met muziek.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:18 schreef Stokstaart het volgende:
Nou als je in de server kunt komen draai wat voor ons
ik?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie heeft fixen daan? die persoon verdient een heule grote kus![]()
wil je nou gewoon graag een kus of heb jij gefixtquote:
dat eerste..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil je nou gewoon graag een kus of heb jij gefixt
bijmij staat draakje, maar kijk dan op de site.. klopt het liedje met wat er volgens draakje gedraait wordt?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:27 schreef Stokstaart het volgende:
Bij mij staatDJVanHallen in VLC player
volgens mij heb ik het gefixed, was een beetje aan het klooien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie heeft fixen daan? die persoon verdient een heule grote kus![]()
jij HELDTTTTquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:28 schreef Viro het volgende:
[..]
volgens mij heb ik het gefixed, was een beetje aan het klooien.![]()
Ik ben zo a-technisch als het maar kan met computers, ik kan alleen maar office & msn gebruiken en internetten. Ben blij dat viro alles doet voor mij.
Ik ga ook slapen, welterusten allemaal![]()
Serena
Je bent een heldquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:28 schreef Viro het volgende:
[..]
volgens mij heb ik het gefixed, was een beetje aan het klooien.![]()
Ik ben zo a-technisch als het maar kan met computers, ik kan alleen maar office & msn gebruiken en internetten. Ben blij dat viro alles doet voor mij.
Ik ga ook slapen, welterusten allemaal![]()
Serena
hoorde jij hem ook al zo duidelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:28 schreef dockx het volgende:
Ik hoorde net duidelijk een jingle over de sitedus waarschijnlijk draakje
jij ook meidquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij HELDTTTTEen helen dikken kusjen voor jou
![]()
slaap lekker meis
dank je welquote:
Ik heb niets gedaan, denk ik, moet puur toeval zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:33 schreef dockx het volgende:
Maar wat heeft zij gedaan zodat VH er echt uit ging?
quote:
okequote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaan, denk ik, moet puur toeval zijn.
ben de vriendin van Viro![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:40 schreef Viro het volgende:
[..]
zo te zien ben jij erg blij om caro emerald te horen
hoi ik ben knetterquote:
Ach kan gebeuren hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:43 schreef ValHallen het volgende:
Mooi, dan kan ik zonder schuldgevoel gaan slapen
slaap lekker, veel plezier in dromenland, wat ik van je gehoord heb was tofquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:43 schreef ValHallen het volgende:
Mooi, dan kan ik zonder schuldgevoel gaan slapen
iemand van de PR van fok.nl heeft als username serena als ik me niet vergis, ik dacht dat jij dat misschien was. Maar dat ben je niet, omdat je niet wist waar ik het over hadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:44 schreef Viro het volgende:
[..]
nu wil ik het ook weten!
wat bedoelde je?
Vast niet deze: Fotoboek van Serenaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:45 schreef dockx het volgende:
[..]
iemand van de PR van fok.nl heeft als username serena als ik me niet vergis, ik dacht dat jij dat misschien was. Maar dat ben je niet, omdat je niet wist waar ik het over had
Oh op die manier. Ik heb geen account op fok.nl, ik post onder die van mijn vriend (Viro).quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:45 schreef dockx het volgende:
[..]
iemand van de PR van fok.nl heeft als username serena als ik me niet vergis, ik dacht dat jij dat misschien was. Maar dat ben je niet, omdat je niet wist waar ik het over had
Omdat je het gelijk door moet slikkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:51 schreef Boterhamzakje het volgende:
Waarom wordt zaad zo raar plakkerig/korrelig onder de douche??
Het zit nu nog steeds in mijn buikdonshaar
Soms heb ik geen trek in zaad.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat je het gelijk door moet slikken
ik kan veel vertellen over mijn zaad, maar korrelig? Nee, dat nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:51 schreef Boterhamzakje het volgende:
Waarom wordt zaad zo raar plakkerig/korrelig onder de douche??
Het zit nu nog steeds in mijn buikdonshaar
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:55 schreef dockx het volgende:
[..]
ik kan veel vertellen over mijn zaad, maar korrelig? Nee, dat niet
toe vertel eens over jouw zaad danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:55 schreef dockx het volgende:
[..]
Als het in contact is gekomen met water krijg ik het niet meer uit met armhaar en dergelijke..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:55 schreef dockx het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook van Kiwiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:56 schreef Stokstaart het volgende:
Je kan wel veel aardbeien eten dan schijnt het lekkerder te smaken heb ik van horen zeggen
das met alle fruitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:56 schreef Stokstaart het volgende:
Je kan wel veel aardbeien eten dan schijnt het lekkerder te smaken heb ik van horen zeggen
ik stel voor om dat in een andere situatie te doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toe vertel eens over jouw zaad dan
jij zegt dat je er veel over kan vertellen, doe dan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:57 schreef dockx het volgende:
[..]
ik stel voor om dat in een andere situatie te doen
dat bericht :quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
Voro mn medegangsters uit de hood
Ja knetter. Ik ga slapenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij zegt dat je er veel over kan vertellen, doe dan.
anders moet je dat niet zeggen hoor
lul niet gastquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:59 schreef Stokstaart het volgende:
Knetter stuurt me een DM dat ze dit graag in haar eigen show wil bespreken mensen
als ik ooit een show ga doen.. dan ga jij vertellen over je zaad.. in mijn showquote:
Slaap lekker ouwequote:
deal!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik ooit een show ga doen.. dan ga jij vertellen over je zaad.. in mijn show
quote:
Iets met een kutje dat niet kan zingen en deze bazen.quote:
Je zou ze maar live zienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Iets met een kutje dat niet kan zingen en deze bazen.
valt t opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent hier ook altijd 's nachts he
Hiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent hier ook altijd 's nachts he
sssstquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hi![]()
Je zou er bijna meer achter gaan zoeken he
Nee zo ver dacht ik nog niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hi![]()
Je zou er bijna meer achter gaan zoeken he
niks heur, dikke flauwe kulquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee zo ver dacht ik nog niet.
Wat moet ik er achter zoeken dan?
Niks hoor. Knetter en ik heb een platonische relatie. Zelfs qua muzieksmaakquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee zo ver dacht ik nog niet.
Wat moet ik er achter zoeken dan?
whaha sommige verzoekjes van mij vind je wel mooiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niks hoor. Knetter en ik heb een platonische relatie. Zelfs qua muzieksmaak
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
mooien naar afrika met Knettes sex op de prairie
Soms denken mensen dat je muzieksmaak prima is dan volgt meestal K3 o.i.d.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whaha sommige verzoekjes van mij vind je wel mooi
goede reddingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
Leuk iemand anders post onder mijn naam
ja maar ik ben knetter... ik mag datquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Soms denken mensen dat je muzieksmaak prima is dan volgt meestal K3 o.i.d.
stttt zeg al niks meerquote:
mj is ook goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:27 schreef Stokstaart het volgende:
Nog iemand een suggestie voor een goede plaat anders vraag ik MJ aan
Stranger in Moscow of Thriller?quote:
Weltrustequote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja dit is mijn teken... ik ga dromenland opzoeken![]()
slaap lekker wanneer jullie gaan slapen![]()
ik slaap met de radio aan dus aub geen herrie aanvragen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
* Geeft Knetter een kus voor het slapen gaan*![]()
![]()
Slaap lekker. Pas wel op Draakjenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weltruste
Ik ga ook zo maar eens mijn bed op zoeken.
Wat is er goed aan?quote:
Ik zou best wel weer een keer willen uitslapenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 06:33 schreef Melting het volgende:
Het is lekker weer, het is bijna weekend, en Naat is jarig...... wat wil je nog meer?
Same here. Ben altijd vroeg wakker. Uitslapen is bij mij tot een uur of 9quote:Op vrijdag 25 maart 2011 06:34 schreef Melting het volgende:
Dat gevoel ken ik.... ik ook.![]()
Maar ja..... zelfs in het weekend gaat me dat niet lukken.
Ja stiekem ook wel herkenbaarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 06:36 schreef Melting het volgende:
Grin..... uitslapen tot 9 uur is inderdaad een luxe.![]()
Zaterdag volgooien? Misschien geen slecht idee.
Maar meestal heb ik dan 3 dagen last, en ben ik een uurtje later of zo wakker.
Dat vind ik soms heul geen voordeel hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 06:38 schreef Melting het volgende:
Tja... sommige mensen hebben die gave.![]()
Van de andere kant.... onze dagen duren langer.
Goedemorgen jijquote:
Werk zequote:Op vrijdag 25 maart 2011 06:46 schreef Melting het volgende:
Dus ik wens jullie allemaal vast een prettige dag!![]()
En vooral Huppel!
Goed bezig jij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 06:49 schreef Samzz het volgende:
Hoi Hups
Het was weer vroeg dag vandaag. Straks op kantoor ONZ radio eens testen
Soms moet je je horizon verbreden, hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 06:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig jij.
Ja zeker vroeg. Heb ook raar geslapen. En ik kreeg midden in de nacht een whatsapp die begon met: sorry dat ik je waarschijnlijk wakker maak maar ik moet mijn hersenscheet even kwijt...
True en truequote:Op vrijdag 25 maart 2011 06:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms moet je je horizon verbreden, he
Leuk, die hersenscheten
De laatste dagen is het heel rustigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 06:54 schreef Samzz het volgende:
Toch is dit ook wel een rustig topicOf het ligt gewoon aan de momenten dat ik binnen kom rollen.
Oke.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 06:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De laatste dagen is het heel rustig![]()
Het gaat vaak heel snel als koelkast een show heeft en de nachtshows op vrijdag/zaterdag zijn wel geniaal![]()
Dan gaan de topics ook best snel, dan snap je het topic ook echt alleen maar als je ook luistert
Hou het rooster gewoon in de gaten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 06:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke.Ik ben wel van plan wat vaker te gaan luisteren. De liedjes die gisteren voorbij kwamen kon ik iig goed waarderen, die hoor je op de ether nauwelijks.
viel me opeens ook opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou het rooster gewoon in de gaten.
Als Draakje draait (nu dus) kan je zelf aanvragen.
Verder proberen we zoveel mogelijk het genre erbij te zetten in het rooster.
Uh oh.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:05 schreef trolololo het volgende:
Automaat is kaduuk, tenminste het internet hapert hier tijdelijk heel erg...
Dus de Draak kan doorgetrokken worden denk ik
Ik had nog niet op het rooster gekeken.quote:
Ajacied422
Bericht:
Jwz, pizzalied ftw als Jeroen Verhoeven
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had nog niet op het rooster gekeken.
Dan had koelkast al rekening gehouden met trol zn internetprobs
Ik zal 't straks eens rustig bekijken. Nu geen zin inquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou het rooster gewoon in de gaten.
Als Draakje draait (nu dus) kan je zelf aanvragen.
Verder proberen we zoveel mogelijk het genre erbij te zetten in het rooster.
Maar goed dat ik nu niet kan luisterenquote:
Het is nu ook heel vroegquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal 't straks eens rustig bekijken. Nu geen zin in
Aha.quote:
Superquote:
Whahaha doosje!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Super
Ik was lekker naar buiten aan het kijken toen er een waas voor m'n oog kwam. Ik dacht dat ik scheel werd tot ik zag dat 't een grote, gore vetvlek was. Ik ben maar ergens anders gaan zitten
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Super
Ik was lekker naar buiten aan het kijken toen er een waas voor m'n oog kwam. Ik dacht dat ik scheel werd tot ik zag dat 't een grote, gore vetvlek was. Ik ben maar ergens anders gaan zitten
Dat weet ikquote:
goedemorgenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
goedemorgen lieve piepels
ik heb me een klein beetje verslapen
hoi popje, lekker geslapen?quote:
Mwahquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoi popje, lekker geslapen?
oeh dat klinkt niet zo heel goedquote:
Ook dat nogquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeh dat klinkt niet zo heel goedwerken straks?
na vandaag weekend?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:33 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja ontzettend, mijn werk is tof.
Ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:
Wel bijna vakantie tochquote:
Uhuuhquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
is dat jouw paard in je fotoboek?
oh, 1 week?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:35 schreef Popje-popje het volgende:
Al heb ik volgende week wel vakantie
Het maakte dat ik erover na ging denken of de treinen wel worden schoongemaakt... Als je smetvreet hebt, krijg je een rolberoerte, denk ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen
[..]
Wel bijna vakantie toch
Net als winkelwagentjesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het maakte dat ik erover na ging denken of de treinen wel worden schoongemaakt... Als je smetvreet hebt, krijg je een rolberoerte, denk ik.
Ja maar treinen en bussen zien er ook gewoon echt niet uit vaak.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het maakte dat ik erover na ging denken of de treinen wel worden schoongemaakt... Als je smetvreet hebt, krijg je een rolberoerte, denk ik.
Ik hoorde dat pas bij Radio Veronica. Er is onderzoek geweest in Amerika. Winkelwagentjes zijn het smerigst! Nog smeriger dan een openbaar toilet. Er werden zelfs sporen van menselijke uitwerpselen gevonden op die dingenquote:
Ughquote:
Dit ja, ik had het gelezen ergensquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde dat pas bij Radio Veronica. Er is onderzoek geweest in Amerika. Winkelwagentjes zijn het smerigst! Nog smeriger dan een openbaar toilet. Er werden zelfs sporen van menselijke uitwerpselen gevonden op die dingen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde dat pas bij Radio Veronica. Er is onderzoek geweest in Amerika. Winkelwagentjes zijn het smerigst! Nog smeriger dan een openbaar toilet. Er werden zelfs sporen van menselijke uitwerpselen gevonden op die dingen
Ik hoorde dat toen ik onderweg was naar de supermarkt om boodschappen te doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:39 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dit ja, ik had het gelezen ergens
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde dat toen ik onderweg was naar de supermarkt om boodschappen te doen
Geen ideequote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe zit dat met de mandjes? Ik gebruik nooit wagentjes, maar mandjes zijn verplicht. Al gebruik ik die ook nauwelijks
Ik heb toen echt 5 minuten voor de wagentjes gestaan en staan kijken.quote:
Ik zie het voor mequote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb toen echt 5 minuten voor de wagentjes gestaan en staan kijken.
Ik leek wel een ontsnapte gek ofzo
Ja lach maarquote:
Klinkt alsof dat een heel gezellige dag gaat wordenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja lach maar![]()
Ik heb zin in morgen![]()
Minimeet, mn speakertjes ophalen, pannenkoeken eten![]()
En vooral veel lachen! En dat kan ik wel gebruiken
Ja dat gaat echt super wordenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:44 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Klinkt alsof dat een heel gezellige dag gaat worden![]()
ik heb ook zin in morgenavond, eindelijk weekend
Ja iedereen toch. Het idee dat er mensen zijn die zo smerig zijn. Ik bedoel was even je handen na het poepen, zo moeilijk is dat echt nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:45 schreef Samzz het volgende:
Ik heb helemaal geen smetvrees. Maar van dat soort berichten word ik toch wel misselijk
Ja dit, maar wat denk je van geld, wat voor gore dingen moeten daar wel niet op zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat gaat echt super worden
[..]
Ja iedereen toch. Het idee dat er mensen zijn die zo smerig zijn. Ik bedoel was even je handen na het poepen, zo moeilijk is dat echt niet
Heel veel coke op geldquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:48 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja dit, maar wat denk je van geld, wat voor gore dingen moeten daar wel niet op zitten
Bahquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel veel coke op geld![]()
Was ooit een onderzoek dat op 8 van de 10 dollar biljetten coke zat![]()
Ofzo, was heel veel in ieder geval
9 van de 10 zelfsquote:
quote:AMSTERDAM - Negen van de tien dollarbiljetten bevatten kleine deeltjes cocaïne. Dat hebben Amerikaanse wetenschappers vastgesteld met een omvangrijke studie.
De onderzoekers van de universiteit van Massachusetts testten bankbiljetten in ruim dertig steden in de Verenigde Staten, Canada, Brazilië, China en Japan op cocaïnesporen.
Ze vonden deeltjes van de drug op bijna alle valuta. Maar het aantal vervuilde bankbiljetten was het veruit grootst in de Verenigde Staten en Canada.
Tussen de 85 en 90 procent van het papiergeld in die landen bleek cocaine te bevatten. In Japan en China was het percentage besmette biljetten het laagst: tussen de 12 en 20 procent.
Toename
De onderzoeksresultaten zijn gepubliceerd op een bijeenkomst van de American Chemical Society in Washington.
Twee jaar geleden werd er een vergelijkbaar onderzoek uitgevoerd door de universiteit van Massachusets. Sindsdien is het aantal cocaïnesporen op bankbiljetten met 20 procent toegenomen.
We vinden tot onze verrassing steeds meer cocaïne op banbiljetten, zo verklaarde onderzoeksleider Yuegang Zuo tegen de nieuwssite ScienceDaily. Ik weet niet waarom deze toename is opgetreden, maar het zou te maken kunnen hebben met de economische neergang, die er misschien voor zorgt dat meer gestreste mensen zich tot cocaïne wenden.
Snuiven
De wetenschappers gebruikten bij hun onderzoek echter ook verfijndere technieken zoals Chromatografie-Massaspectrometrie om de drugsdeeltjes op te sporen.
Volgens de onderzoekers kan papiergeld vervuild raken met cocaine als gebruikers de drug door een opgerold bankbiljet opsnuiven. Het witte poeder kan zich daarna mogelijk verder verspreiden in geldautomaten, omdat de biljetten in die apparaten dicht op elkaar zijn gepakt.
Gevaar
De kans dat mensen door het omgaan met bankbiljetten worden blootgesteld aan cocaine is volgens de studie verwaarloosbaar. Meestal zijn de deeltjes van de drug te klein om een gevaar te vormen.
Je kunt niet high worden door aan een bankbiljet te snuiven, tenzij het direct afkomstig is van iemand die het heeft gebruikt om drugs in te nemen, aldus Zuo. Een bankbiljet zal ook de uitkomst van een drugstest niet beïnvloeden.
Ik schrok om 6 uur wakker. Wekker stond op half 7quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waarom ben ik al wakker als ik vrij ben vandaag
Herkenbaarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schrok om 6 uur wakker. Wekker stond op half 7
Huppelmuts
Bericht:
Voor onze tosti queen
Slaap lekkerquote:
Slaap lekker weerquote:
Hopen dat het luktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:12 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm... Op de begane grond op het knopje 'B' in de lift drukken, brengt je niet zo ver.
Computer start op, zo de radio eens aanzetten!
Goedemorgenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:26 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben extreem laat op mn werk en heb extreme hoofdpijn.Tering nek.
quote:
Yeah.quote:
Oh, kan dat jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah.
Doe maar muziekjes aanvragen dan.
Ik blijf het vreemd vinden om mezelf terug te horen
Het is een grove leugen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft Myreala echt met Socios gebatst, of is het een verzinsel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |