Die vind ik lekker!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:21 schreef Maria2.0 het volgende:
Wij bestellen vaker wat op iHerb maar nooit stilgestaan bij de thee.
Wie heeft er aanraders? Ik hou erg van fruit (mango, bosvruchten, perzik) en bloementhee (roos, jasmijn).
Heb nu van AH de Jasmijn/aardbei gekocht, het zal mij benieuwen.
Precies! Ik snap echt niet hoe het kan.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:46 schreef Mirjam het volgende:
ik vind pickwick nooit te hachelen, dus da's wel grappig inderdaad
Probeer een wat meer rokerige thee. Keemun Congou is bijvoorbeeld een goede stap. Je kan natuurlijk ook gelijk over gaan op de lapsang souchong, maar ik vind dat altijd te sterk smaken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:03 schreef jerney het volgende:
Elke keer als ik thee probeer, ben ik weer zo teleurgesteld.Dan ruikt het heel lekker, maar als je een slokje neemt, verschilt het amper van heet water.
maar ik wil ook graag eens wat warms drinken op m'n werk en koffie is de as van het kwaad.
Dus weet iemand misschien wat theesoorten die wat smaakvoller zijn? Of heb ik gewoon ontealistische verwachtingen van dat spul?
De losse thee is een stuk beter dan de zakjes.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:46 schreef Mirjam het volgende:
ik vind pickwick nooit te hachelen, dus da's wel grappig inderdaad
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb een blikje losse lady grey van Twinings, heerlijk, met citrusstukjes, bergamotte en korenbloemen.
In het verleden dronken wij ook vaak Orange Peko van Pickwick en zolang je niet veel beter weet dan was dat best te drinken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik schaam me een beetje om dit te zeggen als rechtaarde theesnob maar de Earl Grey losse thee van de Pickwick (alleen verkrijgbaar bij AH) is eigenlijk best lekker. Als ik heel eerlijk ben is het een van de lekkerste Earl Greys die ik tot nu toe geproefd heb.![]()
Pickwick...
Pickwick!
volgens mij de xenosquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:32 schreef THEFXR het volgende:
Weet iemand waar ik dit merk nog kan kopen?
ik vind de fransisco fruits heerlijk, heb ze een keer bij het kruidvat gekocht,maar dat was een eenmalige actie.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:43 schreef dud0r het volgende:
Bel het bedrijf dat de distributie doet![]()
Tel: + 31 183 - 407490
Verder kwam mijn google zoektocht namelijk niet.
contact gehad, is niet meer leverbaarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:43 schreef dud0r het volgende:
Bel het bedrijf dat de distributie doet![]()
Tel: + 31 183 - 407490
Verder kwam mijn google zoektocht namelijk niet.
Xenosquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:32 schreef THEFXR het volgende:
ik vind de fransisco fruits heerlijk, heb ze een keer bij het kruidvat gekocht,maar dat was een eenmalige actie.
[ afbeelding ]
Wat is daar Marokkaans aan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:01 schreef Mechant het volgende:
De lekkerste thee is Marokkaanse verse mint thee. Goddelijk.
Allerlei smaken als in, bosvruchten, aardbei, etc ?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:36 schreef Bakkerd het volgende:
ik heb als cadeautje voor een theeliefhebber allemaal smaken losse zwarte thee gehaald bij Simon Lévelt. En ook theeparels, strak opgerolde theebladeren. Ik ben benieuwd of hij echt verschil proeft en of de thee van betere kwaliteit is!
Bah deze zit vol chemische smaakstoffenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:32 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
die thee is heerlijk, en smaakte totaal niet chemischquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:30 schreef quirina het volgende:
[..]
Bah deze zit vol chemische smaakstoffen
Zoals alle thee bij xenos
Deze is heerlijk
http://www.yogiproducts.c(...)en-tea-lemon-ginger/
je hebt het nog niet eens geproeftquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:48 schreef quirina het volgende:
Ik hoef geen xenosthee. Bah!
Goedkope chemische meuk.
Als je op die website had gekeken zag je dat ze geen kunstmatige smaakstoffen gebruikenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:48 schreef quirina het volgende:
Ik hoef geen xenosthee. Bah!
Goedkope chemische meuk.
Nee, als in één die gerookt is boven dat en dat hout, één bijzonder geschikt voor ontbijt, etc. Hij houdt niet van "smaakjesthee".quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Allerlei smaken als in, bosvruchten, aardbei, etc ?
Yogi teaquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:15 schreef quirina het volgende:
Als je verkouden bent:
Yogi tea breathe deep is errrug goed!
Dat is zo lekker hèquote:
ken de thee niet. De webshop zelf wel, imo een van de beste chinese webshops die er is. Is mijn vaste webshop, komt altijd aan en goede Klantenservicequote:Op woensdag 20 november 2013 08:06 schreef Thorical het volgende:
Wie heeft er ervaring met pu-erh thee van Bic.
Buy in coins een Chinese webshop?
Het is een makkelijke smaakmaker hè?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Jammer dat veel kruidenthee melanges tegenwoordig overal zoethout in gooien. Teveel zoethout is zo slecht voor je bloeddruk en ik als fanatiek theedrinker mijd daarom altijd zoethout.
Maar dat wil dan niet zeggen dat het er perse in moet.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:41 schreef essnhills het volgende:
Het is een makkelijke smaakmaker hè?
Dat zeg ik ook niet, ik vermoed alleen dat dat de reden is waarom het tegenwoordig praktisch overal in zitquote:Op woensdag 18 december 2013 09:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar dat wil dan niet zeggen dat het er perse in moet.
er zijn wel mixjes met anijs.quote:Op maandag 5 januari 2015 02:12 schreef Guanabana het volgende:
even een heel erge kick!![]()
Maar ik had een vraag aan alle theeleuten. Ik ben dol op de smaak van anijs, en anijsthee lijkt me echt heel lekker. Voor zover ik weet is dat nauwelijks ergens te koop (?).
Nu had ik laatst anijszaadjes gekocht, met het idee om daar dan thee van te maken. Kan dat? Door ze in een thee-ei te doen? Of krijg je dan teveel een 'heet water met anijssmaak'-effect?
Ja, dat kan, doe er venkelzaad bij, heeft ook een anijssmaakquote:Op maandag 5 januari 2015 02:12 schreef Guanabana het volgende:
even een heel erge kick!![]()
Maar ik had een vraag aan alle theeleuten. Ik ben dol op de smaak van anijs, en anijsthee lijkt me echt heel lekker. Voor zover ik weet is dat nauwelijks ergens te koop (?).
Nu had ik laatst anijszaadjes gekocht, met het idee om daar dan thee van te maken. Kan dat? Door ze in een thee-ei te doen? Of krijg je dan teveel een 'heet water met anijssmaak'-effect?
Dan mag je wel inslaan, ze hebben hem vernieuwd, en die is een stuk heftiger van smaak, ik vind 'm veel minder lekker dan de oude.quote:Op zondag 4 december 2016 15:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Net deze gekocht... vind het erg lekker!
[ afbeelding ]
dat is toch visquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:49 schreef Hydrogeny het volgende:
Rooibos, artisjok, gember, munt en groene thee! Laatste 4 zijn heerlijk te combineren mits vers!
waar haal jij je thee dan?quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:46 schreef Dries4Ever het volgende:
Witte thee
Maar niet die uit de supermarkt, dat is geen witte thee
Heeft er ook één Voedingsdienst van waarde gezienquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:46 schreef Dries4Ever het volgende:
Witte thee
En zwart? #BLMquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:46 schreef Dries4Ever het volgende:
Witte thee
Witte theequote:Op vrijdag 13 november 2020 20:46 schreef Dries4Ever het volgende:
Witte thee
Zo ben ik ook begonnen, zoethout is inderdaad ook mijn favoriet. Maar Rooibos staat bij mij dan wel weer op een tweede plek. Denk dat je het toch allemaal zelf een beetje moet gaan proberen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:44 schreef jameshond7 het volgende:
Welke thee drinken jullie? Ik dronk nooit thee, meestal koffie, maar nu ik veel thuis zit en met koffie wou minderen ben ik toch aan de thee gegaan. Mijn favoriet is zoethout op dit moment. Welke thee soorten zijn aanrades?
De enige waar ik echt geen fan van ben is op dit moment rooibos.
Ik zou je aanraden om op zijn minst 1 keer een echt goede losse thee te proberen, er gaan werelden voor je open.quote:Op zondag 15 november 2020 10:11 schreef Sicstus het volgende:
Ik ben maar een simpele ziel, ik geef de voorkeur aan Pickwick Dutch blend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |