Ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:
Wel bijna vakantie tochquote:
Uhuuhquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
is dat jouw paard in je fotoboek?
oh, 1 week?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:35 schreef Popje-popje het volgende:
Al heb ik volgende week wel vakantie
Het maakte dat ik erover na ging denken of de treinen wel worden schoongemaakt... Als je smetvreet hebt, krijg je een rolberoerte, denk ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen
[..]
Wel bijna vakantie toch
Net als winkelwagentjesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het maakte dat ik erover na ging denken of de treinen wel worden schoongemaakt... Als je smetvreet hebt, krijg je een rolberoerte, denk ik.
Ja maar treinen en bussen zien er ook gewoon echt niet uit vaak.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het maakte dat ik erover na ging denken of de treinen wel worden schoongemaakt... Als je smetvreet hebt, krijg je een rolberoerte, denk ik.
Ik hoorde dat pas bij Radio Veronica. Er is onderzoek geweest in Amerika. Winkelwagentjes zijn het smerigst! Nog smeriger dan een openbaar toilet. Er werden zelfs sporen van menselijke uitwerpselen gevonden op die dingenquote:
Ughquote:
Dit ja, ik had het gelezen ergensquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde dat pas bij Radio Veronica. Er is onderzoek geweest in Amerika. Winkelwagentjes zijn het smerigst! Nog smeriger dan een openbaar toilet. Er werden zelfs sporen van menselijke uitwerpselen gevonden op die dingen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde dat pas bij Radio Veronica. Er is onderzoek geweest in Amerika. Winkelwagentjes zijn het smerigst! Nog smeriger dan een openbaar toilet. Er werden zelfs sporen van menselijke uitwerpselen gevonden op die dingen
Ik hoorde dat toen ik onderweg was naar de supermarkt om boodschappen te doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:39 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dit ja, ik had het gelezen ergens
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde dat toen ik onderweg was naar de supermarkt om boodschappen te doen
Geen ideequote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe zit dat met de mandjes? Ik gebruik nooit wagentjes, maar mandjes zijn verplicht. Al gebruik ik die ook nauwelijks
Ik heb toen echt 5 minuten voor de wagentjes gestaan en staan kijken.quote:
Ik zie het voor mequote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb toen echt 5 minuten voor de wagentjes gestaan en staan kijken.
Ik leek wel een ontsnapte gek ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |