quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:16 schreef kieskleurig het volgende:
Mijn eendjes zijn gearriveerd en ze zijn ontzettend leuk![]()
Vanochtend voor het werk nog snel even de theewinkel bezocht, Japanse kers en kokos/ananas meegenomen
Ik heb japanse kers van simon levelt, echt heerlijke thee! (ruikt wel erg zoet)quote:Op woensdag 27 april 2011 09:01 schreef dentrommel het volgende:
Die kokos valt me altijd wat tegen in thee.
Hoe was de Japanse kers?
[..]
En smaakte het?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:43 schreef tissues4myissues het volgende:
Gisteren zelf munt- en gemberthee gemaakt.
Het was heerlijk! Probeer het een keer zelf uit, zou ik zeggen. (En gemberthee is ook nog 'ns gezond)quote:
Muntthee kan ik me nog wel iets bij voorstellen (muntbladeren in hete thee) maar hoe heb je de gember thee gemaakt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:53 schreef tissues4myissues het volgende:
[..]
Het was heerlijk! Probeer het een keer zelf uit, zou ik zeggen. (En gemberthee is ook nog 'ns gezond)
De "schil" van de gemberwortel eraf gehaald, daarna met aardappelschiller paar plakjes eraf geraspt en in heet water gedaan. Je kan ook hele kleine stukjes raspen of een blok geraspt gemberwortel erin doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Muntthee kan ik me nog wel iets bij voorstellen (muntbladeren in hete thee) maar hoe heb je de gember thee gemaakt?
Ik bestel meestal op www.theecultuur.nlquote:Op maandag 7 november 2011 20:18 schreef Mirjam het volgende:
wat is een toffe webshop om thee te kopen?
Ik ben echt blij dat het waarschijnlijk onbetaalbare thee wordt, mijn nieuwsgierigheid kennende had ik het anders nog uit willen proberen ook.quote:Op maandag 14 november 2011 15:40 schreef Thorical het volgende:
Ik kan dit artikeltje jullie niet onthouden.
http://www.parool.nl/paro(...)-van-pandapoep.dhtml
Ook lekker: gember honing citroen thee! Werkt goed bij verkoudheid ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:04 schreef tissues4myissues het volgende:
[..]
De "schil" van de gemberwortel eraf gehaald, daarna met aardappelschiller paar plakjes eraf geraspt en in heet water gedaan. Je kan ook hele kleine stukjes raspen of een blok geraspt gemberwortel erin doen.
Blond heeft grote, maar ik gok dat je dat wel wistquote:Op maandag 7 november 2011 20:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ben op zoek naar grote mokken/theekoppen maar kan geen leuke vinden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |