Ik hoop voor mevrouw Kuipers dat ze een jurist geraadpleegd heeft ivm geheimhoudingsclausules in haar arbeidscontracten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:24 schreef Disana het volgende:
Een artikel over Nederlandse reality tv n.a.v. van een boek door iemand die in het veld heeft gewerkt:
http://www.volkskrant.nl/(...)e-vrijgezel-in.dhtml
Maar hebben kandidaten niet ook een eigen verantwoordelijkheid? Ze weten inmiddels wel waar ze aan beginnen. Volgens Kuipers zijn er steeds meer voorbeelden van jongeren die bijna professioneel realityster zijn, zoals Barbie uit Oh Oh Cherso en Anna uit Dames in de Dop. 'Ze doen zich dommer voor dan ze zijn en over tien jaar zullen ze nog trots zijn dat ze hebben meegedaan', denkt Kuipers. 'Met hen heb ik geen medelijden.'
Tegenwoordig werkt Kuipers bij Herman's restaurantschool, het reality-programma van Herman den Blijker. 'Minder sensatie, gelukkig.' Reacties van programmamakers op haar boek heeft ze nog niet gekregen. Dat ze niet in hun nopjes zullen zijn, staat vast. 'Het is daardoor spannend voor me. De deur naar reality-tv is nu dicht voor mij, maar dat vind ik niet erg. Ik wil alleen nog maar programma's maken waar ik achter sta.'
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:09 schreef spuitje het volgende:
Die Britt..........zat gisteravond Pownieuws te kijken en daar hadden ze een item over de premiere van de film over Heineken. En wie schreed daar over de rode loper? Britt!
dat was een dubbelgangster. britt kon zelf niet; verplichtingen eldersquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:09 schreef spuitje het volgende:
Die Britt..........zat gisteravond Pownieuws te kijken en daar hadden ze een item over de premiere van de film over Heineken. En wie schreed daar over de rode loper? Britt!
Klopt. Het was hier erg gezellig. Maar hoe kan jij dat nou weer weten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat was een dubbelgangster. britt kon zelf niet; verplichtingen elders
ik naai al jaren haar broer, die lult alles door..quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt. Het was hier erg gezellig. Maar hoe kan jij dat nou weer weten?
En binnenkort nog veel meer foto's van haar overal te koop, en meestal nog dezelfde dag op het internet te vinden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:22 schreef Disana het volgende:
Ze zat op de radio te huilen omdat ze door de uitgelekte naaktfoto's bang is dat ze niet meer in DWDD mag komen.
Tenzij degenen die de foto's graag wilden maken (er geld aan verdienen) haar iets anders wijsgemaakt hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
En binnenkort nog veel meer foto's van haar overal te koop, en meestal nog dezelfde dag op het internet te vinden.
Zelfs Britt moet dat toch hebben geweten voordat ze er aan begon.
Naakt laten fotograferen voor de Playboy, en dan is het niet wat ze dacht, wat het zou worden?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Tenzij degenen die de foto's graag wilden maken (er geld aan verdienen) haar iets anders wijsgemaakt hebben.
Ja natuurlijk wist ze dat, maar ik geloof wel dat ze de consequenties niet goed heeft overzien.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Naakt laten fotograferen voor de Playboy, en dan is het niet wat ze dacht, wat het zou worden?
Het klinkt meer als , dat ze spijt heeft daaraan te hebben meegewerkt, maar ze wist waar ze mee bezig was.
Commentaar van schreeuwapen,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind haar leuk.
De foto's even bekeken en ze ziet er prima uit wmb. Al dat commentaar op geenstijl.
Leuk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:43 schreef Elske6 het volgende:
Britt is bezig met de opnamens voor EMIDJ deel 2 in Peru !!!!!!
nepal toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:43 schreef Elske6 het volgende:
Britt is bezig met de opnamens voor EMIDJ deel 2 in Peru !!!!!!
Bronquote:Britt Dekker gepersifleerd én echt in De TV Kantine
Britt Dekker maakt dit seizoen dubbel haar opwachting in De TV Kantine. Niet alleen kruipt Carlo Boszhard in de huid van de Playboy-bunny, ook maakt Dekker zelf haar opwachting met een gastrol. Dat heeft RTL vrijdag laten weten. Dekker is een van de vele bekende Nederlanders die komend seizoen een gastrol spelen in De TV Kantine. Zo komen ook Eddy Zoëy, Frans Molenaar, Nelleke van der Krogt, Rob Geus en Robert ‘Sterretje’ Minderhoud op bezoek in de studio.
Het nieuwe seizoen van De TV Kantine, dat op 2 december van start gaat, onderscheidt zich van de voorgaande seizoenen door met een vast aantal stamgasten te werken. “Was het eerder een komen en gaan van verschillende sterren, dit seizoen heeft een vaste club de tafels geclaimd in het persiflageprogramma“, legt een woordvoerder uit.
Vertrouwde gezichten zoals Maik de Boer, René van der Gijp en Kim Holland, die als vanouds achter de kassa zit, keren terug. Daarnaast zijn er nieuwkomers als Angela Groothuizen, Roel van Velzen, Britt en Ymke, Patty Brard, Patricia Paay en Bert van der Veer en Judith Osborn.
De eerste aflevering van het nieuwe seizoen start volgende week met een persiflage op het nummer ‘One Thousand Voices’. “De hele kantine doet mee, maar dan wel met een compleet andere tekst.”
Ik zag hem netquote:
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Dat filmpje ken ik al een half jaar ofzo.
quote:Britt dacht vier maanden na over vervolg Echte Meisjes
Geplaatst op donderdag 15 maart 2012 om 17:03
Britt Dekker heeft maanden getwijfeld over haar deelname aan Echte Meisjes Op Zoek Naar Zichzelf, het vervolg op het door haar gewonnen realityprogramma Echte Meisjes in de Jungle. Dat vertelt de realityster in Veronica Magazine. Dekker wist niet goed of ze wel mee wilde doen. “Ik heb er heel lang over na moeten denken, wel vier maanden. In deel één waren die meisjes helemaal niet aardig tegen mij. Ik dacht: straks is dat weer zo. Dus ik vroeg me af of ik wel mee wilde doen“, vertelt ze.
Ze vond de junglemeisjes maar naar. “Die meisjes werden snel vriendinnen, omdat ze dachten dat dat handig was voor het spel. Ik was altijd alleen, want ik kan niet bevriend raken met iemand die ik niet aardig vind.”
Toch ging ze overstag. “Als een voetbalteam het EK wint, wil dat volgend jaar weer meedoen, zodat het nog een keer kan winnen. Dus ik dacht: ik doe het gewoon. En dit keer was het gelukkig veel leuker.”
Echte Meisjes Op Zoek Naar Zichzelf volgt een aantal meiden uit realityprogramma’s van RTL 5 op een spirituele reis in Nepal. Het programma begint om 20.30 uur op RTL 5.
twitter:Brittjje twitterde op zondag 18-03-2012 om 02:22:16Drama tijdens opnames.. Hotel overstroomt, paspoorten mee, nu boven op een berg.. Koffers kwijt... #wereldreis #ikvindditENG
!!!! reageer retweet
twitter:Brittjje twitterde op zondag 18-03-2012 om 02:24:09Ik weet dat ik niet mag twitteren, maar dit is echt niet leuk zelfs de hele crew die over de hele wereld is geweest zijn echt in de stres!!! reageer retweet
twitter:Brittjje twitterde op zondag 18-03-2012 om 02:30:34Dit was 2uur geleden water stijgt gewoon 30CM per minuut, gelukkig heb ik nog TiKTaK tegen de honger http://t.co/BBmEjG5t reageer retweet
twitter:Brittjje twitterde op zondag 18-03-2012 om 02:35:04Nu zijn ook nog alle lichten uitgevallen door de bliksem, ben zo blij dat we met zo 'n lieve film crew zijn... Hoop dat dit snel voorbij is. reageer retweet
dat doen alle fotomodellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |