Ik kan het inmiddels ook wel waarderen jaquote:
Ik vraag het me ook af. heb wel eens dure groene thee gehad in een goed restaurant en ik moet zeggen dat het errug lekker was. net als heel goede koffie is het wel bijzonder.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:45 schreef Nightanimal het volgende:
Kwam laatst deze site tegen
Longjin Dragon Well Green Tea 25 euro voor 12.5 gram....![]()
Dan ga je je toch afvragen hoe dat zal smaken
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:30 schreef 1lluminati het volgende:
Gisteren de herbal tea sampler gekocht van Celestial Seasonings en god wat zijn al die smaken lekker. Geen vieze Pickwick meuk, maar goede thee met precies de smaak die op de verpakking staat aangegeven. Normaal drink ik alleen losse thee, omdat ik een keer ben afgeknapt van dat gruis, maar dit is heerlijk.
Peppermint is 100% pure pepermunt en smaakt heel authentiek, zoals je zou verwachten. Honey Vanilla Chamomille is een lekkere avondthee en ik heb net de Lemon Zinger geprobeerd. Frisse citroensmaak met zoete hibiscus.
Sorry voor mijn overdreven 'review', maar ik ben gewoon enthousiast.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 januari 2012 13:58 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!![]()
Lemon Zinger is één van m'n favorieten, en eigenlijk vind ik bijna alles van dit merk erg lekker.
(Jaren geleden hadden ze ook English Toffee, Cola Tea en Caramel-Vanille, maar die soorten heb ik daarna helaas nooit meer gezien.)
Ik haal hem altijd bij de Gezond & Wel winkel (reformhuis), evenals de Yogi theesoorten (o.a. jasmijn).
Over pickwick, die vind ik minder dan de lipton thee.quote:Op maandag 4 april 2011 08:08 schreef dentrommel het volgende:
In het weekend drink ik enkel losse thee (momenteel ceylon extra cecilyan mmm) maar 's ochtends is dit qua tijd niet haalbaar dus 's ochtends is het een theezakje. Ik ben verschillende merken aan het proberen. Iemand ervaringen met onderstaande merken en de verschillen er tussen? Buiten de lipton zijn de andere merken hier hoofdzakelijk per 100 te verkrijgen dus ineens een grote doos die mogelijk kan tegenvallen.
lipton yellow label : meest te verkrijgen in belgie maar vind ik niet zo lekker. Ofwel smaakt de thee waterachtig, ofwel laat je hem wat langer trekken en wordt hij bitter.
pickwick english blend : nog niet geprobeerd. Is er verschil met de lipton?
typhoo : lekkerder dan lipton, iets straffer maar nog niet meteen een topper
melrose's : engels merk, nog niet geprobeerd
pg tips : engels merk, nog niet geprobeerd. Is ook van unilever dus vraag ik me af of deze niet hetzelfde als lipton is vermits ze hun eigen plantages hebben?
yorkshire tea : nog niet geprobeerd maar zou volgens Engelse/Amerikaanse reviews lekker zijn
twinings english breakfast : lekkerder dan lipton
dilmah premium ceylon: nog niet geprobeerd, is dacht ik ook niet in belgie te krijgen maar klinkt al lekker als je de promo-talk op hun site leest ;-)
aldi westminster : nog niet geprobeerd
Huh,ik snap het probleem niet zo. Losse thee zetten is toch echt maar 10 sec extra werk.quote:Op maandag 4 april 2011 08:08 schreef dentrommel het volgende:
In het weekend drink ik enkel losse thee (momenteel ceylon extra cecilyan mmm) maar 's ochtends is dit qua tijd niet haalbaar dus 's ochtends is het een theezakje. Ik ben verschillende merken aan het proberen. Iemand ervaringen met onderstaande merken en de verschillen er tussen? Buiten de lipton zijn de andere merken hier hoofdzakelijk per 100 te verkrijgen dus ineens een grote doos die mogelijk kan tegenvallen.
lipton yellow label : meest te verkrijgen in belgie maar vind ik niet zo lekker. Ofwel smaakt de thee waterachtig, ofwel laat je hem wat langer trekken en wordt hij bitter.
pickwick english blend : nog niet geprobeerd. Is er verschil met de lipton?
typhoo : lekkerder dan lipton, iets straffer maar nog niet meteen een topper
melrose's : engels merk, nog niet geprobeerd
pg tips : engels merk, nog niet geprobeerd. Is ook van unilever dus vraag ik me af of deze niet hetzelfde als lipton is vermits ze hun eigen plantages hebben?
yorkshire tea : nog niet geprobeerd maar zou volgens Engelse/Amerikaanse reviews lekker zijn
twinings english breakfast : lekkerder dan lipton
dilmah premium ceylon: nog niet geprobeerd, is dacht ik ook niet in belgie te krijgen maar klinkt al lekker als je de promo-talk op hun site leest ;-)
aldi westminster : nog niet geprobeerd
Die vind ik lekker!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:21 schreef Maria2.0 het volgende:
Wij bestellen vaker wat op iHerb maar nooit stilgestaan bij de thee.
Wie heeft er aanraders? Ik hou erg van fruit (mango, bosvruchten, perzik) en bloementhee (roos, jasmijn).
Heb nu van AH de Jasmijn/aardbei gekocht, het zal mij benieuwen.
Precies! Ik snap echt niet hoe het kan.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:46 schreef Mirjam het volgende:
ik vind pickwick nooit te hachelen, dus da's wel grappig inderdaad
Probeer een wat meer rokerige thee. Keemun Congou is bijvoorbeeld een goede stap. Je kan natuurlijk ook gelijk over gaan op de lapsang souchong, maar ik vind dat altijd te sterk smaken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:03 schreef jerney het volgende:
Elke keer als ik thee probeer, ben ik weer zo teleurgesteld.Dan ruikt het heel lekker, maar als je een slokje neemt, verschilt het amper van heet water.
maar ik wil ook graag eens wat warms drinken op m'n werk en koffie is de as van het kwaad.
Dus weet iemand misschien wat theesoorten die wat smaakvoller zijn? Of heb ik gewoon ontealistische verwachtingen van dat spul?
De losse thee is een stuk beter dan de zakjes.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:46 schreef Mirjam het volgende:
ik vind pickwick nooit te hachelen, dus da's wel grappig inderdaad
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb een blikje losse lady grey van Twinings, heerlijk, met citrusstukjes, bergamotte en korenbloemen.
In het verleden dronken wij ook vaak Orange Peko van Pickwick en zolang je niet veel beter weet dan was dat best te drinken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik schaam me een beetje om dit te zeggen als rechtaarde theesnob maar de Earl Grey losse thee van de Pickwick (alleen verkrijgbaar bij AH) is eigenlijk best lekker. Als ik heel eerlijk ben is het een van de lekkerste Earl Greys die ik tot nu toe geproefd heb.![]()
Pickwick...
Pickwick!
volgens mij de xenosquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:32 schreef THEFXR het volgende:
Weet iemand waar ik dit merk nog kan kopen?
ik vind de fransisco fruits heerlijk, heb ze een keer bij het kruidvat gekocht,maar dat was een eenmalige actie.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:43 schreef dud0r het volgende:
Bel het bedrijf dat de distributie doet![]()
Tel: + 31 183 - 407490
Verder kwam mijn google zoektocht namelijk niet.
contact gehad, is niet meer leverbaarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:43 schreef dud0r het volgende:
Bel het bedrijf dat de distributie doet![]()
Tel: + 31 183 - 407490
Verder kwam mijn google zoektocht namelijk niet.
Xenosquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:32 schreef THEFXR het volgende:
ik vind de fransisco fruits heerlijk, heb ze een keer bij het kruidvat gekocht,maar dat was een eenmalige actie.
[ afbeelding ]
Wat is daar Marokkaans aan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:01 schreef Mechant het volgende:
De lekkerste thee is Marokkaanse verse mint thee. Goddelijk.
Allerlei smaken als in, bosvruchten, aardbei, etc ?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:36 schreef Bakkerd het volgende:
ik heb als cadeautje voor een theeliefhebber allemaal smaken losse zwarte thee gehaald bij Simon Lévelt. En ook theeparels, strak opgerolde theebladeren. Ik ben benieuwd of hij echt verschil proeft en of de thee van betere kwaliteit is!
Bah deze zit vol chemische smaakstoffenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:32 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
die thee is heerlijk, en smaakte totaal niet chemischquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:30 schreef quirina het volgende:
[..]
Bah deze zit vol chemische smaakstoffen
Zoals alle thee bij xenos
Deze is heerlijk
http://www.yogiproducts.c(...)en-tea-lemon-ginger/
je hebt het nog niet eens geproeftquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:48 schreef quirina het volgende:
Ik hoef geen xenosthee. Bah!
Goedkope chemische meuk.
Als je op die website had gekeken zag je dat ze geen kunstmatige smaakstoffen gebruikenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:48 schreef quirina het volgende:
Ik hoef geen xenosthee. Bah!
Goedkope chemische meuk.
Nee, als in één die gerookt is boven dat en dat hout, één bijzonder geschikt voor ontbijt, etc. Hij houdt niet van "smaakjesthee".quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Allerlei smaken als in, bosvruchten, aardbei, etc ?
Yogi teaquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:15 schreef quirina het volgende:
Als je verkouden bent:
Yogi tea breathe deep is errrug goed!
Dat is zo lekker hèquote:
ken de thee niet. De webshop zelf wel, imo een van de beste chinese webshops die er is. Is mijn vaste webshop, komt altijd aan en goede Klantenservicequote:Op woensdag 20 november 2013 08:06 schreef Thorical het volgende:
Wie heeft er ervaring met pu-erh thee van Bic.
Buy in coins een Chinese webshop?
Het is een makkelijke smaakmaker hè?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Jammer dat veel kruidenthee melanges tegenwoordig overal zoethout in gooien. Teveel zoethout is zo slecht voor je bloeddruk en ik als fanatiek theedrinker mijd daarom altijd zoethout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |