abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94580801
En hier weer verder.

Vorige deel: Lekkerste thee topic deel 3!
pi_94583153
Heb op het moment o.a. deze in huis. Vind 'm zeer goed te drinken.

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_94666540
Gisteren bij de Xenos losse thee gekocht.
Hadden helaas geen Earl Grey meer :'(
Heb de perzik, en lime smaak maar genomen.
pi_94765082
Heeft iemand hier ooit walnotenthee geprobeerd?
Gezien bij een webwinkel, maar geen idee of dat wel drinkbaar is.
Kan natuurlijk gewoon bestellen en zelf proberen, maar als iemand hier al wat kan vertellen over de smaak is dat wel handig :+
  Redactie Frontpage woensdag 30 maart 2011 @ 14:03:55 #5
4530 crew  Crazy Harry
pi_94807456
Reactie van een van de ontvangers van de thee-eend:
Geen probleem met schoonmaken.
Wanneer je er thee mee zet, zal de eend dreigen om te vallen, naar gelang hij langer in het water zwemt zuigt hij zichzelf vol en blijft stabieler drijven.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_94808449
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:03 schreef Crazy Harry het volgende:
Reactie van een van de ontvangers van de thee-eend:
Geen probleem met schoonmaken.
Wanneer je er thee mee zet, zal de eend dreigen om te vallen, naar gelang hij langer in het water zwemt zuigt hij zichzelf vol en blijft stabieler drijven.
Bedankt!
Dat wordt dan toch maar een keer bestellen, want ze zijn wel echt heel erg leuk :D
pi_94812604
ik heb mijn zusje er eentje gegeven, echt heel leuk! en sowieso staat ie ook leuk op de kast :)
jammer dat ik er niet ook eentje voor mezelf heb gekocht ;)
pi_94813044
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:12 schreef maen het volgende:
ik heb mijn zusje er eentje gegeven, echt heel leuk! en sowieso staat ie ook leuk op de kast :)
jammer dat ik er niet ook eentje voor mezelf heb gekocht ;)
Ik heb ze gevonden bij een Nederlandse webwinkel voor 6,95 per stuk *O*
pi_94813280
ik denk dat ik m daar ook vandaan heb, dat ik heb ik inderdaad ook betaald :)
pi_94842877
Spijtig dat ik ze in België nergens vind want lijkt me wel iets leuk. Hier vind je enkel de klassieke theeklem of thee ei en daar durven ze dan al evenveel voor vragen.
pi_94845412
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 08:08 schreef dentrommel het volgende:
Spijtig dat ik ze in België nergens vind want lijkt me wel iets leuk. Hier vind je enkel de klassieke theeklem of thee ei en daar durven ze dan al evenveel voor vragen.
je kunt ze niet naar België laten opsturen? Of heb je bekenden in NL die het eventueel zouden kunnen doorsturen? Moet toch wel iets mogelijk zijn...
  donderdag 31 maart 2011 @ 12:53:05 #12
97745 Thorical
finding a way
pi_94850364
Ik hier een stelletje van besteld.

En dat bevalt wel.
pi_94855836
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 12:53 schreef Thorical het volgende:

[ afbeelding ]
En dat bevalt wel.
nice! Het is dat ik nog zoveel zakjes thee heb en dus geen losse thee wil kopen, dan heb ik zoiets ook niet. Nodig.
Nu aan de studie met een flinke pot thee!
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:20:41 #14
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_94877798
Ik heb de groene walnotenthee laatst gekocht. Ik vind hem erg lekker. De smaak is niet alleen notig, maar ook zoet.
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:22:42 #15
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_94877929
Ik heb vandaag bij thee-kruiden.nl een bestelling gedaan. Kennen jullie thee van deze web-winkel?
  Moderator vrijdag 1 april 2011 @ 17:12:26 #16
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_94908553
Ah, hier waren we gebleven. Zit op dit moment aan een kop gele thee. Prima te doen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 1 april 2011 @ 17:13:14 #17
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_94908583
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:53 schreef Thorical het volgende:

[ afbeelding ]
En dat bevalt wel.
die heb ik ook, bevallen me prima idd :D
al hadden de gaatjes wel iets klleiner gemogen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_94912135
Vandaag weer wat moois binnengekregen:"Darjeeling First Flush, Rooibos en Hou Kui.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Redactie Frontpage vrijdag 1 april 2011 @ 23:39:49 #19
4530 crew  Crazy Harry
pi_94926548
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:27 schreef maen het volgende:
ik denk dat ik m daar ook vandaan heb, dat ik heb ik inderdaad ook betaald :)
Die prijs hebben wij ook in een 'real-life' winkel betaald :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 19:00 schreef Steven184 het volgende:
Vandaag weer wat moois binnengekregen:"Darjeeling First Flush, Rooibos en Hou Kui.
Oeh! Die Darjeeling heb je wel lekker vroeg dan, als het oogst 2011 is tenminste.

Ik heb nog eens de stralingskaarten bekeken, en vooralsnog maak ik me geen zorgen over radioactief thee uit Uji. En we hebben natuurlijk de controle van de EU.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_94944005
Zit nu aan een kop perzik-thee van Xenos.
En die is echt heerlijk :)

Zag trouwens bij "de turk"van die grote zakken zwarte thee, en Ceylon Thee voor een paar centen liggen.
Is dit lekker, of waar kan ik dit mee vergelijken?
  zondag 3 april 2011 @ 12:20:33 #21
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_94973647
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:53 schreef Thorical het volgende:

[ afbeelding ]
En dat bevalt wel.
Ik zou ook zoiets moeten hebben, want heb de laatste tijd veel losse thee die ik nog moet proberen..
Is het wel een aanrader?
  zondag 3 april 2011 @ 12:48:52 #22
97745 Thorical
finding a way
pi_94974362
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:20 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Ik zou ook zoiets moeten hebben, want heb de laatste tijd veel losse thee die ik nog moet proberen..
Is het wel een aanrader?
Ik vind van wel, ze kosten bijna niets, ze koelen de thee niet af als een theelepel en zijn groot genoeg om de thee te laten uitzetten en voldoende voor een beker.
pi_94975481
winterthee O+ die van de xenos!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_95011862
In het weekend drink ik enkel losse thee (momenteel ceylon extra cecilyan mmm) maar 's ochtends is dit qua tijd niet haalbaar dus 's ochtends is het een theezakje. Ik ben verschillende merken aan het proberen. Iemand ervaringen met onderstaande merken en de verschillen er tussen? Buiten de lipton zijn de andere merken hier hoofdzakelijk per 100 te verkrijgen dus ineens een grote doos die mogelijk kan tegenvallen.

lipton yellow label : meest te verkrijgen in belgie maar vind ik niet zo lekker. Ofwel smaakt de thee waterachtig, ofwel laat je hem wat langer trekken en wordt hij bitter.

pickwick english blend : nog niet geprobeerd. Is er verschil met de lipton?

typhoo : lekkerder dan lipton, iets straffer maar nog niet meteen een topper

melrose's : engels merk, nog niet geprobeerd

pg tips : engels merk, nog niet geprobeerd. Is ook van unilever dus vraag ik me af of deze niet hetzelfde als lipton is vermits ze hun eigen plantages hebben?

yorkshire tea : nog niet geprobeerd maar zou volgens Engelse/Amerikaanse reviews lekker zijn

twinings english breakfast : lekkerder dan lipton

dilmah premium ceylon: nog niet geprobeerd, is dacht ik ook niet in belgie te krijgen maar klinkt al lekker als je de promo-talk op hun site leest ;-)

aldi westminster : nog niet geprobeerd
pi_95062282
Mijn eendjes zijn gearriveerd en ze zijn ontzettend leuk *O*

Vanochtend voor het werk nog snel even de theewinkel bezocht, Japanse kers en kokos/ananas meegenomen c_/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')