abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105153404
Yogi tea is erg lekker.
Vooral de licorice egyptian spice en de versie met mint.
De thee is van zichzelf zoet. Sommige mensen kunnen het te zoet vinden als ze gewend zijn geen suiker of honing te gebruiken.
Ik heb nog niet veel van de andere yogi teas geprobeerd. Choco sprak me niet aan, Sweet chai was wel weer lekker en de rest heb ik nog niet geprobeerd.
pi_105153994
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:26 schreef Biekuh het volgende:
Beste fok!ers, waar vind ik de thee Morning Thunder van Celestial Seasonings? Ik ben er al een tijd naar op zoek, zonder resultaat. :N De Albert Heijn verkocht ze naar verluidt, maar nu niet meer.
Heeft de tuinen het niet?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_105154024
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:24 schreef Nallie het volgende:

[..]

Oh en mijn favoriet: Detox van Yogi
Die vind ik ook erg lekker! Heb ook altijd het idee dat ik door zulke theetjes een mooiere huid krijg maar dat zal wel tussen mijn oren zitten :D
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_105155948
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 00:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Heeft de tuinen het niet?
Nee. :N Morgen (vandaag) check ik Simon Levelt.
pi_105159045
Anders moet je kijken of je m online kunt bestellen:

http://celestialseasoning(...)uct/?id=5134&cid=359
pi_105160045
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:26 schreef Biekuh het volgende:
Beste fok!ers, waar vind ik de thee Morning Thunder van Celestial Seasonings? Ik ben er al een tijd naar op zoek, zonder resultaat. :N De Albert Heijn verkocht ze naar verluidt, maar nu niet meer.
http://www.iherb.com/Cele(...)4-oz-40-g/10508?at=0

Je hebt een creditcard nodig om te bestellen. Met code NEH288 krijg je $5 korting op je eerste bestelling. Ik bestel er altijd mijn Yogi teas.
Bij iedere bestelling kun je 1 product gratis meebestellen uit deze categorie: http://www.iherb.com/Free-Samples
pi_105175825
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 10:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Anders moet je kijken of je m online kunt bestellen:

http://celestialseasoning(...)uct/?id=5134&cid=359
Heb ik gedaan. Is alleen van toepassing wanneer je in Canada of de VS woont. :)
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:27 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

http://www.iherb.com/Cele(...)4-oz-40-g/10508?at=0

Je hebt een creditcard nodig om te bestellen. Met code NEH288 krijg je $5 korting op je eerste bestelling. Ik bestel er altijd mijn Yogi teas.
Bij iedere bestelling kun je 1 product gratis meebestellen uit deze categorie: http://www.iherb.com/Free-Samples
Bedankt! Je bent geweldig! :D Even een creditcardnummer ontfutselen van paps of mams of een vriend, en dan bestellen. O+

Ik heb overigens vandaag een pak Tension Tamer en een pak Sleepy Time Extra gekocht bij de AH in de aanbieding. Die Tension Tamer had ik al gedronken, die is lekker en doet zijn naam eer. :)
pi_105179345
Lipton Tea Peach Mango
pi_105254218
Gisteren de herbal tea sampler gekocht van Celestial Seasonings en god wat zijn al die smaken lekker. Geen vieze Pickwick meuk, maar goede thee met precies de smaak die op de verpakking staat aangegeven. Normaal drink ik alleen losse thee, omdat ik een keer ben afgeknapt van dat gruis, maar dit is heerlijk.
Peppermint is 100% pure pepermunt en smaakt heel authentiek, zoals je zou verwachten. Honey Vanilla Chamomille is een lekkere avondthee en ik heb net de Lemon Zinger geprobeerd. Frisse citroensmaak met zoete hibiscus.

Sorry voor mijn overdreven 'review', maar ik ben gewoon enthousiast. :')

pi_105292428
Vandaag dropthee binnen gekregen van teabar, erg lekker, maar de dropsmaak had iets sterker gemogen.
pi_105319473
Ik had een dropplant in mijn tuin maar die is dood gegaan. Als je daar thee van zette was het ook meer de geur die aan drop deed denken dan de smaak. Maar eigenlijk vond ik dat lekker, gewoon lekker snuffelen aan de thee.
pi_105319651
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:31 schreef kieskleurig het volgende:
Vandaag dropthee binnen gekregen van teabar, erg lekker, maar de dropsmaak had iets sterker gemogen.
Hmm klinkt lekker!
pi_105320519
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:41 schreef Miendientje het volgende:
Ik had een dropplant in mijn tuin maar die is dood gegaan. Als je daar thee van zette was het ook meer de geur die aan drop deed denken dan de smaak. Maar eigenlijk vond ik dat lekker, gewoon lekker snuffelen aan de thee.
Deze thee ruikt ook echt heerlijk :)

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Hmm klinkt lekker!
Is het ook :) er zitten echte dropjes in, helaas wel erg weinig. Ik heb er pas 3 kunnen vinden in mijn zakje van 100 gram.
Maar toch net iets smaakvoller dan zoethoutthee, ook een favoriet van mij c_/

Heeft iemand hier wel eens notenthee geprobeerd? Ik ben er wel nieuwsgierig naar, maar kan me ergens niet voorstellen dat stukjes noot ook echt veel smaak aan de thee zullen geven..
pi_105326563
Blossom Earl Grey van Twinings O+
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
pi_105331700
Ik wil niet vloeken in de kerk maar ik vind die nieuwe Caramelized Pear van Pickwick erg lekker :)
pi_105438461
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:33 schreef Trusten het volgende:
Ik wil niet vloeken in de kerk maar ik vind die nieuwe Caramelized Pear van Pickwick erg lekker :)
En dat heb ik met de Smooth Chai van Pickwick. Had iets sterkers gemogen maar ach..

Iemand nog tips voor lekkere soorten Chai?
"I went to a bookstore and asked the saleswoman, "Where's the self-help section?" She said if she told me, it would defeat the purpose." ~George Carlin
pi_105438532

lekker!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_105438661
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 00:34 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]

lekker!
Ziet er lekker uit, morgen eens kijken in de biologische supermarkt
"I went to a bookstore and asked the saleswoman, "Where's the self-help section?" She said if she told me, it would defeat the purpose." ~George Carlin
pi_105492268
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 00:32 schreef TandooriChicken het volgende:

[..]

En dat heb ik met de Smooth Chai van Pickwick. Had iets sterkers gemogen maar ach..

Iemand nog tips voor lekkere soorten Chai?
Ik vind zelf die van Celestial ook erg lekker, vooral met opgeschuimde melk :9
  vrijdag 16 december 2011 @ 16:01:57 #70
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_105659799
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:30 schreef 1lluminati het volgende:
Gisteren de herbal tea sampler gekocht van Celestial Seasonings en god wat zijn al die smaken lekker. Geen vieze Pickwick meuk, maar goede thee met precies de smaak die op de verpakking staat aangegeven. Normaal drink ik alleen losse thee, omdat ik een keer ben afgeknapt van dat gruis, maar dit is heerlijk.
Peppermint is 100% pure pepermunt en smaakt heel authentiek, zoals je zou verwachten. Honey Vanilla Chamomille is een lekkere avondthee en ik heb net de Lemon Zinger geprobeerd. Frisse citroensmaak met zoete hibiscus.

[ afbeelding ]
Het leuke is als je de ingredienten lijsten naast elkaar legt, er weinig verschil in zit.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_105701196
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:01 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Het leuke is als je de ingredienten lijsten naast elkaar legt, er weinig verschil in zit.
Klopt ja, viel mij ook op. Echter, ik denk dat het verschil procentueel is. Peppermint heeft bijvoorbeeld 100% peppermint (joh), en kamille heeft ook mint, maar dan in mindere mate dan de kamille die in zo'n zakje zit.

Ik kom er net trouwens achter dat je één zo'n zakje voor 3 'servings' kan gebruiken. Nais!
  zondag 18 december 2011 @ 16:59:48 #72
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_105730904
Ik had ook een doosje fruit tea sampler van Celestial, man wat is dat smerig, 5 fruit smaken en alle 5 de soorten hebben dat de hibiscus er boven uit komt, wat een smerige zurige smaak is dat.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_105731102
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef Curiosity het volgende:
Ik had ook een doosje fruit tea sampler van Celestial, man wat is dat smerig, 5 fruit smaken en alle 5 de soorten hebben dat de hibiscus er boven uit komt, wat een smerige zurige smaak is dat.
Ja, ik vind dat ook smerig.
pi_105753025
Die fruit tea sampler heb ik een dag geleden gekocht! Slechte aankoop dus?
pi_105753311
ik hou van hibiscus :@
pi_105762598
De goedkope zakjes groene thee van de toko. Niets liever dan dat, al ben ik ook een grote fan van Celestial Seasonings. Ze zijn alleen lastig te krijgen dus hou ik het tegenwoordig maar op groene thee.
pi_106524424
Kwam laatst deze site tegen
Longjin Dragon Well Green Tea 25 euro voor 12.5 gram.... :D
Dan ga je je toch afvragen hoe dat zal smaken :)
  † In Memoriam † zaterdag 7 januari 2012 @ 16:32:11 #80
43556 miss_dynastie
pi_106527609
quote:
Oooh die had ik eerder moeten zien, dat had me drie euro kunnen besparen (had ze allemaal gekocht bij de introductie)... vind ze niet echt lekker :N
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:41:43 #81
139770 Miasan
Roemer has it
pi_106660695
Wie kan mij een goede vanillethee aanraden?

Jaren geleden dronk ik niets liever dan Pickwick vanille, maar die bestaat al lang niet meer. Zo'n heerlijk zacht zoet aroma ;( Ik heb toen de vanillethee van Twinings geprobeerd maar die vond ik niet lekker. Losse thee is ook goed.

Op het moment koop ik steeds kleine blikjes Kusmi Tea (bij een winkel die doet in Hanze-producten). Het merk bestaat al heel lang en ze zijn beroemd geworden om hun Earl Grey, momenteel mijn favoriete theesoort. De reguliere Earl Grey smaakt zeer goed en de Anastasia ruikt iig lekker sterk. De Prince Vladimir (o.a. bergamot en vanille - een winnaar zou je denken) valt tegen, beetje slap zoetmeurend bakje thee. Sint Petersburg vind ik ook niet zo. Dus 50/50 tot nu toe, al is hun Earl Grey wel een van de lekkerste die ik ooit heb gehad. :9~

Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_106663923
Gewoon zwarte thee, geen chemische ranzige smaakjes eraan, geen suiker, geen melk enz.

Bij voorkeur Ceylon.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_106664610
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2011 00:14 schreef Mirjam het volgende:
ik hou van hibiscus :@
Ik kan het inmiddels ook wel waarderen ja :9

En thee O+. Morgen weer even een flinke voorraad meenemen naar werk, de thee daar is niet te drinken. Die van mijzelf gelukkig wel O+
pi_106823707
Heb ook die sampler van pickwick gratis in huis gehaald :P

Hij kwam echt snel trouwens, paar dagen denk ik was ie er.

Ik heb nu de Caramelised Pear geprobeerd, en die vind ik op zich wel lekker. Hij smaakt heel stroopwafelig vind ik :)
pi_106824926
ik heb nog steeds niets binnen. jammer
pi_106841510
Ik heb hem gisteren binnen gekregen, precies een week dus.
pi_106841881
Vandaag aangevraagd *O*. Hoop niet dat het 3 weken duurt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 15 januari 2012 @ 20:46:13 #88
97745 Thorical
finding a way
pi_106845841
Ik heb het thee DE ook besteld toch eens kijken of er iets leuks tussen zit.
Ook ff wezen kijken waar ze de Kusmi thee verkopen in Amsterdam.
En dat blijkt zowel in de Bijenkorf als in het het Hofje van Wijs te zijn.
pi_106846909
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 14:45 schreef Nightanimal het volgende:
Kwam laatst deze site tegen
Longjin Dragon Well Green Tea 25 euro voor 12.5 gram.... :D
Dan ga je je toch afvragen hoe dat zal smaken :)
Ik vraag het me ook af. heb wel eens dure groene thee gehad in een goed restaurant en ik moet zeggen dat het errug lekker was. net als heel goede koffie is het wel bijzonder.

Ik kreeg in dat restaurant een gerookte thee, bij een mooi gerechtje met tonijn.
Whatever...
pi_106868631
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:30 schreef 1lluminati het volgende:

[ afbeelding ]
Helemaal mee eens! :Y
Lemon Zinger is één van m'n favorieten, en eigenlijk vind ik bijna alles van dit merk erg lekker.
(Jaren geleden hadden ze ook English Toffee, Cola Tea en Caramel-Vanille, maar die soorten heb ik daarna helaas nooit meer gezien. ;( )

Ik haal hem altijd bij de Gezond & Wel winkel (reformhuis), evenals de Yogi theesoorten (o.a. jasmijn). :)
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  donderdag 26 januari 2012 @ 11:03:30 #91
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_107250808
Elke keer als ik thee probeer, ben ik weer zo teleurgesteld. ;( Dan ruikt het heel lekker, maar als je een slokje neemt, verschilt het amper van heet water. :{

maar ik wil ook graag eens wat warms drinken op m'n werk en koffie is de as van het kwaad. :P
Dus weet iemand misschien wat theesoorten die wat smaakvoller zijn? Of heb ik gewoon ontealistische verwachtingen van dat spul?
pi_107251310
ik vind de thee van lipton altijd erg lekker
  donderdag 26 januari 2012 @ 11:40:12 #93
366010 Aegithalos
quisque risus tellus induit
pi_107252184
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:58 schreef Scootmobiel het volgende:

[..]
Helemaal mee eens! :Y
Lemon Zinger is één van m'n favorieten, en eigenlijk vind ik bijna alles van dit merk erg lekker.
(Jaren geleden hadden ze ook English Toffee, Cola Tea en Caramel-Vanille, maar die soorten heb ik daarna helaas nooit meer gezien. ;( )

Ik haal hem altijd bij de Gezond & Wel winkel (reformhuis), evenals de Yogi theesoorten (o.a. jasmijn). :)
O+ celestial seasonings!! Apple cinnamon is ook echt heel erg lekker. De tuinen heeft heel veel smaken. En de AH heeft meestal de meer gangbare smaken.

Dan P&G tips of tedleys voor gewone thee hierzo. Beide Engelse merken.

De grootste thee teleurstelling was in Sri Lanka. In ieder restaurantje of hotelletje kreeg je Dilmah thee. :N Dat is de eerste thee die ik dus niet lust.. :N Nog bij zoon plantage geweest van een ander merk en zelfs die was niet lekker :( Uiteindelijk lumbini thee die wel lekker was.
  donderdag 26 januari 2012 @ 11:44:09 #94
366010 Aegithalos
quisque risus tellus induit
pi_107252307
Hmm misschien toch eerst even lezen..

quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2011 08:08 schreef dentrommel het volgende:
In het weekend drink ik enkel losse thee (momenteel ceylon extra cecilyan mmm) maar 's ochtends is dit qua tijd niet haalbaar dus 's ochtends is het een theezakje. Ik ben verschillende merken aan het proberen. Iemand ervaringen met onderstaande merken en de verschillen er tussen? Buiten de lipton zijn de andere merken hier hoofdzakelijk per 100 te verkrijgen dus ineens een grote doos die mogelijk kan tegenvallen.

lipton yellow label : meest te verkrijgen in belgie maar vind ik niet zo lekker. Ofwel smaakt de thee waterachtig, ofwel laat je hem wat langer trekken en wordt hij bitter.

pickwick english blend : nog niet geprobeerd. Is er verschil met de lipton?

typhoo : lekkerder dan lipton, iets straffer maar nog niet meteen een topper

melrose's : engels merk, nog niet geprobeerd

pg tips : engels merk, nog niet geprobeerd. Is ook van unilever dus vraag ik me af of deze niet hetzelfde als lipton is vermits ze hun eigen plantages hebben?

yorkshire tea : nog niet geprobeerd maar zou volgens Engelse/Amerikaanse reviews lekker zijn

twinings english breakfast : lekkerder dan lipton

dilmah premium ceylon: nog niet geprobeerd, is dacht ik ook niet in belgie te krijgen maar klinkt al lekker als je de promo-talk op hun site leest ;-)

aldi westminster : nog niet geprobeerd
Over pickwick, die vind ik minder dan de lipton thee.

P&G is wel echt vele malen beter dan pickwick! Veel minder bitter. Tedleys is iets sterker van smaak maar niet bitter.

Dilmah is dus echt de meest smerige thee die ik ooit geproeft heb. Het zelfde verhaal als lipton. Of geen thee smaak of enorm bitter. Bitterder dan lipton thee.
pi_107270520
Twinings is lekker, vooral de Darjeeling. Lekker geurig en niet bitter.

Ik dacht dat Pickwick English Blend bitter was, dronk ik Jumbo Engelse Thee, nog bitterder :r

Die van AH smaakt opvallend fris voor een huismerk, vind hem zelfs lekkerder dan pickwick
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_107270879
Hier is het pickwickproefpakketje binnen, zat de peer-versie helaas niet in. Maar ga de andere 2 morgen op werk eens proberen :9
pi_107271783
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2011 08:08 schreef dentrommel het volgende:
In het weekend drink ik enkel losse thee (momenteel ceylon extra cecilyan mmm) maar 's ochtends is dit qua tijd niet haalbaar dus 's ochtends is het een theezakje. Ik ben verschillende merken aan het proberen. Iemand ervaringen met onderstaande merken en de verschillen er tussen? Buiten de lipton zijn de andere merken hier hoofdzakelijk per 100 te verkrijgen dus ineens een grote doos die mogelijk kan tegenvallen.

lipton yellow label : meest te verkrijgen in belgie maar vind ik niet zo lekker. Ofwel smaakt de thee waterachtig, ofwel laat je hem wat langer trekken en wordt hij bitter.

pickwick english blend : nog niet geprobeerd. Is er verschil met de lipton?

typhoo : lekkerder dan lipton, iets straffer maar nog niet meteen een topper

melrose's : engels merk, nog niet geprobeerd

pg tips : engels merk, nog niet geprobeerd. Is ook van unilever dus vraag ik me af of deze niet hetzelfde als lipton is vermits ze hun eigen plantages hebben?

yorkshire tea : nog niet geprobeerd maar zou volgens Engelse/Amerikaanse reviews lekker zijn

twinings english breakfast : lekkerder dan lipton

dilmah premium ceylon: nog niet geprobeerd, is dacht ik ook niet in belgie te krijgen maar klinkt al lekker als je de promo-talk op hun site leest ;-)

aldi westminster : nog niet geprobeerd
Huh,ik snap het probleem niet zo. Losse thee zetten is toch echt maar 10 sec extra werk.
Ik pak gewoon een losse filter, met een lepeltje wat thee in en klaar.
pi_107336861
PG Tips rules, ik ben een fervente thee drinker maar qua smaak steek PG Tips, Lipton, Twinnings, Tetley, PickWick en alle anderen 3x in de zak. Ik bestel PG Tips in de UK en soms als ik geluk heb vindt wat bij de Toko. Echt lekkere thee!

Trouwens, lekkerste vanilla thee is thee uit MAURITIUS. De lokale thee (Bois Cheri) is gebaseerd op vanilie en echt heerlijk - men drinkt het daar met melk, eerst water koken, op kookpunt losse thee toevoegen, paar minuutjes laten koken, daarna melk toevoegen, weer paar minuutjes en ... dan genieten!

Echte lekker thee is ouderwetse Indiase Chai, thee met melk en cardemon - niet dat slap aftreksel wat nu als "kant-en-klaar" wordt verkocht door PickWick, het is zo goor, dat ik het hele doosje en glas heb weggegooid.
:: Even if you win the rat race, you are still a rat ::
pi_107565564
Iemand een idee waar Pickwick Apple thee te koop is?

Zit in een fruitmix, maar zou graag verpakking met alleen Apple willen...

Via Google kom ik alleen op Overtoom uit en heb geen bedrijf ;-)

http://www.overtoom.nl/th(...)5e4d35a9be20d3b6c09d
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_108934646
Proefpakketje Lipton aan te vragen http://www.try-now.nl/lip(...)site_Banner_Homepage

Voor de fans van o.a. Yogi tea kun je bij iHerb nu met de code NEH288 als nieuwe klant t/m dinsdag $8 korting krijgen, daarna krijg je met die code weer gewoon $5 korting. Je hebt wel een creditcard nodig.
http://www.iherb.com/Yogi-Tea

Pickwick appelthee kun je in de Douwe Egbertswinkels kopen: http://www.douweegbertsen(...)Emeer&productid=3236
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')