Je bent een heldquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:28 schreef Viro het volgende:
[..]
volgens mij heb ik het gefixed, was een beetje aan het klooien.![]()
Ik ben zo a-technisch als het maar kan met computers, ik kan alleen maar office & msn gebruiken en internetten. Ben blij dat viro alles doet voor mij.
Ik ga ook slapen, welterusten allemaal![]()
Serena
hoorde jij hem ook al zo duidelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:28 schreef dockx het volgende:
Ik hoorde net duidelijk een jingle over de sitedus waarschijnlijk draakje
jij ook meidquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij HELDTTTTEen helen dikken kusjen voor jou
![]()
slaap lekker meis
dank je welquote:
Ik heb niets gedaan, denk ik, moet puur toeval zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:33 schreef dockx het volgende:
Maar wat heeft zij gedaan zodat VH er echt uit ging?
quote:
okequote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaan, denk ik, moet puur toeval zijn.
ben de vriendin van Viro![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:40 schreef Viro het volgende:
[..]
zo te zien ben jij erg blij om caro emerald te horen
hoi ik ben knetterquote:
Ach kan gebeuren hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:43 schreef ValHallen het volgende:
Mooi, dan kan ik zonder schuldgevoel gaan slapen
slaap lekker, veel plezier in dromenland, wat ik van je gehoord heb was tofquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:43 schreef ValHallen het volgende:
Mooi, dan kan ik zonder schuldgevoel gaan slapen
iemand van de PR van fok.nl heeft als username serena als ik me niet vergis, ik dacht dat jij dat misschien was. Maar dat ben je niet, omdat je niet wist waar ik het over hadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:44 schreef Viro het volgende:
[..]
nu wil ik het ook weten!
wat bedoelde je?
Vast niet deze: Fotoboek van Serenaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:45 schreef dockx het volgende:
[..]
iemand van de PR van fok.nl heeft als username serena als ik me niet vergis, ik dacht dat jij dat misschien was. Maar dat ben je niet, omdat je niet wist waar ik het over had
Oh op die manier. Ik heb geen account op fok.nl, ik post onder die van mijn vriend (Viro).quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:45 schreef dockx het volgende:
[..]
iemand van de PR van fok.nl heeft als username serena als ik me niet vergis, ik dacht dat jij dat misschien was. Maar dat ben je niet, omdat je niet wist waar ik het over had
Omdat je het gelijk door moet slikkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:51 schreef Boterhamzakje het volgende:
Waarom wordt zaad zo raar plakkerig/korrelig onder de douche??
Het zit nu nog steeds in mijn buikdonshaar
Soms heb ik geen trek in zaad.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat je het gelijk door moet slikken
ik kan veel vertellen over mijn zaad, maar korrelig? Nee, dat nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:51 schreef Boterhamzakje het volgende:
Waarom wordt zaad zo raar plakkerig/korrelig onder de douche??
Het zit nu nog steeds in mijn buikdonshaar
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:55 schreef dockx het volgende:
[..]
ik kan veel vertellen over mijn zaad, maar korrelig? Nee, dat niet
toe vertel eens over jouw zaad danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:55 schreef dockx het volgende:
[..]
Als het in contact is gekomen met water krijg ik het niet meer uit met armhaar en dergelijke..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:55 schreef dockx het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook van Kiwiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:56 schreef Stokstaart het volgende:
Je kan wel veel aardbeien eten dan schijnt het lekkerder te smaken heb ik van horen zeggen
das met alle fruitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:56 schreef Stokstaart het volgende:
Je kan wel veel aardbeien eten dan schijnt het lekkerder te smaken heb ik van horen zeggen
ik stel voor om dat in een andere situatie te doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toe vertel eens over jouw zaad dan
jij zegt dat je er veel over kan vertellen, doe dan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:57 schreef dockx het volgende:
[..]
ik stel voor om dat in een andere situatie te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |