Jammer dat 't met Ymke is. Ik vond Ymke in 't begin erg grappig en fascinerend, maar ze werd hoe langer hoe aanweziger en irritanter...quote:Ik had vandaag opnames voor de zomer van britt en ymke
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:54 schreef spapaars het volgende:
Zoon van Jan Heemskerk (Playboy) verteld dat hij semi erotische verhalen schrijft
Dan komt Britt met een vraag.
[ afbeelding ]
Dunno, en ik ben ook geen "fan" maar ik zag haar gisteravond in DWDD en ik heb ervan genoten.quote:
Dat was briljant.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Dunno, en ik ben ook geen "fan" maar ik zag haar gisteravond in DWDD en ik heb ervan genoten.
Alleen jammer van die kleffe Matthijs die zo onbeholpen deed.
Geweldige reply: "O! Gefeliciteerd hè!"
Alsje.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:23 schreef spuitje het volgende:
Nog niet kunnen vinden maar hoop dat er een joe tjoepje van komt. Heb het dus gemist.
Ik ookquote:
Het Nederlands van deze huer is beter dan dat van jou.quote:
moet ook wel als sij op te telefiesie wil.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het Nederlands van deze huer is beter dan dat van jou.
Net als Vincent Bijlo zie ik het verband niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
moet ook wel als sij op te telefiesie wil.
als jeop de nederlanse telefiesie wilt dan moet jewel nederlanskunnen spreken!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net als Vincent Bijlo zie ik het verband niet.
quote:michella29 Michella
En ja ik heb dingen gezeg over jouw! Maar nooit bedreig. en je roept het al maanden dat ik je heel lang bedreig je bent ziek in je hoofd
16 minutes ago Favorite Retweet Reply »
michella29 Michella
Wat een vieze schijnheil tis jammer dat je daar niet heen kan bellen! O wat kan zij liegen. En britt ik heb toch met je willen praten
Het gaat maar door.quote:En ben gewoon verder gegaan ma als er ergs iets staat over een hamer dan ben ik boos ik wil gewoon dat zij is goed wakker word geschut!
15 minutes ago Favorite Retweet Reply »
michella29 Michella
Zo bleef zij maar herhallen dat ik haar bedreigde en als ik ergens kwam waar zij was zij niet wilde komen dus heb ik het gelaten.
Ik boos op haar was contact gezocht met haar om te vragen waarom ze zulke dingen zei over via talpha maar britt stond daar niet voor open
16 minutes ago Favorite Retweet Reply »
michella29 Michella
Doordat britt overal wilde verhallen ging vertellen dat ik haar bedreigde ben ik gaan tweete over haar ma nooit bedreig. Ook heb ik voordat
17 minutes ago Favorite Retweet Reply » michella29 Michella
Ik zal eens duidelijk zijn tv is knip en plak werk! Britt en ik hebbe geen ruzie gehad ik de jungle. En heb haar al helemaal niet bedreigt.
Fakking vet! Ik hauw wel van een feessie!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:08 schreef spapaars het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk (DWDD) kreeg deze foto van Britt.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Fakking vet! Ik hauw wel van een feessie!
Gohquote:Reality tv is helemaal nep
Dinsdag 18 okt 2011 11:00
Reality TV is helemaal niet echt: alles wordt van te voren bedacht, zegt journaliste Barbara Kuipers in het boek 'Niet te filmen'. Vindt je dat wel okee, of vergalt het je kijkplezier?
Barbara Kuipers geeft in haar boek een aantal voorbeelden van hoe nep de reality TV soms is. Deelnemers worden drank gegeven om ze vrijer te maken, er soms worden leugens verteld om reacties uit te lokken. Bijvoorbeeld dat je vriend vreemdgaat op het andere eiland, terwijl dat niet zo is.
Kan je niet tegen drank, dan krijg je juist drank
Volgens Kuipers weten de kandidaten weten niet dat er een script bestaat. Zonder script werken gaat niet, want de zender die het programma uitzendt wil wel weten wat ze kunnen verwachten, wat er wanneer gaat gebeuren en hoe het er precies uit gaat zien. Vooraf wordt daarom over alles nagedacht. Persoon X kan niet tegen drank, persoon X krijgt dáárom drank.
'Ik haat jullie allemaal'
Michella Koxs deed mee aan 'Echte meisjes in de jungle'. Vanavond in Editie NL vertelt ze over haar ervaringen in dat programma. Ze vertelt onder meer dat ze met de kennis van nu niet opnieuw mee zou doen. Ze zegt ook dat een uitbarsting van haar in het programma, waarin ze roept: 'Ik wil hier niet blijven. Ik haat jullie allemaal', uit de context is gehaald. Zo leek het dat ze het tegen de andere deelnemers had, maar dat was niet zo.
Maar is het erg?
Voor de deelnemers is het dus niet altijd leuk het eindresultaat terug te zien. Maar is het voor jou als kijker erg dat er met beelden gespeeld wordt om er een leuk programma van te maken? Ga je er niet vanuit dat het meeste op tv niet echt is, ook al is het een reality-programma? We zijn benieuwd naar je mening! Stem mee en laat je reactie achter op Facebook.
quote:Vanavond op editie nl! Hoe nep is tv hoe werkt realitie! Mijn mening en zoals altijd heb ik weer eens geen blad voor mij mond.
Oehoeeee spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |