1 woord veranderd/tquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:47 schreef naatje_1 het volgende:
dit is niet de TT die je in gedachten had
ja het is hier koudquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vernikkelen? Hier staat het raam ook open maar het is echt heerlijk buiten
idd_____________quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is de beste gemeente om je te laten afkeuren.
Dit topic
Wahahahaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is de beste gemeente om je te laten afkeuren.
Dit topic
oh ik heb hem ook nog gewoon aanquote:
ik weet niet hoe dat werkt, ik ben op de laptop van viro aan het klooien, zag iets staan met Muziek (\\HD4850\Muziek) (M:) in Deze computer. Ik klikte daarop en zie nu een hele waslijst met muziek.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:18 schreef Stokstaart het volgende:
Nou als je in de server kunt komen draai wat voor ons
ik?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie heeft fixen daan? die persoon verdient een heule grote kus![]()
wil je nou gewoon graag een kus of heb jij gefixtquote:
dat eerste..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil je nou gewoon graag een kus of heb jij gefixt
bijmij staat draakje, maar kijk dan op de site.. klopt het liedje met wat er volgens draakje gedraait wordt?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:27 schreef Stokstaart het volgende:
Bij mij staatDJVanHallen in VLC player
volgens mij heb ik het gefixed, was een beetje aan het klooien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie heeft fixen daan? die persoon verdient een heule grote kus![]()
jij HELDTTTTquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:28 schreef Viro het volgende:
[..]
volgens mij heb ik het gefixed, was een beetje aan het klooien.![]()
Ik ben zo a-technisch als het maar kan met computers, ik kan alleen maar office & msn gebruiken en internetten. Ben blij dat viro alles doet voor mij.
Ik ga ook slapen, welterusten allemaal![]()
Serena
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |