dat bericht :quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
Voro mn medegangsters uit de hood
Ja knetter. Ik ga slapenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij zegt dat je er veel over kan vertellen, doe dan.
anders moet je dat niet zeggen hoor
lul niet gastquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:59 schreef Stokstaart het volgende:
Knetter stuurt me een DM dat ze dit graag in haar eigen show wil bespreken mensen
als ik ooit een show ga doen.. dan ga jij vertellen over je zaad.. in mijn showquote:
Slaap lekker ouwequote:
deal!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik ooit een show ga doen.. dan ga jij vertellen over je zaad.. in mijn show
quote:
Iets met een kutje dat niet kan zingen en deze bazen.quote:
Je zou ze maar live zienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Iets met een kutje dat niet kan zingen en deze bazen.
valt t opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent hier ook altijd 's nachts he
Hiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent hier ook altijd 's nachts he
sssstquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hi![]()
Je zou er bijna meer achter gaan zoeken he
Nee zo ver dacht ik nog niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hi![]()
Je zou er bijna meer achter gaan zoeken he
niks heur, dikke flauwe kulquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee zo ver dacht ik nog niet.
Wat moet ik er achter zoeken dan?
Niks hoor. Knetter en ik heb een platonische relatie. Zelfs qua muzieksmaakquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee zo ver dacht ik nog niet.
Wat moet ik er achter zoeken dan?
whaha sommige verzoekjes van mij vind je wel mooiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niks hoor. Knetter en ik heb een platonische relatie. Zelfs qua muzieksmaak
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
mooien naar afrika met Knettes sex op de prairie
Soms denken mensen dat je muzieksmaak prima is dan volgt meestal K3 o.i.d.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whaha sommige verzoekjes van mij vind je wel mooi
goede reddingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
Leuk iemand anders post onder mijn naam
ja maar ik ben knetter... ik mag datquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Soms denken mensen dat je muzieksmaak prima is dan volgt meestal K3 o.i.d.
stttt zeg al niks meerquote:
mj is ook goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:27 schreef Stokstaart het volgende:
Nog iemand een suggestie voor een goede plaat anders vraag ik MJ aan
Stranger in Moscow of Thriller?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |