Bedankt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:03 schreef Crazy Harry het volgende:
Reactie van een van de ontvangers van de thee-eend:
Geen probleem met schoonmaken.
Wanneer je er thee mee zet, zal de eend dreigen om te vallen, naar gelang hij langer in het water zwemt zuigt hij zichzelf vol en blijft stabieler drijven.
Ik heb ze gevonden bij een Nederlandse webwinkel voor 6,95 per stukquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:12 schreef maen het volgende:
ik heb mijn zusje er eentje gegeven, echt heel leuk! en sowieso staat ie ook leuk op de kast
jammer dat ik er niet ook eentje voor mezelf heb gekocht
je kunt ze niet naar België laten opsturen? Of heb je bekenden in NL die het eventueel zouden kunnen doorsturen? Moet toch wel iets mogelijk zijn...quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:08 schreef dentrommel het volgende:
Spijtig dat ik ze in België nergens vind want lijkt me wel iets leuk. Hier vind je enkel de klassieke theeklem of thee ei en daar durven ze dan al evenveel voor vragen.
nice! Het is dat ik nog zoveel zakjes thee heb en dus geen losse thee wil kopen, dan heb ik zoiets ook niet. Nodig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:53 schreef Thorical het volgende:
Ik hier een stelletje van besteld.
[ afbeelding ]
En dat bevalt wel.
die heb ik ook, bevallen me prima iddquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:53 schreef Thorical het volgende:
[ afbeelding ]
En dat bevalt wel.
Die prijs hebben wij ook in een 'real-life' winkel betaaldquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:27 schreef maen het volgende:
ik denk dat ik m daar ook vandaan heb, dat ik heb ik inderdaad ook betaald
Oeh! Die Darjeeling heb je wel lekker vroeg dan, als het oogst 2011 is tenminste.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:00 schreef Steven184 het volgende:
Vandaag weer wat moois binnengekregen:"Darjeeling First Flush, Rooibos en Hou Kui.
Ik zou ook zoiets moeten hebben, want heb de laatste tijd veel losse thee die ik nog moet proberen..quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:53 schreef Thorical het volgende:
[ afbeelding ]
En dat bevalt wel.
Ik vind van wel, ze kosten bijna niets, ze koelen de thee niet af als een theelepel en zijn groot genoeg om de thee te laten uitzetten en voldoende voor een beker.quote:Op zondag 3 april 2011 12:20 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik zou ook zoiets moeten hebben, want heb de laatste tijd veel losse thee die ik nog moet proberen..
Is het wel een aanrader?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:16 schreef kieskleurig het volgende:
Mijn eendjes zijn gearriveerd en ze zijn ontzettend leuk![]()
Vanochtend voor het werk nog snel even de theewinkel bezocht, Japanse kers en kokos/ananas meegenomen
Ik heb japanse kers van simon levelt, echt heerlijke thee! (ruikt wel erg zoet)quote:Op woensdag 27 april 2011 09:01 schreef dentrommel het volgende:
Die kokos valt me altijd wat tegen in thee.
Hoe was de Japanse kers?
[..]
En smaakte het?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:43 schreef tissues4myissues het volgende:
Gisteren zelf munt- en gemberthee gemaakt.
Het was heerlijk! Probeer het een keer zelf uit, zou ik zeggen. (En gemberthee is ook nog 'ns gezond)quote:
Muntthee kan ik me nog wel iets bij voorstellen (muntbladeren in hete thee) maar hoe heb je de gember thee gemaakt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:53 schreef tissues4myissues het volgende:
[..]
Het was heerlijk! Probeer het een keer zelf uit, zou ik zeggen. (En gemberthee is ook nog 'ns gezond)
De "schil" van de gemberwortel eraf gehaald, daarna met aardappelschiller paar plakjes eraf geraspt en in heet water gedaan. Je kan ook hele kleine stukjes raspen of een blok geraspt gemberwortel erin doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Muntthee kan ik me nog wel iets bij voorstellen (muntbladeren in hete thee) maar hoe heb je de gember thee gemaakt?
Ik bestel meestal op www.theecultuur.nlquote:Op maandag 7 november 2011 20:18 schreef Mirjam het volgende:
wat is een toffe webshop om thee te kopen?
Ik ben echt blij dat het waarschijnlijk onbetaalbare thee wordt, mijn nieuwsgierigheid kennende had ik het anders nog uit willen proberen ook.quote:Op maandag 14 november 2011 15:40 schreef Thorical het volgende:
Ik kan dit artikeltje jullie niet onthouden.
http://www.parool.nl/paro(...)-van-pandapoep.dhtml
Ook lekker: gember honing citroen thee! Werkt goed bij verkoudheid ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:04 schreef tissues4myissues het volgende:
[..]
De "schil" van de gemberwortel eraf gehaald, daarna met aardappelschiller paar plakjes eraf geraspt en in heet water gedaan. Je kan ook hele kleine stukjes raspen of een blok geraspt gemberwortel erin doen.
Blond heeft grote, maar ik gok dat je dat wel wistquote:Op maandag 7 november 2011 20:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ben op zoek naar grote mokken/theekoppen maar kan geen leuke vinden..
Heeft de tuinen het niet?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:26 schreef Biekuh het volgende:
Beste fok!ers, waar vind ik de thee Morning Thunder van Celestial Seasonings? Ik ben er al een tijd naar op zoek, zonder resultaat.De Albert Heijn verkocht ze naar verluidt, maar nu niet meer.
Die vind ik ook erg lekker! Heb ook altijd het idee dat ik door zulke theetjes een mooiere huid krijg maar dat zal wel tussen mijn oren zittenquote:Op woensdag 16 november 2011 15:24 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oh en mijn favoriet: Detox van Yogi
http://www.iherb.com/Cele(...)4-oz-40-g/10508?at=0quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:26 schreef Biekuh het volgende:
Beste fok!ers, waar vind ik de thee Morning Thunder van Celestial Seasonings? Ik ben er al een tijd naar op zoek, zonder resultaat.De Albert Heijn verkocht ze naar verluidt, maar nu niet meer.
Heb ik gedaan. Is alleen van toepassing wanneer je in Canada of de VS woont.quote:Op zondag 4 december 2011 10:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Anders moet je kijken of je m online kunt bestellen:
http://celestialseasoning(...)uct/?id=5134&cid=359
Bedankt! Je bent geweldig!quote:Op zondag 4 december 2011 11:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
http://www.iherb.com/Cele(...)4-oz-40-g/10508?at=0
Je hebt een creditcard nodig om te bestellen. Met code NEH288 krijg je $5 korting op je eerste bestelling. Ik bestel er altijd mijn Yogi teas.
Bij iedere bestelling kun je 1 product gratis meebestellen uit deze categorie: http://www.iherb.com/Free-Samples
Hmm klinkt lekker!quote:Op woensdag 7 december 2011 13:31 schreef kieskleurig het volgende:
Vandaag dropthee binnen gekregen van teabar, erg lekker, maar de dropsmaak had iets sterker gemogen.
Deze thee ruikt ook echt heerlijkquote:Op woensdag 7 december 2011 22:41 schreef Miendientje het volgende:
Ik had een dropplant in mijn tuin maar die is dood gegaan. Als je daar thee van zette was het ook meer de geur die aan drop deed denken dan de smaak. Maar eigenlijk vond ik dat lekker, gewoon lekker snuffelen aan de thee.
Is het ookquote:
En dat heb ik met de Smooth Chai van Pickwick. Had iets sterkers gemogen maar ach..quote:Op donderdag 8 december 2011 11:33 schreef Trusten het volgende:
Ik wil niet vloeken in de kerk maar ik vind die nieuwe Caramelized Pear van Pickwick erg lekker
Ziet er lekker uit, morgen eens kijken in de biologische supermarktquote:
Ik vind zelf die van Celestial ook erg lekker, vooral met opgeschuimde melkquote:Op zondag 11 december 2011 00:32 schreef TandooriChicken het volgende:
[..]
En dat heb ik met de Smooth Chai van Pickwick. Had iets sterkers gemogen maar ach..
Iemand nog tips voor lekkere soorten Chai?
Het leuke is als je de ingredienten lijsten naast elkaar legt, er weinig verschil in zit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:30 schreef 1lluminati het volgende:
Gisteren de herbal tea sampler gekocht van Celestial Seasonings en god wat zijn al die smaken lekker. Geen vieze Pickwick meuk, maar goede thee met precies de smaak die op de verpakking staat aangegeven. Normaal drink ik alleen losse thee, omdat ik een keer ben afgeknapt van dat gruis, maar dit is heerlijk.
Peppermint is 100% pure pepermunt en smaakt heel authentiek, zoals je zou verwachten. Honey Vanilla Chamomille is een lekkere avondthee en ik heb net de Lemon Zinger geprobeerd. Frisse citroensmaak met zoete hibiscus.
Sorry voor mijn overdreven 'review', maar ik ben gewoon enthousiast.
[ afbeelding ]
Klopt ja, viel mij ook op. Echter, ik denk dat het verschil procentueel is. Peppermint heeft bijvoorbeeld 100% peppermint (joh), en kamille heeft ook mint, maar dan in mindere mate dan de kamille die in zo'n zakje zit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:01 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Het leuke is als je de ingredienten lijsten naast elkaar legt, er weinig verschil in zit.
Ja, ik vind dat ook smerig.quote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef Curiosity het volgende:
Ik had ook een doosje fruit tea sampler van Celestial, man wat is dat smerig, 5 fruit smaken en alle 5 de soorten hebben dat de hibiscus er boven uit komt, wat een smerige zurige smaak is dat.
Bedanktquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
https://www.pickwick.nl/Proefpakket.aspx
Oooh die had ik eerder moeten zien, dat had me drie euro kunnen besparen (had ze allemaal gekocht bij de introductie)... vind ze niet echt lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
https://www.pickwick.nl/Proefpakket.aspx
Ik kan het inmiddels ook wel waarderen jaquote:
Ik vraag het me ook af. heb wel eens dure groene thee gehad in een goed restaurant en ik moet zeggen dat het errug lekker was. net als heel goede koffie is het wel bijzonder.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:45 schreef Nightanimal het volgende:
Kwam laatst deze site tegen
Longjin Dragon Well Green Tea 25 euro voor 12.5 gram....![]()
Dan ga je je toch afvragen hoe dat zal smaken
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:30 schreef 1lluminati het volgende:
Gisteren de herbal tea sampler gekocht van Celestial Seasonings en god wat zijn al die smaken lekker. Geen vieze Pickwick meuk, maar goede thee met precies de smaak die op de verpakking staat aangegeven. Normaal drink ik alleen losse thee, omdat ik een keer ben afgeknapt van dat gruis, maar dit is heerlijk.
Peppermint is 100% pure pepermunt en smaakt heel authentiek, zoals je zou verwachten. Honey Vanilla Chamomille is een lekkere avondthee en ik heb net de Lemon Zinger geprobeerd. Frisse citroensmaak met zoete hibiscus.
Sorry voor mijn overdreven 'review', maar ik ben gewoon enthousiast.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 januari 2012 13:58 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!![]()
Lemon Zinger is één van m'n favorieten, en eigenlijk vind ik bijna alles van dit merk erg lekker.
(Jaren geleden hadden ze ook English Toffee, Cola Tea en Caramel-Vanille, maar die soorten heb ik daarna helaas nooit meer gezien.)
Ik haal hem altijd bij de Gezond & Wel winkel (reformhuis), evenals de Yogi theesoorten (o.a. jasmijn).
Over pickwick, die vind ik minder dan de lipton thee.quote:Op maandag 4 april 2011 08:08 schreef dentrommel het volgende:
In het weekend drink ik enkel losse thee (momenteel ceylon extra cecilyan mmm) maar 's ochtends is dit qua tijd niet haalbaar dus 's ochtends is het een theezakje. Ik ben verschillende merken aan het proberen. Iemand ervaringen met onderstaande merken en de verschillen er tussen? Buiten de lipton zijn de andere merken hier hoofdzakelijk per 100 te verkrijgen dus ineens een grote doos die mogelijk kan tegenvallen.
lipton yellow label : meest te verkrijgen in belgie maar vind ik niet zo lekker. Ofwel smaakt de thee waterachtig, ofwel laat je hem wat langer trekken en wordt hij bitter.
pickwick english blend : nog niet geprobeerd. Is er verschil met de lipton?
typhoo : lekkerder dan lipton, iets straffer maar nog niet meteen een topper
melrose's : engels merk, nog niet geprobeerd
pg tips : engels merk, nog niet geprobeerd. Is ook van unilever dus vraag ik me af of deze niet hetzelfde als lipton is vermits ze hun eigen plantages hebben?
yorkshire tea : nog niet geprobeerd maar zou volgens Engelse/Amerikaanse reviews lekker zijn
twinings english breakfast : lekkerder dan lipton
dilmah premium ceylon: nog niet geprobeerd, is dacht ik ook niet in belgie te krijgen maar klinkt al lekker als je de promo-talk op hun site leest ;-)
aldi westminster : nog niet geprobeerd
Huh,ik snap het probleem niet zo. Losse thee zetten is toch echt maar 10 sec extra werk.quote:Op maandag 4 april 2011 08:08 schreef dentrommel het volgende:
In het weekend drink ik enkel losse thee (momenteel ceylon extra cecilyan mmm) maar 's ochtends is dit qua tijd niet haalbaar dus 's ochtends is het een theezakje. Ik ben verschillende merken aan het proberen. Iemand ervaringen met onderstaande merken en de verschillen er tussen? Buiten de lipton zijn de andere merken hier hoofdzakelijk per 100 te verkrijgen dus ineens een grote doos die mogelijk kan tegenvallen.
lipton yellow label : meest te verkrijgen in belgie maar vind ik niet zo lekker. Ofwel smaakt de thee waterachtig, ofwel laat je hem wat langer trekken en wordt hij bitter.
pickwick english blend : nog niet geprobeerd. Is er verschil met de lipton?
typhoo : lekkerder dan lipton, iets straffer maar nog niet meteen een topper
melrose's : engels merk, nog niet geprobeerd
pg tips : engels merk, nog niet geprobeerd. Is ook van unilever dus vraag ik me af of deze niet hetzelfde als lipton is vermits ze hun eigen plantages hebben?
yorkshire tea : nog niet geprobeerd maar zou volgens Engelse/Amerikaanse reviews lekker zijn
twinings english breakfast : lekkerder dan lipton
dilmah premium ceylon: nog niet geprobeerd, is dacht ik ook niet in belgie te krijgen maar klinkt al lekker als je de promo-talk op hun site leest ;-)
aldi westminster : nog niet geprobeerd
Die vind ik lekker!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:21 schreef Maria2.0 het volgende:
Wij bestellen vaker wat op iHerb maar nooit stilgestaan bij de thee.
Wie heeft er aanraders? Ik hou erg van fruit (mango, bosvruchten, perzik) en bloementhee (roos, jasmijn).
Heb nu van AH de Jasmijn/aardbei gekocht, het zal mij benieuwen.
Precies! Ik snap echt niet hoe het kan.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:46 schreef Mirjam het volgende:
ik vind pickwick nooit te hachelen, dus da's wel grappig inderdaad
Probeer een wat meer rokerige thee. Keemun Congou is bijvoorbeeld een goede stap. Je kan natuurlijk ook gelijk over gaan op de lapsang souchong, maar ik vind dat altijd te sterk smaken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:03 schreef jerney het volgende:
Elke keer als ik thee probeer, ben ik weer zo teleurgesteld.Dan ruikt het heel lekker, maar als je een slokje neemt, verschilt het amper van heet water.
maar ik wil ook graag eens wat warms drinken op m'n werk en koffie is de as van het kwaad.
Dus weet iemand misschien wat theesoorten die wat smaakvoller zijn? Of heb ik gewoon ontealistische verwachtingen van dat spul?
De losse thee is een stuk beter dan de zakjes.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:46 schreef Mirjam het volgende:
ik vind pickwick nooit te hachelen, dus da's wel grappig inderdaad
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb een blikje losse lady grey van Twinings, heerlijk, met citrusstukjes, bergamotte en korenbloemen.
In het verleden dronken wij ook vaak Orange Peko van Pickwick en zolang je niet veel beter weet dan was dat best te drinken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik schaam me een beetje om dit te zeggen als rechtaarde theesnob maar de Earl Grey losse thee van de Pickwick (alleen verkrijgbaar bij AH) is eigenlijk best lekker. Als ik heel eerlijk ben is het een van de lekkerste Earl Greys die ik tot nu toe geproefd heb.![]()
Pickwick...
Pickwick!
volgens mij de xenosquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:32 schreef THEFXR het volgende:
Weet iemand waar ik dit merk nog kan kopen?
ik vind de fransisco fruits heerlijk, heb ze een keer bij het kruidvat gekocht,maar dat was een eenmalige actie.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:43 schreef dud0r het volgende:
Bel het bedrijf dat de distributie doet![]()
Tel: + 31 183 - 407490
Verder kwam mijn google zoektocht namelijk niet.
contact gehad, is niet meer leverbaarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:43 schreef dud0r het volgende:
Bel het bedrijf dat de distributie doet![]()
Tel: + 31 183 - 407490
Verder kwam mijn google zoektocht namelijk niet.
Xenosquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:32 schreef THEFXR het volgende:
ik vind de fransisco fruits heerlijk, heb ze een keer bij het kruidvat gekocht,maar dat was een eenmalige actie.
[ afbeelding ]
Wat is daar Marokkaans aan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:01 schreef Mechant het volgende:
De lekkerste thee is Marokkaanse verse mint thee. Goddelijk.
Allerlei smaken als in, bosvruchten, aardbei, etc ?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:36 schreef Bakkerd het volgende:
ik heb als cadeautje voor een theeliefhebber allemaal smaken losse zwarte thee gehaald bij Simon Lévelt. En ook theeparels, strak opgerolde theebladeren. Ik ben benieuwd of hij echt verschil proeft en of de thee van betere kwaliteit is!
Bah deze zit vol chemische smaakstoffenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:32 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
die thee is heerlijk, en smaakte totaal niet chemischquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:30 schreef quirina het volgende:
[..]
Bah deze zit vol chemische smaakstoffen
Zoals alle thee bij xenos
Deze is heerlijk
http://www.yogiproducts.c(...)en-tea-lemon-ginger/
je hebt het nog niet eens geproeftquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:48 schreef quirina het volgende:
Ik hoef geen xenosthee. Bah!
Goedkope chemische meuk.
Als je op die website had gekeken zag je dat ze geen kunstmatige smaakstoffen gebruikenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:48 schreef quirina het volgende:
Ik hoef geen xenosthee. Bah!
Goedkope chemische meuk.
Nee, als in één die gerookt is boven dat en dat hout, één bijzonder geschikt voor ontbijt, etc. Hij houdt niet van "smaakjesthee".quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Allerlei smaken als in, bosvruchten, aardbei, etc ?
Yogi teaquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:15 schreef quirina het volgende:
Als je verkouden bent:
Yogi tea breathe deep is errrug goed!
Dat is zo lekker hèquote:
ken de thee niet. De webshop zelf wel, imo een van de beste chinese webshops die er is. Is mijn vaste webshop, komt altijd aan en goede Klantenservicequote:Op woensdag 20 november 2013 08:06 schreef Thorical het volgende:
Wie heeft er ervaring met pu-erh thee van Bic.
Buy in coins een Chinese webshop?
Het is een makkelijke smaakmaker hè?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Jammer dat veel kruidenthee melanges tegenwoordig overal zoethout in gooien. Teveel zoethout is zo slecht voor je bloeddruk en ik als fanatiek theedrinker mijd daarom altijd zoethout.
Maar dat wil dan niet zeggen dat het er perse in moet.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:41 schreef essnhills het volgende:
Het is een makkelijke smaakmaker hè?
Dat zeg ik ook niet, ik vermoed alleen dat dat de reden is waarom het tegenwoordig praktisch overal in zitquote:Op woensdag 18 december 2013 09:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar dat wil dan niet zeggen dat het er perse in moet.
er zijn wel mixjes met anijs.quote:Op maandag 5 januari 2015 02:12 schreef Guanabana het volgende:
even een heel erge kick!![]()
Maar ik had een vraag aan alle theeleuten. Ik ben dol op de smaak van anijs, en anijsthee lijkt me echt heel lekker. Voor zover ik weet is dat nauwelijks ergens te koop (?).
Nu had ik laatst anijszaadjes gekocht, met het idee om daar dan thee van te maken. Kan dat? Door ze in een thee-ei te doen? Of krijg je dan teveel een 'heet water met anijssmaak'-effect?
Ja, dat kan, doe er venkelzaad bij, heeft ook een anijssmaakquote:Op maandag 5 januari 2015 02:12 schreef Guanabana het volgende:
even een heel erge kick!![]()
Maar ik had een vraag aan alle theeleuten. Ik ben dol op de smaak van anijs, en anijsthee lijkt me echt heel lekker. Voor zover ik weet is dat nauwelijks ergens te koop (?).
Nu had ik laatst anijszaadjes gekocht, met het idee om daar dan thee van te maken. Kan dat? Door ze in een thee-ei te doen? Of krijg je dan teveel een 'heet water met anijssmaak'-effect?
Dan mag je wel inslaan, ze hebben hem vernieuwd, en die is een stuk heftiger van smaak, ik vind 'm veel minder lekker dan de oude.quote:Op zondag 4 december 2016 15:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Net deze gekocht... vind het erg lekker!
[ afbeelding ]
dat is toch visquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:49 schreef Hydrogeny het volgende:
Rooibos, artisjok, gember, munt en groene thee! Laatste 4 zijn heerlijk te combineren mits vers!
waar haal jij je thee dan?quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:46 schreef Dries4Ever het volgende:
Witte thee
Maar niet die uit de supermarkt, dat is geen witte thee
Heeft er ook één Voedingsdienst van waarde gezienquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:46 schreef Dries4Ever het volgende:
Witte thee
En zwart? #BLMquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:46 schreef Dries4Ever het volgende:
Witte thee
Witte theequote:Op vrijdag 13 november 2020 20:46 schreef Dries4Ever het volgende:
Witte thee
Zo ben ik ook begonnen, zoethout is inderdaad ook mijn favoriet. Maar Rooibos staat bij mij dan wel weer op een tweede plek. Denk dat je het toch allemaal zelf een beetje moet gaan proberen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:44 schreef jameshond7 het volgende:
Welke thee drinken jullie? Ik dronk nooit thee, meestal koffie, maar nu ik veel thuis zit en met koffie wou minderen ben ik toch aan de thee gegaan. Mijn favoriet is zoethout op dit moment. Welke thee soorten zijn aanrades?
De enige waar ik echt geen fan van ben is op dit moment rooibos.
Ik zou je aanraden om op zijn minst 1 keer een echt goede losse thee te proberen, er gaan werelden voor je open.quote:Op zondag 15 november 2020 10:11 schreef Sicstus het volgende:
Ik ben maar een simpele ziel, ik geef de voorkeur aan Pickwick Dutch blend
Exact vier jaar geleden dat we in Sri Lanka rondliepen door de theeplantages.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben nu in de theegebieden van Sri Lanka. Morgen (vandaag hier) naar een theefabriek/-plantage.
Kom minimaal met een kilo aan losse thee naar huis..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |